Toaletni papir više nije problem. Španjolske su ih prodavaonice prepune. Umjesto toga Španjolci panično kupuju vino, pivo, masline, čips i čokoladu ili ih naprosto više konzumiraju, piše dpa
Pokazuju to podaci s tržišta u trenutku dok je čitava Španjolska u izolaciji od 15. ožujka. Španjolcu su kupili 80 posto više piva i 60 posto više vina u proteklom tjednu u odnosu na tjedan ranije pokazuje izvješće Inforetaila. Masline su, čini se, čak i popularnije i njihova je prodaja skočila 94 posto.
Čips od krumpirića, čokolada, sladoled i inćuni također nestaju s polica i njihova je prodaja povećana od 76 do 87 posto. Španjolci koji se inače druže u kafićima, barovima i drugim prostorima na otvorenom sad su napravili vlastite kućne barove, piše španjolski dnevni list El Pais.
Psihologinja Olga Castanyer te promjene pripisuje tjeskobi izazvanoj epidemijom virusa i novim ograničenjima kretanja. "Kad ste pod stresom ne jedete steak. U takvoj situaciji tijelo žudi za šećerima i masnoćama", kaže Castanyer za El Pais. Priznaje da će se sastati s prijateljima preko Skypea kako bi popili pivo.