FACELIFT

Peugeot modernizirao pick-up Landtrek: Nije za Europu, ali nikad ne reci nikad!

06.12.2024 u 10:51

Bionic
Reading

Ovaj kamionet karakteriziraju mišićavi dizajn, novi dizelski 2,2-litreni Multijet motor snage 200 KS i nove tehnologije za učinkovitost i sigurnost. Peugeot njime jača svoju međunarodnu prisutnost, posebice u Africi, na Bliskom istoku i u Južnoj Americi

Peugeot je lansirao model Landtrek još 2020. i nasljednik je duge tradicije njihovih pick-upova, od modela 202 iz 1938., preko 404 iz 60-ih ili 504 iz 70-ih. Peugeot Landtrek zauzima segment pick-upova od jedne tone, što predstavlja 2,5 milijuna prodanih komada godišnje diljem svijeta. Prodaje se u oko 40 zemalja, uglavnom u Africi, na Bliskom istoku i u Južnoj Americi.

Novi Landtrek zadovoljava sve potrebe zahvaljujući širokoj ponudi motora, tri moguće osnovne konfiguracije (šasija s kabinom, jednostruka kabina, dvostruka kabina) i svojim verzijama za profesionalnu ili svestranu uporabu (za slobodno vrijeme i za profesionalce).

Novi Landtrek se temelji na kvalitetama koje ovaj model čine uspješnim - kiper velikog kapaciteta, napredna modularnost, visoka razina udobnosti - i dobiva potpuno novi, posebno učinkovit 2,2-litreni Multijet dizelski motor od 200 KS, kao i brojna poboljšanja u smislu dizajn i tehnologija.

Snažan vanjski dizajn

Novi Landtrek koristi jedinstvenu okomitu rešetku hladnjaka, koja u svom središtu integrira potpuno novi Peugeot amblem. Ova rešetka je opremljena sofisticiranim LED dnevnim svjetlima, u obliku amblematskih kandži 'lavlje marke', nudeći na taj način prepoznatljiv i tehnološki svjetlosni potpis.

Dizajn je usredotočen na učinkovitost i robusnost s ojačanim štitom u donjem dijelu koji, osim toga, uključuje nove sjajne crne kapice u kojima se nalaze svjetla za maglu.

Stil i zaštita također se spajaju straga s novim štitom. Između stražnjih LED svjetala s 3D efektom, dizajn stražnjih vrata utovarnog prostora moderniziran je zahvaljujući novom natpisu PEUGEOT.

Središta kotača u obliku zvijezde integriraju i ističu novi amblem marke savršeno se stapajući s rubom.

Dimenzije novog Landtreka zadovoljavaju standarde transportnog tržišta, s duljinom od 5,33 m u verziji s dvostrukom kabinom i 5,39 m u verziji s jednostrukom kabinom, svi uz širinu od 1,92 m.

Suvremeni i tehnološki interijer

Moderan dizajn nadzorne ploče novog Landtreka temelji se na izdašnoj konzoli i velikom 10” HD središnjem zaslonu osjetljivom na dodir. Sučelje potonjeg ima prednosti potpuno novog dizajna. Obogaćen widgetima, nudi optimizirano korisničko iskustvo, omogućujući izravan i intuitivan pristup infotainmentu. Osim toga, kompatibilnost s Apple CarPlay/Android Auto sada je bežična. Ispod središnjeg zaslona poznate Peugeotove klavirske tipke (prekidači) omogućuju brz pristup bitnim funkcijama.

Užitak u vožnji i učinkovitost optimizirani su zahvaljujući novoj 7” digitalnoj ploči s instrumentima i upravljaču koji, uz novi PEUGEOT amblem, integrira komande prilagodljivog tempomata.

Udobnost i učinkovitost

Za isključivo profesionalnu upotrebu ili spajanje posla s užitkom, novi Landtrek prema Peugeotu zadovoljava sve potrebe.

Putnički prostor bio je predmet velike pozornosti, uključujući brojne značajke koje se nalaze na drugim Peugeot modelima, za bezbrižna putovanja u svim uvjetima vožnje i opterećenja vozila.

Sprijeda je moguć izbor između 2 neovisna sjedala sa središnjim naslonom za ruke i klupe Multiflex za 3 sjedala. Potonji je rezultat znanja ove francuske marke i iskustva u gospodarskim vozilima. Nudi mogućnost preklapanja središnjeg naslona kako bi se napravio prostor za naslon za ruke/radni stol ili za utovar glomaznih predmeta do 75 kg preklapanjem središnjeg naslona i naslona suvozača.

