Konačno

The Elder Scrolls Online (ESO)

23.06.2013 u 20:08

Bionic
Reading

Nakon godina nagađanja i odbacivanja mogućnosti Elder Scrolls MMO-a, Bethesda Softworks je u svibnju prošle godine napokon potvrdila da je razvoj ESO-a u punom zamahu

The Elder Scrolls Online prva je masovna multiplayer igra smještena u Elder Scrolls svemiru. Razvija je ZeniMax Online Studio u suradnji s Bethesdom. ZeniMaxu je ESO ujedno i prvi projekt nakon osnutka studija 2007. godine, a Matt Firror, vođa ZeniMaxa, je direktor The Elder Scrolls Online razvoja. Prije nego što je službeno najavljen, ESO je već bio u razvoju pet godina.

 

 

Radnja ESO-a smještena je na Nirn, svijet na kojem se odvija radnja i ostalih Elder Scrolls naslova. Kao i kod ostalih igara u franšizi, igrači će vrijeme provoditi na kontinentu Tamriel te će većina kontinenta biti igriva dok će dio biti zaključan za buduće ekspanzije. Igrači koji su već prije igrali Elder Scrolls naslove nailaziti će na mnoga poznata mjesta jer je kontinent napravljen prema ostalim Elder Scrolls igrama te će uključivati klasična mjesta i pokrajine kao što su Daggerfall, Skyrim i Morrowind.

 

 

Vrijeme u kojem će se ESO odvijati smješteno je u Age of Heroes razdoblje, 1000 godina prije događaja u The Elder Scrolls V: Skyrim te 800 godina prije The Elder Scrolls III: Morrowind i The Elder Scrolls IV: Oblivion. Priča igre biti će indirektno povezana s ostalim nastavcima franšize.

 

 

Tokom Druge Ere (Second Era), vremena u kojem su smješteni događaji ESO-a, Tamriel je bio poprište devastirajućeg rata. U pokušaju da zauzmu cijeli kontinent, Imperiali (originalno iz Cyrodiil provincije) sklapaju dogovor s Deadric princom Malog Balom, koji je ujedno i glavni antagonist igre.

 

 

U igri su dostupne tri igrive frakcije. Aldmeri Dominion je frakcija čiji je zaštitni znak ptica grabljivica, a sastavljena je od tri rase: Altmera, Bosmera i Khajiita. Daggerfall Covenant predstavlja lav, a njegovi članovi su Bretons, Redguard i Orkovi. Treća i zadnja igriva frakcija je Ebonheart Pact čiji je zaštitni znak zmaj, a sačinjavaju ga Dunmeri, Nordi i Argoniani. Frakcije su u ratu jedna s drugom te će igrači moći napadati predstavnike druge frakcije što bi trebalo rezultirati prilično zanimljivim open-word PvP bitkama.

 

 

Ekipa iz ZeniMaxa nas uvjerava da igrači u ESO-u imaju jedinstvenu priliku izgraditi lika svojih snova. U prijevodu, nakon što dosegnete maksimalni level cap (50), vaš lik je tek 30% gotov. Kad dosegnete level cap vaša igra će se proširiti čineći vašeg lika raznolikim i sposobnim da se uhvati u koštac s nepredvidivim i opasnim situacijama.

 

Također, naglasili su važnost profesija i izrade vlastitog armora. Ako igrači ne žele sudjelovati u tamnicama i izvršavanju zadataka da osiguraju najbolji armor ne moraju jer će jednako dobar armor biti dostupan izradom. ZeniMax ističe da izrada najboljih oklopa i armora neće biti laka te da će igrači koji se fokusiraju na craftanje trebati pomoć pustolova ili onih kojih rađe istražuju svijet i njegove tajne. ZeniMax se nada da će upravo ta međuovisnost igrača stvoriti čvrste veze unutra ESO zajednice tako pružajući ugodnije iskustvo igranja svima.

 

 

The Elder Scrolls Online će posjedovati i osnovne MMO elemente kao što su solo i grupno questanje, public instance, guild i ranije spomenute masovne PvP bitke. Nedavno je potvrđeno da će ESO biti kompletno voice acted što je izazvalo flashbackove kod određenog dijela fan baze zbog SWTOR debakla (iako je to bio jedan on boljih dijelova igre).

 

Službeni datum izlaska igre zasad nije objavljen, no s obzirom da su bete počele već početkom siječnja, pretpostavlja se da bi The Elder Scrolls Online mogao izaći negdje tokom druge polovice ove godine.