dinamička premijera

Isprobali smo osvježeni Renault Clio: Saznali smo sve detalje ovog sjajnog gradskog auta

07.07.2023 u 13:56

Bionic
Reading

Predstavnik B-segmenta nudi najširu paletu motora u klasi koja će zadovoljiti svakoga. U ponudi motora ističe se E-Tech Full Hybrid snage 143 KS koji učinkovito spaja užitak u vožnji i uštede, no niti ljubitelji dizelskog ili dvogorivnog plinsko-benzinskog motora neće ostati zakinuti

Renault je sredinom travnja pokazao osvježeni Clio, model gradskog automobila B-segmenta. Ažurirana je to peta generacija ovog vrlo uspješnog, najprodavanijeg modela marke, koji je od 1990. godine prodan u preko 16 milijuna primjeraka. Nije to samo model koji je jako dobro prihvaćen u Europi, već je to i omiljeni model automobila koji je kod nas ove godine na prvom mjestu najprodavanijih modela s 1880 primjeraka ili 5,56 posto tržišta svih modela.

Pogledamo li brojke najprodavanijih modela na razini Europe 28 zemalja, Clio je u prvih pet mjeseci ove godine zauzeo 5. mjesto. Iskazano u brojkama, Clio je prodan u 18.078 primjeraka, što je rast od čak 87 posto na godišnjoj razini. A sve su to brojke prije ažuriranja modela, koji od jeseni stiže i kod nas.

Treba li bolji razlog stoga da prihvatimo poziv francuskog proizvođača automobila i odletimo u Bruxelles na dinamičku prezentaciju osvježenog Clija? Naravno da ne, pa vam donosimo sve detalje te svoje prve dojmove o ovom omiljenom gradskom mališanu.

Dizajnerski gledano, stil novog modela još je primamljiviji i elegantniji, a njegova upečatljiva i nadasve chic unutrašnjost ilustrira novi dizajnerski smjer marke. Tehnološki napredan prednji kraj odiše snagom, u cijelosti obnovljen svjetlosni potpis utjelovljuje identitet marke, a zategnute, precizne i aerodinamične linije daju posebnu emocionalnu dimenziju ovom dinamičnom i upečatljivom statusnom simbolu. Treba reći da novi Clio odlično dočarava Renaultovu strategiju Nouvelle Vague, i da izgleda jako moderno.

Renault Clio E-Tech full hybrid Esprit Alpine (Blue Iron) Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Naročito se to odnosi na najopremljeniji model Clio E-Tech full hybrid Esprit Alpine koji smo imali priliku voziti ulicama glavnog belgijskog grada, ali i okolnim gradićima te regionalnim prometnicama vrlo pitoreskne belgijske prirode. Napomenimo, odvozili smo nekih 250-tak kilometara novim Clijom različitim uvjetima vožnje.

Treba reći kako je poboljšana i njegova tehnološka oprema, pa tako sve inačice novog modela imaju digitalnu instrumentnu ploču. Osim toga, novi Clio nudi najširu paletu motora u klasi, usklađenu s potrebama različitih kupaca. U ponudi motora ističe se E-Tech Full Hybrid snage 143 KS koji učinkovito spaja užitak u vožnji i uštede.

Novi vanjski dizajn

Prije svega, usporedili smo za vas prednji izgled četiri Renaultova modela: novi Clio, Clio E-Tech Engineered 145 Hibrid, novi Rafale te novi Espace (kojeg smo usput imali priliku vidjeti i uživo!). A početkom ove godine smo prilikom našeg testa pomislili da ovom drugom, E-Tech Engineered 145 Hibridu, dizajneri zapravo i nemaju potrebe išta dodavati ili mijenjati na njegovom prednjem kraju. E pa, prevarili smo se!

Prosudite i sami, ali novi središnji Renaultov logotip Cliju daje izražajnost potpuno obnovljenom prednjem kraju. Marka kroz redizajn pete generacije Clija želi ponuditi 'suvremenije, upečatljivije i održivije automobile za život i uživanje, utemeljene na već stečenim vrijednostima'. Novi Rafale je svakako ono što povezuje moderniziran prednji kraj.

Novi prepoznatljivi svjetlosni potpis, koji će u budućnosti zasjati na svim modelima marke, savršeno se uklapa u novi dizajn te odražava njegova ključna obilježja: preciznost i tehničko umijeće.

