Pariški autosalon ovaj tjedan otvara vrata, a Škoda će publiku nastojati privući serijskim Kodiaqom RS, kao i konceptom Vision RS
Ovaj potonji posebno je interesantna jer je u neku ruku koncept samo na papiru. Ako zanemarimo nekoliko efektnih vizualnih detalja koji zasigurno neće dočekati serijsku proizvodnju, Vision RS je zapravo budući kompaktni Rapide, kao i prozor u Škodin dizajnerski jezik iduće generacije.
Automobil je dugačak 4.356 mm, širok 1.810 mm i visok 1.431 mm uz 2.650 mm međuosovinskog razmaka. Premda djeluje veoma dinamično, bez obzira na kut iz kojeg ga se promatra, zadržao je već tradicionalnu Češku praktičnost, pa tako prtljažnik raspolaže volumenom od 430 litara.
Podjednako interesantan je i pogon. Plug-in hibridni sustav simbioza je 1.5-litrenog turbopunjenog benzinca od 150 KS, elektromotora od 75 kW i automatiziranog mjenjača s dvije spojke. Dvojac motora zajedno razvija 245 KS, te kompaktnoj Škodi osigurava sprint s mjesta do 100 km/h za 7,1 sekundu, te 210 km/h maksimalne brzine.
Litij ionska baterija raspolaže kapacitetom od 13 kWh. Putem standardne utičnice moguće ju je napuniti dva i pol sata, a u Škodi kažu da je dostatna za prevaljivanje do 70 km isključivo na električnu energiju. U kombiniranom ciklusu automobil navodno emitira svega 33 grama CO2 po kilometru.
Moramo priznati da bismo u svijetu koji luduje za SUV-ovima i crossoverima, rado vidjeli Vision RS što skorije u serijskoj proizvodnji.