Razvojni tim CD Projekt otkrio je nekoliko detalja iz The Witchera 2 da nam dočara impresivnost igre na kojoj radi
The Witcher je izašao 2007. i odmah postigao ogroman uspjeh što je ljudima iz CD Projekta dalo poticaj da odmah krenu u izradu nastavka pod imenom The Witcher 2: Assassins of Kings. Inače, prva igra napravljena je prema knjizi autora Andrzeja Sapkowskog, a pogonio ju je Biowareov Aurora Engine.
The Witcher je imao tri alternativna završetka, a The Witcher 2 će imati isto toliko početaka te nevjerojatnih 16 mogućih završetaka! Nadalje, u The Witcher 2 bit će 256 cut-scena (u trajanju 150 minuta), a original je imao tek 50 minuta. Bit će tu i 30 vrsta oklopa (original je imao tek pet) i na kraju jedan vrlo zanimljiv podatak: The Witcher 2 imat će tek četiri (da, četiri!) load ekrana, a original ih je imao preko 750!
Za drastično smanjenje broja load ekrana zaslužan je novi engine TSOOD koji je napravljen za PC, PS3 i Xbox 360, a navodno PC inačica, unatoč nadmoćnom PC hardveru, neće biti ništa ljepša, no inačice za konzolu - barem tako tvrde ljudi koji su imali prilike biti prisutni na prvoj demonstraciji nedovršene igre. Ipak, kažu u CD Projektu, novi engine, koji smatraju 'najboljim RPG engineom', nisu radili zbog grafike, već zbog brojnih drugih stvari, a o svemu dovoljno govori i činjenica da je The Witcher 2 u trenutačnoj fazi razvoja još uvijek igra DirectX 9.
The Witcher 2: Assassins of Kings na PC dolazi 2011, a za konzole se još ne zna ništa konkretno.