Prelazak s NEDC-a na standard WLTP poprilično je pomrsio račune proizvođačima automobila u Europi koji su morali ranije prekinuti s proizvodnjom određenih, ponajprije sportskih modela
Sad su se žrtvama WLTP-a pokazali i njemački plug-in hibridi.
Volkswagen je zaustavio proizvodnju 2. najpopularnijeg plug-in hibridnog automobila u Europi - Passata GTE, kao i 4. najpopularnijeg plug-in hibrida - Golfa GTE. Porsche također neće više proizvoditi plug-in hibridnu Panameru i Cayennea.
Razlog okončanja proizvodnje leži u poticajima koje proizvođači dobivaju za vozila koja po kilometru emitiraju manje od 50 grama CO2. S novim ciklusom testiranja, postojeći automobili uknjižili su lošije rezultate, pa tako primjerice BMW 225xe Active Tourer emitira 57 grama CO2 po kilometru.
BMW-ova limuzina 530e zato ispunjava traženu kvotu, a i Mercedes će u iduća dva mjeseca tržištu ponuditi E-klasu i S-klasu s emisijom nižom od 50 grama CO2 po kilometru.
Mitsubishijev plug-in hibrid Outlender, kao i Volvov XC60 ostaju na tržištu jer zadovoljavaju propise.
Problem previsoke emisije lako se rješava. Dovoljno je instalirati veću bateriju koja će osigurati dužu autonomiju na struju, pa je velika vjerojatnost da će se mnogi ovi modeli vratiti u unaprijeđenom ruhu.