Nissan je bio ponosan sponzor uzbudljivog regionalnog natječaja tehnoloških ideja Idea Knockout, u organizaciji tehnološkog portala Bug, koji se održao 27. rujna na lokaciji HUB385!
Finale Idea Knockout-a najboljim je startup idejama pružilo mogućnost da zasjaje, predstave se javnosti i pronađu potencijalne investiture, a najboljem startupu osiguralo mogućnost da svoju ideju predstavi na najvećem Sajmu potrošačke elektronike CES u Las Vegasu, gdje je prošle godine Nissanovom proizvodu, novom Leafu dodijeljena nagrada za najbolje inovacije u području inteligentnih vozila i tehnologije za autonomnu vožnju.
U uzbudljivoj završnici natjecanja, Nissan je u suradnji s Bugom dodatno dodijelio i Innovation Award 2018 by Nissan&IdeaKnockout, nagradu za najuzbudljiviju inovaciju, vizionarsku aktivnost i upornost najperspektivnijeg tima.
Ovogodišnji pobjednički tim Orqa iz Osijeka, suosnivača Ivana Jelušića i Srđana Kovačevića, koji proizvodi FPV naočale za upravljanje dronovima, osim puta na CES, tako je na korištenje dobio i novi Nissan Qashqai opremljen s naprednim ProPILOT sustavom za pomoć u vožnji te karticu za gorivo u iznosu od 6.000 kuna.
Sustav ProPILOT Nissanov je prvi korak prema autonomnoj vožnji, ali u slučaju Qashqaija radi se o tehnologiji koja zahtijeva pozornost vozača. Vozač zadržava kontrolu i odgovornost za vozilo. ProPILOT pritom asistira pri upravljanju, ubrzavanju i kočenju čime smanjuje umor i stres, a povećava sigurnost i povjerenje vozača. ProPILOT je izvorna tehnologija i dio vizije Nissan Intelligent Mobility. Jasno odražava posvećenost marke Nissan osiguravanju sigurnije i uzbudljivije budućnosti za vozače.
« Inovacija je jedna od temeljnih vrijednosti marke Nissan i mi smo u potpunosti posvećeni poticanju inovativnosti kako unutar tako i izvan naše kompanije. Poticanjem i usmjeravanjem mladih nada i startupova generira se nova energija i stvaraju nova znanja i tehnologije za bolji svijet. Pobjedničkom timu želimo dobar nastup na CES-u te se nadamo da će im Qashqai pomoći na njihovom putu do uspjeha“, izjavio je Darko Tenšek, Nissanov predstavnik žirija.
Nissan ima jednu od najsnažnijih prisutnosti u Europi od neeuropskih proizvođača i zapošljava više od 17.000 radnika u lokalnim podružnicama za dizajn, istraživanje i razvoj, proizvodnju, logistiku te prodaju i marketing. Prošle su godine Nissanove tvornice u Ujedinjenom Kraljevstvu, Španjolskoj i Rusiji proizvele više od 640.000 vozila, uključujući nagrađivane crossovere, gospodarska vozila i Nissan LEAF, najpopularnije električno vozilo na svijetu. Nissanova vizija inteligentne mobilnosti zamišljena je kao niz smjernica za razvoj Nissanovih proizvoda. Taj sveobuhvatni pristup budućnosti mobilnosti vodit će Nissan u donošenju važnih odluka o tome što će pokretati automobile, o načinu na koji ih vozimo te o njihovoj ulozi u društvu. Nissan ima sve preduvjete da postane najpoželjnija azijska marka u Europi.