Volkswagen će iduće godine lansirati prvi od I.D. modela, hatchback kodnog imena Neo kojim bi Nijemci trebali uzeti značajan dio sve većeg električnog kolača
Auto Express piše kako će se automobil nuditi s tri različite baterije, te s gradacijom performansi. Osnovni model trebao bi imati bateriju kapaciteta 49 kWh dovoljnu za prevaljivanje do 330 km s jednim punjenjem po standardu WLTP.
Ovaj model trebao bi imati i limitiranije performanse.
Za one koji će htjeti brže vozilo i dužu autonomiju, Volkswagen će imati na raspolaganju varijantu s autonomijom od 450 km, dok bi najprestižniji model trebao prevaljivati 600-injak kilometara s jednim punjenjem.
Impresivne su ovo brojke koje bi konkurenciji, pokažu li se točnima, mogle zadati mnogo glavobolje.
Volkswagenov prvi električni automobil za mase proizvodit će se u Zwickau, a Nijemci planiraju inicijalno izrađivati 1.500 primjeraka dnevno, te postepeno podizati proizvodnju do maksimalnih kapaciteta 2021.