Iako dijeli svoju platformu sa standardnim modelom GLE, druga generacija je duža i osjetno šira, a i međuosovinski razmak je duži od prethodne verzije, ali je i dalje kraći od modela GLE
Mercedes-Benz proširio je svoju gamu SUV vozila drugom generacijom GLE Coupéa. Otkriven uoči svog javnog debija na sajmu automobila u Frankfurtu sljedećeg mjeseca, konkurent BMW-a X6 stiže na tržište u proljeće 2020. godine.
Ovim modelom povećava se i broj Mercedesovih SUV modela na osam, što ukazuje na značenje ovog rastućeg segmenta vozila za Mercedes-Benz koji čini trećinu njegove globalne prodaje. GLE Coupé pridružuje se sve većem segmentu stilski fokusiranih verzija tradicionalnih povišenih modela, a BMW X6, Porsche Cayenne Coupé, Audi Q8 i Range Rover Velar mogu se smatrati njegovim izravnim konkurentima.
Iako dijeli svoju platformu sa standardnim modelom GLE, druga generacija GLE Coupéa je 15 mm duža i osjetno šira (+ 63 mm). Međuosovinski razmak je 20 mm duži od prethodne verzije, ali je i dalje 60 mm kraći od modela GLE. Mercedes tvrdi da ovo koristi boljem upravljanju i vizualnim proporcijama. Visina vozila je 1722 mm, 56 mm niža od one standardnog modela. Mercedes kaže da se aerodinamična učinkovitost poboljšala za devet posto u usporedbi s prvom generacijom.
S dna A-stupa prema naprijed, GLE Coupé izgleda gotovo identično kao model GLE, ali od tamo prema straga posve je drukčiji, sa strmijim vjetrobranskim staklom i stražnjim staklom, zbog kosog krova, uz poseban izgled stražnjeg dijela vozila. Kotači se isporučuju u veličinama od 19 do 22 cola, ovisno o specifikaciji automobila.
Unutrašnjost GLE Coupéa dijeli gotovo sve sa svojom braćom, s istim rasporedom nadzorne ploče u kojem dominiraju dva ekrana od 12,3 inča i podignuta središnja konzola s integriranim ručicama. Međutim, sportska sjedala i kožni sportski upravljač od nape standardna su oprema u Coupéu. Amazon Music streaming će također biti dostupan pri pokretanju.
Mercedes tvrdi da novi automobil nudi 'opipljivo više prostora' i 'znatno bolji osjećaj prostranosti' od svog prethodnika zahvaljujući duljem međuosovinskom razmaku i većim otvorima vrata. Povećao se i kapacitet skladištenja. Kada su stražnja sjedala u uspravnom položaju, prtljažnik je samo pet litara veći od onog u prvoj generaciji, ali ako se stražnja klupa preklopi u omjeru 40/20/40, prostor je veći čak 70 litara. Prag za utovar je niži nego prije, a zračni ovjes može spustiti stražnji kraj za dodatnih 50 mm pritiskom na gumb.
Podvozje s opcijskim zračnim ovjesom Airmatic, aktivnim ovjesom E-Active Body Control koji radi na 48 V namijenjeno je za najzahtjevnije zahtjeve u pogledu dinamike i udobnosti vozila na i izvan ceste jer uključuje mogućnost individualnog upravljanja opružnim i prigušnim silama na svakom kotaču. Posebno je podešeno za dinamiku vozila preko izravnijeg omjera na upravljaču, nego na ostalim automobilima iz ove serije modela.
U startu, standardni GLE Coupé nudi se s dvije verzije 3-litrenog šestocilindričnog dizelskog motora, a oba imaju promjenjiv pogon na sve kotače. Osnovni GLE Coupé 350 d 4MATIC model pruža 272 KS (200 kW) i 600 Nm okretnog momenta, a GLE Coupé 400 d 4MATIC omogućuje 330 KS (243 kW) i 700 Nm okretnog momenta.
Snaga na dodir, odnosno okretni moment na zahtjev, također je moto prijenosa snage zbog toga što sve varijante novog GLE Coupéa standardno imaju 9G TRONIC-ov automatski mjenjač i prijenosno kućište s elektronički upravljanim kvačilom s više ploča. To omogućava promjenjiv prijenos pogonskog momenta od 0 do 100 posto (okretni moment na zahtjev) između osovina. Tijekom zavoja može ciljano utjecati na okretni moment, ovisno o preupravljanju ili podupravljanju vozila, a s kraćim međuosovinskim razmakom povećava okretnost novog GLE Coupéa.
Predviđena je i AMG izvedba GLE 53 4MATIC+ Coupé, koja koristi elektrificirani 3-litreni benzinski motor s dvostrukim turbopunjačom i električnim pomoćnim kompresorom. Redni 6-cilindrični motor generira 435 KS (320 kW) i nudi maksimalni okretni moment od 520 Nm. EQ Boost starter-alternator nudi dodatnih 16 kW (22 KS) i 250 Nm okretnog momenta za kratko vrijeme, a također napaja 48-voltni električni sustav.