LIJEPE USPOMENE

U srpnju poslano 3 milijuna razglednica

10.09.2009 u 10:57

Bionic
Reading

Unatoč modernim komunikacijskim sredstvima, svake godine sve je veći broj poslanih razglednica. Razglednica znači da netko misli na nas i potroši ipak malo više vremena nego kada šalje poruku mobitelom, kažu sugovornici. A riječ je i o lijepoj uspomeni

Da moderna komunikacijska sredstva kao što su mobitel ili internet nisu uspjeli razoriti tradiciju slanja razglednica, dovoljno za sebe govori podatak da je posljednjih šest do sedam godina broj poslanih razglednica u stalnom i prilično velikom porastu, piše Vjesnik

Tako se izvan turističke sezone mjesečno u Hrvatskoj zaprimi čak oko 600.000 razglednica. Svake godine u svibnju broj zaprimljenih razglednica raste, a prava kulminacija, očekivano, slijedi u kolovozu.

'Ove je godine u svibnju poslano oko 710.000 razglednica, dok se taj broj u srpnju popeo na oko tri milijuna«, kazao je Ivan Skočić, stručni suradnik u službi poštanskog prometa. Dodao je da straha od nestanka ove vrste komunikacije nema, jer ljude uz razglednice vežu uspomene i sjećanja koja se ne mogu usporediti s modernim oblicima komuniciranja.

Prema riječima Skočića, u posljednje su vrijeme posebno popularne takozvane instant-razglednice koje se izrađuju na štandovima.

'Radi se o tome da se ljudi koji šalju razglednice fotografiraju. Te se fotografije stavljaju na poseban papir i tako šalju«, pojasnio je Skočić.

Osim takvih razglednica, popularne su i one u nestandardnim oblicima srca, kruga, školjke i slično, a ako prelaze maksimalnu veličinu od 12 puta 23,5 centimetara, za njih se poštarina plaća kao za pismo, što iznosi 3,5 kuna. Poštarina za razglednice standardne veličine plaća se 1,8 kuna.