DOBRO ZVUČI

Zvučno ambiciozni Fable III

15.07.2010 u 15:59

Bionic
Reading

Iz Lionheada, studija Petera Molyneuxa, najavljuju da će sa zvučnog aspekta Fable III biti njihov najambiciozniji projekt dosad

Georg Backer, producent zvuka na nadolazećem RPG-u Fable III potvrdio je na konferenciji Develop u Velikoj Britaniji da će, što se zvuka tiče, Fable III biti njihov najopsežniji projekt dosad. Fable III će tako sadržavati nevjerojatnih 47 sati snimljenog govora, a u tome je sudjelovalo čak 80 glumaca. Za usporedbu, Fable II imao je oko 36 sati snimljenog govora likova.

Backer je rekao i da će u igri biti 30 do 40 različitih tipova AI likova – 'Uz priču, questove i mehaniku borbe, razvili smo i odličan AI sustav. Naš AI bit će zapravo temelj svih dijaloga unutar igre.'

Spomenutih 47 sati snimljenih dijaloga uključuje i razgovore koje čujete tek u prolazu, a u igrama takve usputne razgovore često slušate i po nekoliko puta, jer ih ima malo. Backer tvrdi da su brinuli oko toga te taj sustav razvili tako da se neće moći dogoditi da istu stvar u prolazu čujete tri ili četiri puta.

Dijaloge su pisala trojica pisaca koji su napisali oko 460.000 riječi za 80 glumaca, od čega najveći dio odlazi na nekoliko glavnih likova.

Trud Lionheada na zvučnom planu igre za svaku je pohvalu, a ako i ostali aspekti igre budu na istoj razini, nitko sretniji od nas.