Prednji kraj novog Clija posve je obnovljen: isklesane i zategnute linije te reljefni obrisi djeluju suvremeno i poletno. Veća prednja maska s uzorkom šahovske ploče odaje dojam snage i sportskog duha. Boje prednje maske (tamnije oko logotipa i svjetlije prema rubovima) stvaraju dojam dubine i tehničke preciznosti. Ti su elementi dizajna radikalno promijenili lice Renaulta Clio te ga učinili privlačnijim.

Brušeni i matirani prednji logotip Nouvel’R odaje počast nasljeđu marke. Njegova je geometrija jednostavna, znakovita i bezvremenska. Optički učinak dvaju isprepletenih rombova stvara dojam komplementarnosti i neprekidnog kretanja te jasnije no ikad prenosi identitet nove generacije.

Ispod prednje maske inačica Techno i Esprit Alpine ugrađen je prednji spojler, nadahnut svijetom automobilističkog sporta. Isklesani oblici i napete reljefne linije naglašavaju i osnažuju prednji kraj. Spojler inačice Techno izveden je u boji karoserije, dok je u inačici Esprit Alpine obojen mat sivom bojom Shale.

Novi je Clio prvi serijski automobil nastao u okviru strategije Nouvelle Vague, o čemu svjedoči i novi svjetlosni potpis prednjih svjetala, oblikovan po uzoru na logotip: okomita LED dnevna svjetla oblikom naznačuju obris polovice Renaultova logotipa, istovremeno naglašavajući živahan i poletan karakter prednjeg kraja i jačajući povezanost modela s imidžem marke.

Tanka Full LED prednja svjetla, ugrađena u sve inačice, daju oštar pogled automobilu te odražavaju preciznost i tehničko umijeće. Kompaktnija su te uključuju pet tehnološki naprednih svjetlosnih snopova (u usporedbi s dosadašnja tri) koji automatski prilagođavaju intenzitet dugih i kratkih svjetala.

Stražnji je odbojnik također prerađen: aerodinamični zračni otvori vizualno proširuju stražnji kraj, pospješuju prianjanje i naglašavaju tehničku moć automobila. Ovisno o inačici, donji dio stražnjeg kraja obojen je mat crnom bojom (prve dvije inačice), sjajno crnom bojom (inačica Techno) i mat sivom bojom Shale (inačica Esprit Alpine). U ponudi je dostupno i šest opcija difuzora (sa ili bez ispušne cijevi u hibridnim inačicama i ovisno o razini opreme).

Suvremena stražnja svjetla imaju prozirne pokrove koji nagovještavaju suvremenu, tehnološki naprednu unutrašnjost. Njihovi sjajni vanjski rubovi usklađeni su s prednjim svjetlosnim potpisom.

Nova je generacija dostupna u sedam elegantnih boja karoserije: bijela Glacier, crna Star, siva Shale, plava Iron, crvena Flame, narančasta Valencia i siva Rafale – nova troslojna boja koja izdaleka djeluje obično, a izbliza svjetlucavo.

Privlačan stav novog modela naglašavaju upečatljivi naplatci do 17 cola (dimenzija guma 205/45R17). Ponuda uključuje šest opcija naplataka, uključujući četiri opcije aluminijskih naplataka dostupnih za različite inačice. Primjerice, inačica Techno ima 16-colne brušene crne aluminijski naplatke. Svi naplatci imaju novi središnji Renaultov logotip od brušenog aluminija.

Kućišta retrovizora ostalih inačica obojena su crnom bojom Star, baš kao i shark antena inačica Techno i Esprit Alpine.

Bez obzira na stilske promjene u unutrašnjosti, Clio je zadržao proporcije prethodnika: dugačak je 4053 mm, širok 1988 mm i visok 1439 mm.

Unutrašnjost novog Clija

Naravno, poboljšan je i putnički prostor. Tu su primjetne nove presvlake i novi materijali iz bioloških izvora daju suvremen pečat novom Cliju te značajno poboljšavaju dojam kvalitete i iskustvo u unutrašnjosti. Inačica Esprit Alpine najbolje utjelovljuje duh nove generacije koju u cijelosti prožima sportskim duhom i elegancijom.

