Završen je postupak prethodnog savjetovanja za projekt izgradnje državne ceste D-403, potvrđeno je iz Hrvatskih cesta, čime je ostvaren osnovni preduvjet za raspisivanje postupka javne nabave za izgradnju 'najskuplje ceste u Hrvatskoj', koja će budući kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali povezivati s riječkom zaobilaznicom
Dokumentacija iz prethodnog savjetovanja, sa svim primjedbama i prijedlozima zainteresiranih strana, upućena je u Središnju agenciju za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU (SAFU), budući da je 442 milijuna kuna, od ukupno 520 milijuna, kolika je procijenjena vrijednost prosjekta, sufinancirano bespovratnim sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj, piše Novi list.
Javni natječaj bi trebao biti raspisan u roku od mjesec dana, najvjerojatnije krajem siječnja ili početkom veljače. Početak radova se, prema prijašnjim najavama iz Hrvatskih cesta, očekuje sredinom ili u drugoj polovici ove godine.
Ugovor o financiranju ove iznimno zahtjevne prometnice, duge svega nešto više od tri kilometra, vrijedan čak 520 milijuna kuna prije nešto manje od mjesec dana u Rijeci su potpisali ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Oleg Butković, ravnatelj SAFU-a Tomislav Petric, te Josip Škorić, predsjednik uprave Hrvatskih cesta(HC) koje su ujedno i nositelj projekta.
Iznimno visoka cijena, zbog koje se D-403 već prije izgradnje okitila nazivom najskuplje ceste u Hrvatskoj, posljedica je činjenice da će najveći dio prometnice biti izgrađen pod zemljom ili u zraku.
Na trasi između Zagrebačke obale i čvora Škurinje na riječkoj zaobilaznici predviđena je izgradnja tunela Podmurvice, s tri prometne trake, u duljini od 1.253 metra, podvožnjak ispod željezničke pruge, dug 60 metara, dva vijadukta – Piopi i Mlaka, ukupne duljine od 500 metara, uz niz potpornih zidova, zaštitu od buke, spojne ceste i raskrižja te djelomičnu rekonstrukciju dijela Zvonimirove ulice, na mjestu gdje će biti izgrađen spoj s D-403.