Serija od 275 primjeraka Giulije i 175 Stelvija će se plasirati na globalno tržište. Ovim modelima se odaje počast sportskoj povijesti marke slaveći prvu pobjedu Alfa Romea na legendarnoj utrci 1928. godine s modelom 6C 1500 Super Sport
Alfa Romeo predstavlja novu ograničenu specijalnu seriju Giulia i Stelvio Quadrifoglio Super Sport, novo poglavlje u nezaboravnoj povijesti simbola plemenitog talijanskog autosporta koji je od svog početka 1923. godine predstavljao stalnu potragu za tehničkom izvrsnošću primijenjenom na natjecanjima i serijskim automobilima.
Giulia i Stelvio Quadrifoglio Super Sport ograničeno su izdanje, u samo 275 jedinica za Giuliju i 175 za Stelvio, koje će se proizvoditi i plasirati na globalnu razinu. Ukupno 450 automobila, ambasadora sportskih ikona, tehničke čistoće i tehnologije koji su ova dva automobila uvijek pozicionirali na vrh svojih segmenata u pogledu upravljanja i omjera snage i težine, za jedinstveno, izravno i privlačno iskustvo vožnje poput pravog Alfa Romea. Nagađa se da bi cijene mogle iznositi oko 96.500 eura za Giuliju te 107.000 eura za Stelvio.
Počast modelu 6C 1500 Super Sport i njegovoj legendarnoj pobjedi na Mille Miglia 1928.
Nakon pristojnog plasmana modela RL u prvom izdanju 'najljepše utrke na svijetu', 1928. je 6C 1500 Super Sport (Mille Miglia Speciale) kojeg su vozili Giuseppe Campari i Giulio Ramponi dominirao na utrci Mille Miglia, voženoj između 31. ožujka i 1. travnja. Nakon maratona od 1621 km, samo 40 od 82 vozila koja su startala stiglo je do cilja, a ispred njih je bio aerodinamični Zagato spider koji je utrku završio za 19 sati, 14 minuta i 5 sekundi pri prosječnoj brzini od 84,128 km/h. Za Alfa Romeo, to je bila prva u nizu od 11 pobjeda na Mille Miglia, rekord koji će ostati neoboren. Ali to je također bila prva velika pobjeda za novi 6C 1500, preteču nove generacije Alfa Romea koju je dizajnirao Vittorio Jano.
Alfa Romeo Centro Stile reinterpretira Quadrifoglio
Kako bi ova posebna ograničena serija bila potpuno jedinstvena i slavila neraskidivu vezu sa svijetom utrka, Alfa Romeo Centro Stile je radio na reinterpretaciji Quadrifoglia, simbola koji je dugo identificirao najekstremnije performanse u ponudi.
Prvi put u više od 100 godina povijesti modela Quadrifoglio, bijela pozadina trokuta koji tradicionalno uokviruje zelenu djetelinu s četiri lista s oštrim kontrastom ustupa mjesto crnoj, boji koja daje dodatnu odvažnost i čvrstoću legendarnom grbu.
Prošle godine, za svoju stotu obljetnicu, logotip Quadrifoglio je bio ukrašen zlatnim okvirom i datumima (1923. -2023.) koji definiraju stoljeće strasti prema sportu, performansama i utrkama.
Značajke posebne ograničene serije Quadrifoglio Super Sport
Giulia i Stelvio Quadrifoglio Super Sport rezultat su stoljetne potrage za tehničkom izvrsnošću primijenjenom na natjecanja i serijske automobile. 2,9-litreni V6 motor isporučuje 520 KS i kombiniran je s mehaničkim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem.
Kao rezultat specifičnog podešavanja proizašlog iz dizajnerskog iskustva Giulia GTA, ovo važno tehničko rješenje pridonosi poboljšanju ponašanja i trakcije automobila, optimiziranjem prijenosa okretnog momenta i povećanjem stabilnosti, agilnosti i brzine u zavojima.
Snažna osobnost u izrazito sportskim eksterijerima s novim logotipom Quadrifoglio s crnom pozadinom i širokim korištenjem ugljičnih vlakana, vidljivim na krovu (opcija samo za Giuliju), u 'V' na štitniku i na retrovizorima. Polirani sportski aluminijski kotači s 5 rupa, 19 cola za Giuliju i 21 col za Stelvio, s novim, super sportskim crnim kočionim čeljustima.
Dostupni su u sljedećim bojama: troslojni Rosso Etna crvena, metalik Nero Vulcano crna i Bianco Alfa bijela (samo Giulia).