Zahvaljujući poboljšanjima u unutrašnjosti, putnički prostor novog Clija sada je udobniji i ugodniji. Osim toga. Dojma smo i da je udobnost u vožnji novim Clijom podignuta na višu razinu. Pomislili smo da je riječ o doradi podvozja, no inženjeri su nam rekli da je stvar ipak u novim, udobnijim sjedalima, koja su u Esprit Alpine opremi jako lijepo profilirana.

U unutrašnjosti će vam pozornost privući fini i održivi materijali vrhunske kvalitete. Prostranost i ergonomičnost i dalje su glavni aduti ovog vozila koje svim putnicima pruža neusporedivu razinu udobnosti. Tehnološka oprema nove generacije jamči bolje korisničko iskustvo te obuhvaća niz povezanih usluga i aplikacija koje putovanje čine opuštenim i ugodnim, kako za vozača tako i za putnike.

Sjedala, obloge vrata i armaturne ploče inačice Techno presvučeni su posebno razvijenom održivom tkaninom sa 60-postotnim udjelom modalnih vlakana TENCEL – celuloznih vlakana iz bioloških izvora koje proizvodi Lenzing Grupa. U skladu sa strategijom eliminacije ugljičnog otiska, novi je Clio prvi Renaultov model koji u velikoj mjeri upotrebljava modalna vlakna TENCEL.

Poznata po iznimnoj mekoći, ta su vlakna dobivena iz obnovljivog izvora – prirodnog drva koje potječe iz poluprirodnih europskih šuma kojima se gospodari na održiv način i koje rastu bez upotrebe kemijskih gnojiva ili umjetnog navodnjavanja te apsorbiraju velike količine ugljičnog dioksida. Modalna vlakna TENCEL proizvedena su uz pomoć obnovljive energije i nose znak za okoliš EU-a – oznaku okolišne izvrsnosti koji se dodjeljuje proizvodima i uslugama koje ispunjavaju visoke okolišne standarde tijekom čitavog životnog vijeka.

Osim toga, u Cliju nisu upotrijebljeni kožnati materijali: površine putničkog prostora obložene su prevučenom zrnatom tkaninom (TEP), proizvedenom od kombinacije vlakana iz bioloških izvora i poliesterskih vlakana. Riječ je o materijalu koji zahtijeva manje vode i energije pri bojenju (za razliku od bojenja konvencionalnim postupkom) i koji, uz zaokret u pogledu kožnatih materijala, potvrđuje održive vrijednosti marke.

Sjedala novog Clija odišu otmjenošću i sportskim duhom. Nasloni za glavu imaju ergonomičan, tanak i elegantan dizajn, dok obujmljujući oblik sjedala i gusti pjenasti ispun jamče udobno sjedenje. Svaka inačica nudi poseban spektar boja u smislu sjedala i naslona, šavova i ukrasnih elemenata. Inačica Esprit Alpine ima i posebna sjedala.

Nova, suvremenija armaturna ploča

Na armaturnoj ploči novog Clija nalazi se digitalni zaslon bez okvira koji, ovisno o inačici, mjeri 7 ili 10 inča. Ovisno o zemlji i inačici, novi Clio može biti opremljen radijem i sustavom R&GO ili multimedijskim sustavom Renault Easy Link. Logotip Nouvel’R na upravljaču unosi dašak elegancije u kokpit.

Ekskluzivna oprema Esprit Alpine

Nakon Australa, prvog Renaultova modela ponuđenog u inačici Esprit Alpine, a zatim i novog Espacea, ta je sportska, tehnički napredna i elegantna razina opreme sada dostupna i za novi Clio. Spojivši prepoznatljiva obilježja marke Alpine s Renaultovim novim stilskim jezikom, inačica Esprit Alpine udahnula je dinamičniji karakter novom Cliju.

Sportski eksterijer

Prednja maska naglašava sportski izgled i odvažan dizajn novog Clija. Primjenom tehnike vrućeg prešanja i upotrebom boja koje gradiraju od tamne u središnjem dijelu prema kromiranoj sjajnoj na rubovima maske postignut je dojam dubine i snage. Sjajno crna vodoravna linija presijeca masku i proteže se sve do prednjih svjetala. Logotip je također prerađen da bi se naglasila tehnička svojstva vozila, a njegova ekskluzivna završna obrada od brušenog aluminija izvedena je u ledeno crnoj boji. Posebna oznaka Esprit Alpine dodana je na luk prednjeg blatobrana.

