Od sada će se žiri za europski Auto godine usredotočiti na 7 finalista. Nakon ocjenjivanja svakog od njih prema vrlo specifičnim kriterijima, imenovati će pobjednika 10. siječnja 2025. na Međunarodnom salonu automobila u Bruxellesu
Alfa Romeo je objavio kako je došao do završne faze željene međunarodne nagrade 'Automobil godine'. Junior je testiran na cesti i ocijenjen od strane žirija automobilskih stručnjaka, sastavljenog od 60 automobilskih novinara iz 23 europske zemlje.
Sedam automobila finalista u izboru za nagradu Europski automobil godine 2025.
U rujnu je održano prvo veliko testiranje kandidata na Tannistestu u Danskoj, a sada, nakon što je završeno prvo glasovanje, izabrano je sedam modela automobila (abecednim redom): Alfa Romeo Junior, Citroën C3, Cupra Terramar, Dacia Duster, Hyundai Inster, Kia EV3 i Renault 5 / Alpine A290 (ova dva automobila se smatraju istim modelom).
Sada će svi modeli finalisti biti podvrgnuti daljnjoj tehničkoj analizi i dinamičkim ispitivanjima. Od njih 7, automobil s najvećim brojem glasova bit će proglašen 'Automobilom godine' (Car of the Year) na salonu automobila u Bruxellesu 10. siječnja 2025.
Junior - nova vrata u svijet Alfa Romea
Sportski u srcu, kompaktne veličine i talijanskog stila na prvi pogled. Junior također predstavlja nova vrata u svijet Alfa Romea za sve, obožavatelje Alfe i šire, koji su čekali povratak marke u segment. Kako bi igrao vodeću ulogu, Alfa Romeo nudi najsportskiji i najuzbudljiviji kompaktni automobil za vožnju u cijeloj klasi, jedini koji može ući u razgovor s entuzijastima za Giuliettu i Mito i privući novu generaciju obožavatelja Alfe.
Junior je inkluzivan i svima nudi mogućnost pristupa prepoznatljivom i atraktivnom automobilu. Njegova misija je osvojiti novu generaciju, kroz novi dizajnerski jezik. Ostati postojan je njegova urođena sklonost ka sportu, zamišljenom kao privlačno iskustvo vožnje u svakodnevnom životu.
Junior je predložen kao cool i jedinstven objekt, koji kombinira zadivljujući stil s najnaprednijom tehnologijom u smislu udobnosti, povezivosti i dinamike vožnje. Beskompromisna udobnost, što dokazuje najveći prtljažnik među premium konkurentima (400 litara). Komercijalni prijedlog za Junior najširi je u segmentu, nudi potpunu slobodu izbora bez žrtvovanja njegove prepoznatljive sportske karakteristike.