Kada je Željko Kerum, novi splitski gradonačelnik, stupio na dužnost, podrazumijevalo se da u famoznih prvih sto dana treba biti strpljiv i tolerantan i graditi odnose u dobroj vjeri. Kad je ničim izazvan odmah obećao rješavanje problema s dječjim vrtićima, izjavio je da taj projekt radi u dobroj vjeri
Danas kada se približava istek tih sto dana moratorija, niti Kerum komunicira s medijima, niti ima dobre vjere u njegove poteze. Školski primjer obmanjivanja javnosti je čitava priča o upisu najmlađih u dječje vrtiće. Nitko nije posebno provjeravao detalje i stvarno stanje oko tog projekta jer smo imali dobru vjeru. Tek kada su počeli ozbiljni problemi, ignoriranje procedure javnog natječaja i svađe s medijima, bilo je jasno da sve treba provjeriti.
Odlaskom na lice mjesta, u jedan od šest vrtića, na Žnjanu, utvrdili smo da je objekt zapravo potpuno spreman za funkciju i da samo treba unijeti namještaj. Nije bilo ni govora o pločicama i radovima, sve je bilo potpuno novo. Već to je unijelo sumnju u iznos koji će biti potrošen, da bi koji dan kasnije bilo objavljeno da nije toliko, pa na kraju Kerum tvrdi da će osobno sve platiti i tome slično.
Daljnjim provjerama je utvrđeno da su gradski vrtići zaista popunjeni, ali da u privatnim vrtićima ima još slobodnih mjesta, i to više nego je kapacitet novih šest vrtića. Otvaranje novih vrtića je dugoročno korisna stvar, ali nije bilo potrebe za hitnim rješenjima, prije svega zbog činjenice da u privatnim vrtićima ima sasvim dovoljno mjesta. Privatni vrtići su skuplji od javnih. Cijena u javnim je od 400 do 500 kuna na mjesec, dok je u privatnim od 700 do 1000 kuna. Za ovu godinu se mogla ispoštovati procedura, dio neupisane djece rasporediti po polupraznim privatnim vrtićima i subvencionirati razliku pola godine ili godinu do korektnog i zakonski transparentnog završetka šest novih vrtića.
Jednostavnom kalkulacijom se može izračunati da je trošak takvog rješenja četverostruko manji od šest milijuna kuna, pa prema tome žurni postupak nije bio neophodan i stječe se dojam da je Željko Kerum samo imao na umu populističke političke poene i malo posla za tvrtke i jarane koji mu ionako već rade na hotelu Marjan Hilton. Sam tvrdi da od 26 izvođača koje je zvao na posao oko vrtića njih dvadeset ima reference u cijeni i kvaliteti jer je već surađivao s tim tvrtkama.
Kerumova priča da ga je zvao pjevač Jole Čagalj zaista izgleda kao bajka iz dječjih vrtića, ali građani Splita ipak nisu tog uzrasta. Splitski gradonačelnik i dalje nastavlja svoj sukob interesa u svemu čega se dotakne i potvrđuje se konstatacija da time zatrpava javnost i medijski prostor količinom skandala koja se ne može pratiti. Samo kad bi provjeravali te postupke i procedure, novinari u Splitu ne bi stigli pratiti ništa drugo. Toliko o dobroj vjeri i povjerenju.