Prednji spojler mat sive boje Shale dočarava svijet trkaćih vozila i automobilističkih sportova koji ova inačica utjelovljuje. Ista se boja nalazi i na bočnim letvicama te na stražnjem difuzoru. Aerodinamični usisnici zraka na odbojniku vizualno proširuju stražnji kraj, dajući novom modelu naglašeno sportski izgled.

Inačica Esprit Alpine dostupna je sa 17-colnim aluminijskim naplatcima u duhu marke Alpine: brušeni crni naplatci s pepeljasto sivim premazom te s plavim ili sivim središnjim vijkom (ovisno o boji karoserije) pridonose dinamičnosti, uglađenosti i tehnološkom dojmu vozila. Tu je još i sjajno crna oznaka Clio na stražnjem kraju.

Elegantan interijer

Inačica Esprit Alpine ima i posebnu unutrašnjost koja odiše prvoklasnim sportskim duhom i profinjenošću. Obujmljujući oblik sjedala pruža bolju bočnu potporu i veću udobnost. Sjedala su presvučena ekskluzivnim materijalima, pri čemu je  središnji dio naslona i sjedala obložen svjetlijom sivom tkaninom koja naglašava sportski karakter modela. Bočne su strane obložene debljim materijalom. Specifični tehnički uzorci utkani su u svaki detalj, uključujući uzorak sjedala u obliku slova Y koji podsjeća na majice profesionalnih sportaša. Plavi šavovi i slovo A koje je toplinski utisnuto u gornji dio naslona, i koje simbolizira marku Alpine, upotpunjuju ovu sportsku inačicu. Zastava plave, bijele i crvene boje koja simbolizira Francusku ušivena je na bočnu stranu sjedala.

U inačici Esprit Alpine također su upotrijebljeni održivi materijali. Primjerice, presvlake sjedala i naslona proizvedene su od 65 posto recikliranih polietilenskih vlakana, dok presvlake bočnih strana sjedala sadržavaju 13 posto recikliranog zrnatog prevučenog tekstila.

Detaljima i poboljšanjima tu nije kraj. Dizajn upravljača također prenosi duh marke Alpine i poziva vas na putovanje: obložen je perforiranim materijalom, obrubljen dvostrukim plavim, bijelim i crvenim šavovima, a na sredini ga krasi logotip ledeno crne boje, utisnut na sjajno crno podlogu. Na armaturnoj ploči nalazi se izvezena francuska zastava, dok prednji i stražnji sigurnosni pojasevi (osim pojasa središnjeg sjedala) imaju prepoznatljivi plavi obrub. Papučice su od aluminija, a pragove prednjih vrata krase posebne letvice.

Kad sjednete za upravljač, automatski će se osvijetliti zaslon Renault Easy Link te će se prikazati poruka dobrodošlice koja evocira marku Alpine.

Intuitivan i zabavan

Novi Clio nudi praktičnije i jednostavnije tehnologije uz koje je boravak u vozilu osjetno kvalitetniji, kako za vozača tako i za putnike. Uz multimedijski sustav Renault Easy Link, postavke sustava MULTI-SENSE i dvadeset sustava za pomoć u vožnji, novi Clio pruža krajnje intuitivno iskustvo te se s pravom može smatrati 'automobilom za život i uživanje'.

Nove usluge i najnaprednije povezane značajke omogućuju intuitivniju upotrebu vozila. Sve su inačice dostupne s digitalnom instrumentnom pločom veličine 7 ili 10 inča. 10-inčni zaslon podržava zrcaljenje navigacijskih karata te se prilagođava odabranom načinu rada i postavkama sustava MULTI-SENSE.

Novi Clio opremljen je multimedijskim sustavom Easy Link koji omogućuje pristup mnoštvu aplikacija, uključujući navigaciju, proaktivno održavanje i multimedijske sadržaje.

Renault Easy Link dostupan je u dvjema inačicama koje podržavaju bežično povezivanje putem sustava Android Auto i Apple CarPlay: sa 7-inčnim zaslonom ili s 9,3-inčnim zaslonom s ugrađenom navigacijom (serijski dostupan u inačici Esprit Alpine).

