ASX

Novi Mitsubishi stiže u rujnu: Drzak 'facelift' za uklapanje u obitelj

17.06.2019 u 09:43

Bionic
Reading

Model je nadograđen novim drskim izgledom s Mitsubishijevim zaštitnim znakom 'Dynamic Shield' i prepoznatljivom LED rasvjetom

Redizajnirani Mitsubishi ASX vidjeli smo prvi put na autosalonu u Ženevi u ožujku ove godine, a sada je japanski proizvođač objavio da će novi ASX stići na europsko tržište u rujnu. Od listopada 2016. Nissan posjeduje trećinu vlasništva (34%), a time je Mitsubishi postao dio Alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi.

Novi Mitsubishi ASX Izvor: Promo fotografije / Autor: MitsubishiMotorsTV

Mitsubishijev kompaktni crossover ASX (RVR u Japanu ili Outlander Sport u SAD-u) prvi put je javnosti predstavljen na IAA-u u Frankfurtu još 2007. kao Mitsubishi Concept-cX. S novim imenom ASX je stigao na europsko tržište 2010. godine. Prvi facelift obavljen je već 2012., sljedeći redizajn stigao je u jesen 2016., a dodatno je dorađen i 2017. Ovaj 4,36 metara dugi crossover sada je i optički prilagođen ostalim modelima Mitsubishija.

Ulaskom u kabinu, veličina zaslona osjetljivog na dodir sustava za informiranje i zabavu povećala se sa sedam na osam inča. Za opremljenije modele dobivate i Tom Tom navigaciju s informacijama o prometu u stvarnom vremenu. Mitsubishi će uskoro dodati aplikaciju za pametni telefon kako bi prikazao kilometre, brzinomjer, lampicu upozorenja i ostale informacije.

Novi Mitsubishi ASX
  • Novi Mitsubishi ASX
  • Novi Mitsubishi ASX
  • Novi Mitsubishi ASX
  • Novi Mitsubishi ASX
  • Novi Mitsubishi ASX
    +16
Novi Mitsubishi ASX Izvor: Promo fotografije / Autor: Mitsubishi Motors

Novi je i motor - sada je tu 2-litreni benzinski motor koji zamjenjuje prethodni četverocilindrični obujma 1,6 litara i omogućuje značajan skok u performansama. Umjesto 115 KS (85 kW), novi motor sada ima 150 KS (110 kW), a najveći okretni moment povećava se sa 154 na 195 Nm.

Tako ASX u idealnim uvjetima ubrzava od 0 do 100 km/h za 10,2 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 190 km/h. Prethodno ponuđeni dizelski motor više neće biti u ponudi. Međutim, Japanci vraćaju pogon na sva četiri kotača, koji se nudi kao opcija u kombinaciji s opcijski dostupnim CVT mjenjačem.

Podatke o potrošnji Mitsubishi još nije objavio, kao ni cijenu. Prema riječima glasnogovornika japanskog proizvođača, ona ne bi smjela odstupati od trenutnog modela.