Prije dva desetljeća HDZ-ova vlast dodijelila je javne ovlasti za kreiranje standarda tehničkih pregleda vozila, dakle, regulatornu funkciju, privatnoj kompaniji Centar za vozila Hrvatska (CVH), koja istovremeno i sama obavlja unosne poslove tehničkih pregleda i registracije, na kojima godišnje zaradi 400 milijuna kuna. Vlast se promijenila, no ovlasti su zadržane kod iste tvrtke, a i posao cvate pa su vlasnici Centra za vozila, među kojima su najveće tri žene, Jadranka i Sanja Lozić i Gojana Babovac, uvršteni na listu najbogatijih dioničara u Hrvatskoj
Uz mnoge poznate poduzetnike, na listi 227 najvećih hrvatskih dioničara, koju je nedavno za Večernji list izradila tvrtka Bisnode, našlo se čak sedam od ukupno jedanaest dioničara Centra za Vozila Hrvatska (CVH). Njihove dionice ne kotiraju na burzi, niti se njima trguje, zapravo većina građana koji obavljaju tehnički pregled i registraciju automobila, na što ih tjera zakon, niti ne znaju da je postavljanje standarda tehničkih pregleda pod kontrolom privatne tvrtke koja je dva desetljeća javnih ovlasti osigurala snažnim političkim vezama i donijela bogatstvo svojim javnosti nepoznatim vlasnicama.
Biznis izrastao za vrijeme HDZ-a, ali...
Na 47. mjestu ove liste smjestila se Jadranka Lozić, najveća dioničarka Centra za vozila Hrvatska (CVH), čiji je paket dionica procijenjen na 60,9 milijuna kuna. No to je tek dio imovine ove obitelji, jer Lozići drže najveći vlasnički udjel u CVH. Radi se o obitelji pokojnog dugogodišnjeg direktora te tvrtke, Stipe Lozića Baškarada, koji je još u vrijeme dok se MUP zvao SUP bio šef tehničkih pregleda za Hrvatsku. Uz Jadranku Lozić, druga po veličini dioničarka i 56. na Bisnodeovoj listi je Sanja Lozić, članica NO-a tvrtke, čije su dionice procijenjene na 48,2 milijuna kuna, i Filip Lozić, koji je s paketom od 11,2 milijuna kuna na začelju ljestvice.
I ostali suvlasnici Centra za vozila uvršteni su na listu najbogatijih: Gojana Babovac, koja ima isto prezime kao i šef NO-a tvrtke Ivan Babovac, na 66. je mjestu i njezin paket težak 42,6 milijuna kuna. Vlasnički udio Mira Crnkovića vrijedi 23,1 milijuna kuna, Mladena Ajduka 11,7 milijuna kuna, a Ide Laić 11,2 milijuna kuna. Ovaj posljednji paket dionica članice uprave Ide Laić donedavno je držao aktualni predsjednik uprave CVH Davorin Pavlović.
Godinama se ekipa oko Centra za vozila povezivala s HDZ-om. Posve opravdano, jer se u vrijeme vladavine HDZ-ovca Ivana Jarnjaka MUP 1993. odrekao ovlasti za organiziranje i obavljanje tehničkih pregleda, registraciju vozila i izdavanje probnih pločica te ih prepustio u privatne ruke, svojim bivšim visokopozicioniranim djelatnicima. Ako se i nisu osigurali vlasnički, bivši visokopozicionirani MUP-ovci ovdje se udomljavaju barem kao direktori. Tako je jedan od direktora bio i Ivan Penić, nekadašnji HDZ-ov ministar unutarnjih poslova, dok aktualnog predsjednika uprave Davorina Pavlovića, nekadašnjeg šefa MUP-ove tehnike, mediji redom opisuju kao bliskog prijatelja Tomislava Karamarka: obojica su u svojoj karijeri upisali direktorski staž u tvrtki Soboli, koja je u međuvremenu promijenila ime u Centar za informatiku i poslovno savjetovanje te je u vlasništvu Centra za prometna i tehnička vještačenja i ekspertize, koju pak drži CVH. Također, Centar za vozila je preko tvrtke u svom vlasništvu In-vozila osnivač i kompanije IM-metal, koja se danas zove Flammifer. Ta je pak tvrtka poznata je iz afere Daimler, u kojoj istraga isplate mita u kupnji vatrogasnih vozila još nije završena.