Frankfurter Rundschau objavio je zabavan članak o berlinskom supermarketu u kojemu uopće ne bi trebalo biti ambalaže. Za dovršetak projekta potrebno je još 20 tisuća eura, koje poduzetnice Sarah Wolf i Milena Glimbovski planiraju sakupiti crowdfundingom
U Njemačkoj se svake godine baci 16 milijuna tona ambalaže u smeće pa ne čudi što su se socijalne i ekološki osviještene poduzetnice Sarah Wolf i Milena Glimbovski dosjetile pokrenuti startup pod nazivom 'Original unverpackt'. Riječ je o firmi čiji je cilj do ljeta u Berlinu otvoriti prvi supermarket bez ambalaže, a naročito će se izbjegavati ona za jednokratnu upotrebu.
U ponudi bi trebalo biti više od 600 proizvoda. Wolf i Glimbovski izjavile su da 'ne planiraju neki kvartovski dućan, nego doista veliki supermarket u kojemu je moguće nabaviti sve što ljudima treba'. Potencijalni kupci mogu u supermarket donijeti svoje posude i u njih staviti plaćenu robu poput brašna, šećera, kave itd. Cilj je da se izbjegne recikliranje koje ambalaža zahtijeva, a za one koji nemaju svoje posude, ponudit će se kupnja odgovarajućih u supermarketu. Također će se tako izbjeći korištenje sirovina potrebnih za masovnu izradu ambalaže za maloprodaju, čime se smanjuje zagađenje i proizvodnja smeća.
Original unverpackt ne pretendira biti tzv. biotrgovina, s obzirom na to da želi imati i konvencionalne proizvode svima pristupačnih cijena. Trenutačno se u Berlinu traži lokacija za prvi supermarket bez ambalaže, a preko crowdfundinga pokretačice projekta moraju sakupiti još 20 tisuća eura kako bi se sve moglo realizirati ovoga ljeta.