Izgled sadrži prednja svjetla '3+3', s novim prilagodljivim Full-LED matričnim svjetlima s anti-refleksom i prilagodljivim dugim svjetlom za optimalno osvjetljenje u svim uvjetima. Sve to osigurava uštedu energije, značajno poboljšanje sigurnosti i smanjeno naprezanje očiju.
Alfa Romeo 6C 1500 Super Sport
Dan nakon pobjede na Svjetskom prvenstvu u Tipu P2, Vittorio Jano je odgovorio na potrebu za novim cestovnim automobilom srednjeg obujma i briljantnih performansi sa 6C 1500, čija je šasija bila prikazana na Pariškom sajmu automobila 1925. pod inicijalima NR ('Nicola Romeo'). Međutim, novi automobil – opremljen rednim 6-cilindričnim motorom od 1487 cm³ koji je isporučivao 44 KS – morat će pričekati do 1927. kako bi krenuo u proizvodnju.
Postigao je trenutni uspjeh, na tržištu i na utrkama; verzije sa kontinuiranim razvojem i povećanjem snage dolazile su često i brzo, uključujući vrhunski Super Sport s kompresorom i 'fiksnom glavom' koji je razvijao 84 KS za najveću brzinu od 155 km/h.
Godine 1928. je Alfa Romeo prijavio šest automobila na drugo izdanje Mille Miglia. Vozači su Bruno Presenti, Attilio Marinoni, Giovan Battista Guidotti i, prije svega, Giuseppe Campari koji s Giuliom Ramponijem dijeli kokpit 6C 1500 potpisanog MMS-a, Mille Miglia Speciale, kojeg je poboljšao Jano radeći na ravnoteži težine.
Nakon što je u prvom dijelu utrke nestala opasnost od tri službena Bugattija koja su vozili Gastone Brilli Peri, Pietro Bordino i Tazio Nuvolari. Na kontrolnoj točki u Rimu dvojac Campari/Ramponi preuzeo je vodstvo, poziciju koju su zadržali na cilju u Bresciji, završivši utrku na prvom mjestu u ukupnom poretku s prosječnom brzinom od 84,128 km/h. Između 1927. i 1929., pored uspjeha u utrkama, različite verzije modela 6C 1500 također su dale Alfa Romeu izvanredne prodajne rezultate: prodano je čak 1064 primjeraka, što je za to vrijeme bila sasvim respektabilna brojka.
Iste sportske značajke mogu se pronaći u unutrašnjosti, gdje 3D završni sloj od crvenih ugljičnih vlakana ima svoj debi na armaturnoj ploči, središnjem tunelu i panelima vrata. Prednji nasloni za glavu ukrašeni su prošivom logotipa 'Super Sport' u crvenoj boji i brojem automobila u crnoj boji kako bi se razlikovali kao dio ekskluzivne ograničene serije. Upravljač je presvučen kožom i alcantarom s crnim šavovima i detaljima od karbonskih vlakana.
Ostvaren je najbolja dinamika vožnje u klasi, rezultat iznenađujuće lakoće, s obzirom na upotrebu ultra-laganih materijala kao što su aluminij za motor i ugljična vlakna za osovinu prijenosa, poklopac motora, spojler i bočne pragove. U Giuliji, aerodinamika ostaje aktivna s prednjim spliterom od karbonskih vlakana: kada se aktivira, kontrolira kvalitetu protoka zraka ispod vozila, kako bi se povećala stabilnost i performanse. I konačno, ispušni sustav Akrapovič zbog nepogrešivog zvuka.
Od ekskluzivne estetike do tehnologije i on-board povezivosti koji su, po definiciji, tu da osiguraju tipično iskustvo vožnje Alfa Romea. Instrumentna ploča s povijesnim 'teleskopskim' dizajnom, uključujući potpuno digitalni TFT zaslon od 12,3 inča, za pristup svim podacima automobila i postavkama za tehnologije autonomne vožnje. U modelu Quadrifoglio, pored triju rasporeda dostupnih u liniji Alfa Romea – Evolved Relax i Heritage, nudi se i ekskluzivna konfiguracija 'Race' (utrka).
Raspored 'Race' okuplja na središnjem zaslonu sve bitne informacije koje svaki vozač želi držati pod kontrolom: tahometar, brzinomjer i mjenjač za ručnu vožnju. Izgled se može prilagoditi postavljanjem dodatnih informacija na bočne trake, uključujući snimke izvedbe.
I Giulia i Stelvio Quadrifoglio Super Sport opremljeni su glatkim i intuitivnim sučeljem čovjek-stroj (HMI), kako bi vam sve značajke automobila bile na dohvat ruke. Infotainment sustav također nudi sadržaj, funkcionalnost i platformu 'Alfa Connect Services', koja se sastoji od širokog spektra praktičnih usluga za sigurnost i udobnost.