Osjećaj ugode

Automatski klima-uređaj, kartica 'Slobodne ruke' i bežični punjač pametnog telefona samo su neke od brojnih prednosti koje boravak u novom Cliju čine savršeno prilagodljiv i ugodnim. Od ostalih prednosti valja izdvojiti suvozačevo sjedalo podesivo po visini te središnji naslon za ruke (od inačice Techno). Putnici na stražnjoj klupi uživat će u olakšanom pristupu unutrašnjosti i izdašnom prostoru za koljena, a tu je još i 391-litreni prtljažnik (301 l u inačici s motorom E-Tech Full Hybrid 145), najveći u klasi.

Tehnologija MULTI-SENSE novog Clija otvara vrata individualiziranom iskustvu vožnje. Može se koristiti, primjerice, za podešavanje ambijentalnog osvjetljenja u kokpitu i središnjoj konzoli s različitim raspoloženjima boja.

Najcjelovitija ponuda motora u segmentu

Novi Clio nudi niz različitih pogona, uključujući tehnološki napredan hibridni motor E-Tech Full Hybrid od 143 KS. Taj motor pruža užitak električne vožnje u gradu istodobno smanjujući potrošnju goriva i emisije CO2. Na raspolaganju su još i benzinski, dizelski i benzinsko-plinski motor s različitim razinama snage koji zaokružuju ovu sveobuhvatnu ponudu.

Pomoćnik za eko-vožnju dostupan je bez obzira na odabranu vrstu pogona, a vozače savjetuje kako uštedjeti gorivo i smanjiti emisije CO2.

E-Tech Full Hybrid 145: spoj zabavnih voznih osobina i male potrošnje

Renault je 2020. godine počeo ugrađivati hibridni motor E-Tech Full Hybrid u svoje modele, pa tako i u Clio. Nova generacija Clija dostupna je s istom tehnologijom motora od čak 145 KS. Mi smo ga prethodno vozili i u modelu Clio E-Tech Engineered 145 Hibrid.

Tehnologija punog hibrida E-Tech, za koju je prijavljeno više od 150 patenata, temelji se na Renaultovoj stručnosti u Formuli 1 – posebno kada je riječ o prikupljanju i obnavljanju energije. Zahvaljujući njoj, novi je Clio još dinamičniji i učinkovitiji. Serijsko-paralelna arhitektura kombinira dva električna motora (glavni električni motor snage 36 kW i visokonaponski elektropokretač-generator snage 18 kW) s 1,6-litrenim četverocilindarskim termičkim motorom snage 69 kW / 94 KS, inteligentnim dog-clutch mjenjačem s više načina rada i baterijom od 1,2 kWh.

Mjenjač ima četiri stupnja prijenosa za termički motor i dva stupnja prijenosa za glavni električni motor. Motor E-Tech Full Hybrid može kombinirati snagu termičkog i električnog motora na do 14 različitih načina i tako povećati energetsku učinkovitost.

Osim automatskog pokretanja u 100 posto električnom načinu rada, ovaj motor omogućuje da do 80 posto vremena u gradu vozite na električni pogon i tako smanjite potrošnju goriva za do 40 posto (u usporedbi s konvencionalnim benzinskim motorom). U segmentu hibridnih gradskih automobila, nova se generacija može pohvaliti najvećim kapacitetom baterije u gradskoj vožnji. A zahvaljujući učinkovitom motoru, vrijednosti emisija CO2 jedne su od najboljih u klasi (od 93 g/km). Novi je Clio usto tih poput pravih električnih automobila, pri čemu se ne morate zaustavljati da biste napunili bateriju.

Što se realne potrošnje tiče, isprobani model Clio E-Tech full hybrid Esprit Alpine nam je pokazao očitanja od 4,3 l/100 km u normalnom modu vožnje, do 5,9 l/100 km u sport modu. Naravno, uz najekološkiji način vožnje, gdje se maksimalno koristi EV pogon te rekuperacija energije, i gore navedene vrijednosti se mogu spustiti na vrlo minimalnu razinu potrošnje bez problema.

TCe 100 LPG: svestrani motor s niskim uporabnim troškovima

Nova je generacija dostupna i s trocilindričnim motorom s turbopunjačem TCe 100 LPG. Dvogorivni sustav ovog motora poboljšava performanse te smanjuje potrošnju goriva i emisije CO2 (emisije CO2 manje su za 8 posto u usporedbi s ekvivalentnom inačicom s benzinskim motorom). Njegove su performanse također dojmljive: maksimalni okretni moment od 170 Nm postiže pri 2000 okr./min., što ga čini posebno svestranim. Uz napunjena oba spremnika, Clio može prevaliti više od 1000 kilometara. Dokazana tehnologija ovog motora jednostavna je, pristupačna i ekonomična. Plinski se pogon tvornički ugrađuje u vozila.

