Unatoč vrlo povoljnim vremenskim uvjetima koji su vladali tijekom subote, na moru se dogodilo nekoliko nezgoda. Djelatnici Nacionalne središnjice za usklađivanje traganja i spašavanja na moru (MRCC Rijeka) zaprimili su 1. travnja nekoliko poziva pogibelji te dojava o pomorskim nezgodama slijedom kojih su koordinirali spasilačke akcije
Dan je započeo pozivom očevidca koji je oko devet sati u subotu na broj 112 javio o nastalom onečišćenju mora u luci Kraljevica, o čemu je obaviještena nadležna Lučka kapetanija Rijeka, čiji su službenici isplovili u inspekcijski nadzor prema dojavljenoj poziciji. Očevidom je utvrđeno površinsko onečišćenje mora bojom koja se izlila u more iz mjesnog brodogradilišta, s palube trajekta u remontu. Onečišćenje se prostiralo gotovo cijelim obuhvatom kraljevičke luke te je daljnje širenje zaustavljeno plutajućim branama i sanirano primjenom kemijskih disperzanata, priopćili su iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.
Ranije popodne, u 13.35 sati, službenici Lučke kapetanije Šibenik slijedom zaprimljene dojave o pomorskoj nezgodi od službenika Pomorske policije Šibenik, poduzeli su koordiniranu spasilačku akciju zbog nasukanog plovila na otoku Murteru.
O nezgodi je obaviještena nadležna Lučka ispostava Murter, čiji su službenici isplovili na poziciju nasukavanja, područje Podraduč na sjeverozapadnoj strani otoka Murtera, gdje su pronašli nasukanu koćaricu naziva Rom, hrvatske zastave, dužine 16,47 metara. Očevidom na poziciji nezgode ustanovljeno je da nema ozlijeđenih članova posade, niti onečišćenja mora i morskog okoliša.
Kao uzrok nasukavanja naveden je umor zapovjednika koćarice koja se njegovom nesmotrenošću nasukala na otočne hridi. Kapetan murteranske ispostave zapovjedniku koćarice izdao je nalog za komercijalno odsukavanje, koje je obavljeno u subotu u 15.30 sati, nakon čega je koćarica Rom otegljena u brodogradilište Marina Vinici u Murteru.
Nedugo potom, u 14.55 sati, službenici MRCC-a Rijeka zaprimili su poziv pogibelji iz Jelse o nasukavanju većeg plovila na otoku Šćedro, o čemu je obavijest proslijeđena u nadležnu Lučku kapetaniju Split, čiji su službenici odmah isplovili prema poziciji nasukavanja u uvali Porat, na sjevernoj strani otoka Šćedro.
Na poziciji nasukavanja pronađen je motorni putnički brod naziva Zlatni žal, s hrvatskom zastavom i tri člana posade, a svi su hrvatski državljani i nitko od njih nije ozlijeđen. Očevidom na poziciji nezgode utvrđeno je da se putnički brod dužine 33 metra, čelične konstrukcije, pogonjen s dva pogonska stroja ukupne porivne snage 492 kW, pramčanim dijelom nasukao na otočne hridi.
Trup broda pretrpio je oštećenja uslijed udara u obalu, no nije ustanovljen prodor mora u potpalublje. U trenutku nasukavanja na moru su vladali povoljni vremenski uvjeti i odlična vidljivost te je kao uzrok nezgode utvrđena nesmotrenost zapovjednika broda. Na poziciji nasukavanja nije uočeno onečišćenje mora te nema prodora mora. Lučka kapetanija Split izdala je nalog zapovjedniku broda za organiziranje komercijalnog odsukavanja broda koji je u vlasništvu pravne osobe registrirane u Republici Hrvatskoj.