Pogledajte na što liči srednjovjekovni RPG kojeg "nitko nije htio"
Zamislite RPG igru u kojoj nema čudovišta. U kojoj nebom ne lete zmajevi. Čiji svijet je u potpunosti rađen prema dokumentiranim činjenicama. I koji, usput, tjera novi Crytek engine. Upoznajte Warhorse Studiosov ambiciozni sandbox pod imenom Kingdom Come: Deliverance. Naslov u kojem kao razbaštinjeni princ odlučujete zavesti pravdu u (pogodili ste) nepravdom zavijeno kraljevstvo. Jedina zanimljivija stvar od igrinog kompleksnog svijeta koji postoji nezavisno od vas, te koji je rađen u kompletno nelinearnom kontekstu je priča o njegovom razvoju. Naime, niti jednoj velikoj faci među izdavačima nije se dopala ideja realističnog srednjovjekovnog svijeta u kojemu masovne bitke, intrige, te potpuna sloboda kretanja i krojenja vlastite sudbine vode glavnu riječ - zato jer nema zmajeve i čudovišta.
Razočarani zadrtim i ziheraškim mecenama, ljudi iz Warhorse Studija okrenuli su se privatnom investitoru i igračima - koji su na ovu kombinaciju Mount and Bladea i Skyrima reagirali sa neopisivom dozom entuzijazma. I pod entuzijazmom mislimo 300.000 funti koje su putem Kickstartera uplatili za manje od tri dana.
Razmislite malo o tome. 3 dana, 300 tisuća.
Kickstarter kampanja traje još 27 dana, tijekom kojih smo sigurni kako će igra prikupiti daleko više od očekivanog iznosa. Ukoliko ste zaniteresirani za njezin razvoj, te planirate ubaciti pokoju kunu i pomoći talentiranom developerskom timu iz Praga, svratite na igrinu Kickstarter stranicu.