Modularnost stražnjeg sjedala verzije s dvostrukom kabinom jedinstvena je u One ton Pick-up segmentu, s mogućnošću preklapanja naslona 60/40 ili 100 posto. Kada su preklopljeni, nasloni mogu podnijeti dodatni teret. Osim toga, dva Isofix učvršćenja osiguravaju sigurnost i učvršćivanje dječjih sjedala.

Putnički prostor je posebno prostran, sa širinom ramena od 1550 mm u drugom redu i minimalnim prostorom za koljena od 50 mm, osiguravajući udobnost za 6 putnika (ovisno o verziji). Pristupačnost je olakšana prisutnošću 7 ručki za hvatanje u putničkom prostoru. Najmanji predmeti lako će pronaći svoje mjesto u kabini uz 27 litara kumulativnog prostora za pohranu.

Brojne mogućnosti prilagodbe

Kako bi se još preciznije i učinkovitije prilagodio svim namjenama, novi Landtrek nudi niz od 60 dodataka: termoformirana zaštita za stražnji utovarni prosotr, stakleni tvrdi krov, kromirani rollbar, zaštitna prostirka, stepenica, i drugo.

Posebne serije razvijene lokalno za svako tržište također omogućuju ispunjavanje specifičnih potreba kupaca u tim zemljama i regijama.

Peugeot Landtrek - facelift
  • Peugeot Landtrek - facelift
  • Peugeot Landtrek - facelift
  • Peugeot Landtrek - facelift
  • Peugeot Landtrek - facelift
  • Peugeot Landtrek - facelift
    +9
Peugeot Landtrek - facelift Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Pogonski sklopovi

Novi Landtrek sada može pokretati 4-cilindrični turbodizelski motor Multijet obujma 2184 cm³ koji razvija 200 KS i nudi izdašan okretni moment od 450 Nm. Ovaj motor jamči visoku razinu performansi, pokazavši svoju učinkovitost na drugim modelima u ponudi Peugeota.

Ovaj novi 2,2-litreni Multijet dizel motor od 200 KS može se povezati s novim ZF 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8. Opremljen elektroničkim upravljanjem za lakši odabir stupnjeva prijenosa i učinkovito upravljanje okretnim momentom motora. Uz ovaj novi motor nudi se i 6-stupanjski ručni mjenjač.

Kako bi zadovoljio sve potrebe i prilagodio se svim tržištima, ovaj novi motor je dodan, ovisno o zemlji, dizelskom 1.9 motoru sa 150 KS i 350 Nm okretnog momenta (povezan sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem) i 2.4 benzinskom motoru s 210 KS i 320 Nm (sa 6-stupanjskim ručnim ili automatskim mjenjačem).

Dodatno poboljšana jednostavnost korištenja i sigurnost

Novi Landtrek Diesel Multijet 2,2l sa 200 KS dobiva novi stalni prijenos na 4 kotača koji osigurava bezbrižnost, učinkovitost i sigurnost bez obzira na uvjete vožnje. Kako bi se prilagodio svim terenima, nudi četiri načina vožnje: Normal, Sport, Snow i Sand.

Za optimalnu udobnost korisnika, novi Landtrek Diesel Multijet 2.2l 200 KS koristi servo upravljač i parkirnu kočnicu, oboje električne. Terensku vožnju olakšavaju namjenske stranice na središnjem zaslonu koje prikazuju informacije o statusu prijenosa i diferencijala, načinu vožnje, nagibu vozila, i drugo.

Sigurnosna oprema novog Landtreka Diesel Multijet 2.2l 200 KS standardno je pojačana dodatnim automatskim sustavom kočenja u nuždi (AEB), adaptivnim tempomatom (ACC) sa stop & go i detekcijom mrtvog kuta. Nadalje, stražnje kočnice su opremljene diskovima umjesto bubnjevima.

Verzije Landtreka opremljene drugim motorima zadržavaju svoju vrlo potpunu opremu koja posebice uključuje reduktor 4X2 ili 4X4 s kratkim omjerima, ESP, sustav za kontrolu prianjanja nizbrdo, upozorenje na napuštanje voznog traka, pomoć pri vučenju, itd.

Novi Landtrek može imati jednu do četiri kamere koje olakšavaju manevre u gradu i izvan ceste. Off-road kamera (u suvozačevom zrcalu) i panoramski pogled od 360° podržavaju vozača pri prelasku prepreka ili uskih prolaza.

Izvanredne terenske sposobnosti

Novi Landtrek je dostupan s mjenjačem 4X2, 4X4 ili AWD s kratkim omjerima. Na 4X4 ili AWD mjenjaču, stražnji diferencijal opremljen je sustavom eLocker s automatskim isključivanjem i pruža dodatnu trakciju kada kotač prokliže.

Sa svojim 4X4 ili AWD mjenjačem, novi Landtrek se može suočiti s najtežim uvjetima:

  • