Tri japanske tvrtke odlučile su razvijati prepoznatljive motore koji ne predstavljaju samo njihove robne marke, već također zadovoljavaju jedinstvene potrebe i preferencije njihovih kupaca
Tri japanska proizvođača automobila Subaru Corporation (Subaru), Toyota Motor Corporation (Toyota) i Mazda Motor Corporation (Mazda) su objavila kako su se posvetili razvoju novih motora prilagođenih elektrifikaciji i težnji za neutralnošću ugljika.
S ovim motorima, svaka od tri tvrtke nastojat će optimizirati integraciju s motorima, baterijama i drugim električnim pogonskim jedinicama. Dok transformiraju pakiranje vozila s kompaktnijim motorima, ovi će napori također dekarbonizirati motore s unutarnjim izgaranjem (ICE) tako što će ih učiniti kompatibilnima s raznim ugljično neutralnim (CN) gorivima.
Subaru, Toyota i Mazda naglašavaju kako su oduvijek vođeni dubokim razumijevanjem raznolikih stilova života svojih kupaca. Ovo razumijevanje navelo je tri tvrtke da razviju prepoznatljive motore koji ne predstavljaju samo njihove robne marke, već također zadovoljavaju jedinstvene potrebe i preferencije njihovih kupaca.
Ugljik glavni neprijatelj
U nastojanju da dekarboniziraju, sve tri tvrtke usredotočile su se na ugljik kao neprijatelja i nastojale proširiti mogućnosti djelujući sa strašću i svrhom. Ovakav način razmišljanja potaknuo je napore da se osigura budućnost za opskrbne lance i poslove koji podupiru motore. U ekstremnim uvjetima utrka, tvrtke su radile na proširenju mogućnosti pogona i goriva natječući se s vozilima na tekući vodik i CN goriva.
Ovaj proces razjasnio je ulogu koju će budući motori imati u postizanju ugljične neutralnosti. Sa sljedećom generacijom motora, tri tvrtke nastojat će ne samo poboljšati performanse samostalnih motora, već i optimizirati njihovu integraciju s električnim pogonskim jedinicama, koristeći prednosti svake od njih.
Iako su vrlo učinkoviti i snažni, novi motori također će revolucionirati pakiranje vozila time što će biti kompaktniji od postojećih modela. Manji motori omogućit će još niže poklopce motora, poboljšavajući mogućnosti dizajna i aerodinamičke performanse dok će pridonijeti boljoj učinkovitosti goriva. Razvoj će također naglasiti usklađenost sa sve strožim propisima o emisijama.
U isto vrijeme, novi će motori biti ugljično neutralni udaljavanjem od fosilnih goriva i nuđenjem kompatibilnosti s raznim alternativama, uključujući e-gorivo (sintetičko gorivo), biogoriva i tekući vodik. Na taj će način ovi motori pridonijeti širem prihvaćanju CN goriva.
Što su rekli izvršni direktori triju tvrtki
Unatoč tome što se Subaru, Toyota i Mazda natječu u areni proizvoda s jedinstvenim motorima i automobilima, tvrtke imaju zajedničku predanost postizanju neutralnosti ugljika kroz višestruki pristup. Zajedno s partnerima istomišljenika koji su jednako vješti i strastveni u pogledu motora, oni će raditi na stvaranju budućnosti japanske autoindustrije.
'Postizanje ugljično neutralnog društva izazov je s kojim se moraju suočiti sve japanske industrije i društvo u cjelini. Kako nastavljamo usavršavati tehnologiju elektrifikacije, također ćemo poboljšati naše vodoravno suprotne motore s ciljem korištenja ugljično neutralnih motora Krećući se naprijed, tri tvrtke koje dijele istu težnju nastavit će napredovati u potrazi za održivom izvrsnošću u japanskoj proizvodnji automobila.' rekao je Atsushi Osaki, direktor predstavništva, predsjednik i izvršni direktor, Subaru Corporation.
'Kako bismo našim klijentima pružili različite opcije za postizanje ugljične neutralnosti, potrebno je prihvatiti izazov razvijanja motora koji su u skladu s energetskim okruženjem budućnosti. Tri tvrtke, koje dijele iste težnje, poboljšat će tehnologije motora kroz prijateljsko natjecanje.' rekao je Koji Sato, predsjednik, član Upravnog odbora i glavni izvršni direktor, Toyota Motor Corporation.
'Nastavit ćemo kupcima nuditi uzbudljive automobile usavršavanjem motora s unutarnjim izgaranjem za eru elektrifikacije i širenjem višestrukih mogućnosti za postizanje ugljične neutralnosti. S obzirom na kompatibilnost rotacijskog motora s elektrifikacijom i ugljično neutralnim gorivima, Mazda će nastaviti razvijati tehnologiju kroz zajedničko stvaranje i natjecanje kako bi se osiguralo da može široko doprinijeti društvu.' rekao je Masahiro Moro, direktor predstavništva, predsjednik i izvršni direktor, Mazda Motor Corporation.