Čitatelji online medija u Hrvatskoj najviše vjeruju tportalu, pokazalo je veliko godišnje istraživanje instituta Reuters sa Sveučilišta Oxford
Prema tom istraživanju, ukupno povjerenje čitatelja u medije u Hrvatskoj značajno je poraslo, za šest posto u odnosu na godinu prije, a kao glavni razlog za porast povjerenja navodi se pandemija covida-19 koja je rezultirala time da su postali ovisniji o medijima.
Komercijalne televizije Nova TV i RTL su mediji kojima se najviše vjeruje, a među online medijima, odnosno internetskim portalima, čitatelji najviše vjeruju tportalu. Slijede ga Index, Net.hr i Telegram. Tportal visoko kotira i po čitanosti gdje je, prema Reutersovu istraživanju, zauzeo šesto mjesto, iza Indexa, 24sata, Jutarnjeg, Net.hr-a i Dnevnik.hr-a, a ispred Večernjeg, Telegrama i RTL-ova portala.
Prema istraživanju instituta Reuters, čitatelji se i dalje najviše informiraju putem online medija, no postotak takvih je od 2017. do 2021. pao s 91 na 88 posto. U istom razdoblju postotak onih koji se informiraju putem TV-a pao je sa 79 na 75 posto, putem društvenih mreža sa 56 na 54 posto, a putem tiskanih medija (novina) sa 43 na 29 posto.
Digital News Report 2021 deseto je godišnje istraživanje o medijima u svijetu, koje je u Hrvatskoj provedeno na uzorku od 2008 ispitanika.