JESTE LI ZNALI?

Mladima su električna vozila budućnost mobilnosti: Trećina ispitanika bi vozila vlastiti EV

07.03.2025 u 17:26

Bionic
Reading

The Economist Impact i Nissan ispitali su 3750 urbanih stanovnika u dobi od 18 do 30 godina u 15 gradova na pet kontinenata, kako bi otkrili stavove mlađe generacije o budućnosti održive urbane mobilnosti

Nissan je naručio istraživanje The Economist Impact-a koje cilja na buduće izbore mobilnosti mladih urbanih stanovnika. Nalazi, temeljeni na odgovorima 3750 urbanih stanovnika u dobi od 18 do 30 godina u 15 gradova na pet kontinenata, otkrivaju sklonost mlađih generacija električnim vozilima, jačajući stalne Nissanove napore u elektrifikaciji i predanost održivim rješenjima za zadovoljavanje rastućih potreba. Uzorak ankete ravnomjerno je podijeljen između Bangkoka, Kopenhagena, Londona, Los Angelesa, Manile, Melbournea, Mexico Cityja, New Delhija, New Yorka, Pariza, Rijada, São Paula, Šangaja, Tokija i Toronta.

Ključni nalazi ispitanika uključuju:

  • Većina (57 posto) mladih stanovnika grada voljna je promijeniti svoje navike putovanja kako bi smanjili ugljični otisak; oni u gradovima u razvoju smatraju brigu o okolišu hitnom prilikom odabira mobilnosti.
  • Električna vozila (EV) pojavljuju se kao preferirani način mobilnosti; Očekuje se da će posjedovanje EV-a među ispitanicima porasti s današnjih 23 posto na više od 35 posto u sljedećem desetljeću.
  • Entuzijazam je najveći u gradovima u razvoju, s 44 posto predviđa vožnju električnim vozilima u sljedećih pet godina, u usporedbi s 31 posto u razvijenim gradovima; stvarnost onečišćenja koja ih tjera na razmatranje održivosti.
  • Mlađi stanovnici grada otkrivaju snažan interes za inovacije kao što su skladištenje energije, alternativna goriva i vozila za sve (V-to-X), s otprilike polovicom (više od 40 posto) koja ukazuje da će te tehnologije utjecati na njihove izbore mobilnosti.

'Ovo istraživanje istražuje kako mlađe generacije zamišljaju budućnost mobilnosti - ključnu perspektivu, budući da će njihovi izbori izravno oblikovati razvoj mobilnosti', rekao je Ritu Bhandari, voditelj održivosti Azije i Pacifika u Economist Impactu. 'Naša otkrića otkrivaju da za uspjeh održive mobilnosti gradovi trebaju uravnotežiti ekološke ciljeve sa stvarnim prioritetima putovanja na posao kao što su pristupačnost, praktičnost i inkluzivnost. Postizanje toga zahtijeva fleksibilna, multimodalna rješenja koja besprijekorno integriraju javni prijevoz, električna vozila, zajedničku mobilnost i aktivni prijevoz u povezanu, pristupačnu mrežu za sve stanovnike s različitim potrebama.'

'Vjerujemo u to da mobilnost učinimo elektrificiranom i održivom — to je definirajuće očekivanje koje oblikuje budućnost prijevoza', rekla je Lavanya Wadgaonkar, Nissanova korporativna potpredsjednica Globalnih komunikacija. 'Ovo istraživanje ponovno potvrđuje rastuću potražnju za elektrifikacijom i potrebu za stvaranjem više svijesti, ali dugoročni uspjeh ovisi o tome da usvajanje EV-a učinimo besprijekornim, praktičnim i isplativim. U Nissanu koristimo istraživanje i inovacije temeljene na podacima kako bismo premostili praznine, osiguravajući da elektrifikacija nije samo opcija, već ključna komponenta krajolika mobilnosti.'

Mlađe generacije odabrale su električna vozila kao svoj preferirani način kretanja

Optimizam je i dalje visok među ispitanicima u anketi s više od jedne trećine očekuje da će koristiti osobno električno vozilo u roku od deset godina, što je 23 posto više nego danas. Za desetogodišnju perspektivu, preferencija vlasništva električnih vozila porasla je za više od 50 posto. Entuzijazam je najveći u gradovima u razvoju s 44 posto predviđa vožnju električnim vozilima u sljedećih pet godina, u usporedbi s 31 posto u razvijenim gradovima. Rastuća zabrinutost za okoliš poput onečišćenja i zagušenja potiče veći interes za električna vozila u gradovima kao što su Šangaj, Sao Paulo i Mexico City.

Čimbenici koji oblikuju usvajanje EV-a uvelike ovise o performansama baterije, infrastrukturi punjenja i troškovima. Ispitanici u gradovima u razvoju više su zabrinuti oko baterija za električna vozila, dok su oni u razvijenim gradovima usredotočeni na troškove električnih vozila, s cijenama koje su još uvijek više od tradicionalnih vozila s motorom s unutarnjim izgaranjem.

Budući entuzijazam za električna vozila nadilazi mobilnost

Više od 40 posto ispitanika uzbuđeno je zbog novih EV tehnologija i prepoznalo je njihov potencijal utjecaja na svakodnevni život. Polovica ispitanika svjesna je da električna vozila mogu napajati vanjske uređaje, kao i skladištiti višak obnovljive energije, jer se električna vozila razvijaju iz transportnih uređaja u potencijalni alat za upravljanje energijom. Ispitanici u gradovima u razvoju pokazali su više entuzijazma za primjenu električnih vozila osim mobilnosti, kao što je korištenje, dijeljenje i transport električne energije u hitnim slučajevima.

Nalazi istraživanja u skladu su s Nissanovom vizijom razvoja i promicanja čistije, sigurnije i inkluzivnije mobilnosti za sve, posvuda. Nissan nastavlja unaprjeđivati ​​svoju strategiju elektrifikacije kako bi električna vozila učinio pristupačnijim i troškovno konkurentnijim, radeći na poboljšanju infrastrukture za punjenje, poboljšanju tehnologije baterija i razvoju troškovno učinkovitijih rješenja za električna vozila. Integracijom rješenja pametnog punjenja, inovacija za pohranu energije baterije i rješenja vozila za sve (V2X), Nissan ima za cilj stvoriti cjelovitiji i učinkovitiji energetski ekosustav električnih vozila.

Nissan pruža praktična rješenja za svjetske transportne i energetske potrebe i ostaje usredotočen na ulaganje u rješenja spremna za budućnost kako bi oblikovala održiviju i otporniju budućnost transporta.