TCe 90: motor uravnoteženih performansi

Trocilindrični benzinski motor s turbopunjačem razvija snagu od 90 KS i okretni moment od 160 Nm te je kombiniran sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Odlikuju ga uglađen rad i jedna od najnižih vrijednosti potrošnje u klasi.

SCe 65: štedljivi motor za gradsku vožnju

Trocilindrični atmosferski motor 1.0 SCe idealan je za sve one koji traže štedljivo rješenje za gradsku i prigradsku vožnju. Kombiniran je s 5-stupanjskim mjenjačem, ima 65 KS i okretni moment od 95 Nm te jamči uglađenu vožnju gradskim područjima. Treba reći da je ovaj motor dostupan ovisno o tržištu, ali ne brinite i kod nas je ovaj motor jedna od opcija.

Blue dCi 100: spoj visokih performansi i male potrošnje

Za one koji još uvijek preferiraju dizelske verzije pogona, ovaj motor snage 100 KS i okretnog momenta od 260 Nm savršen je za učestalo korištenje i potrebe flotnih kupaca. Taj štedljivi i učinkoviti motor kombiniran je sa 6-stupanjskim mjenjačem koji smanjuje broj okretaja motora pri brzinama većim od 110 km/h. Novi Clio Blue dCi posebno je učinkovit na autocestama i otvorenim cestama. Motor ispunjava najnovije emisijske norme, budući da je opremljen sustavom selektivne katalitičke redukcije koji se smatra najučinkovitijim sustavom naknadne obrade dušikovih oksida (NOx).

  • +79
Renault Clio Izvor: Promo fotografije / Autor: WHamdi.B

Sustavi za pomoć u vožnji

Novi Clio ima 20 naprednih sustava koji vožnju čine jednostavnijom i sigurnijom no ikad. Ti se sustavi dijele u tri skupine: vožnja, parkiranje i sigurnost.

Među najvažnijim značajkama valja istaknuti aktivnu pomoć za vozača, kameru s 360° prikazom i aktivno kočenje u nuždi sa senzorima za prepoznavanje biciklista i pješaka. Zahvaljujući sveobuhvatnoj ponudi sustava za pomoć u vožnji. novi je Clio jedan od najsigurnijih automobila u svojoj klasi.

Aktivna pomoć za vozača jedan je najvažnijih sustava za bezbrižnu vožnju uz najveću razinu sigurnosti. Sustavi za pomoć u vožnji uključuju adaptivni tempomat, funkciju Stop & Go i sustav za zadržavanje vozila u središtu prometnog traka (što odgovara autonomnoj vožnji druge razine) te značajno pojednostavnjuju vožnju autocestom i u prometnim gužvama.

Novi je model serijski opremljen i aktivnim kočenjem u nuždi koje upozorava vozača na opasne situacije i tako maksimalno povećava sigurnost u vožnji. Ako vozač ne reagira na vrijeme, sustav će automatski zakočiti automobil.

Clio je opremljen nizom sustava za pomoć pri parkiranju, uključujući sustav za parkiranje slobodnih ruku i kameru s 360° prikazom okruženja vozila iz ptičje perspektive koja prikazuje prepreke sa sve četiri strane vozila.

Razine opreme i cijene novog Clija

Za kraj, novi Clio dolazi u četiri razine opreme: authentic, evolution, techno i Esprit Alpine. Ponuda kreće s modelom 1.0 SCe 65 s atmosferskim benzinskim motorom po cijeni od 16.790 eura, no velika je vjerojatnost da će hrvatski kupci krenuti s turbobenzinskim modelom 1.0 TCe 90 koji kreće po cijeni od 17.790 eura. Za one koji vole tvornički ugrađen dvogorivni plinsko-benzinski motor idealno je rješenje TCe 100 LPG od 18.490 eura. Za one koji vole dizel, tu je Blue dCi 100 koji kreće od 20.190 eura. Na vrhu ponude je naš isprobani model Clio E-Tech full hybrid Esprit Alpine snage 143 KS po cijeni od 25.890 eura.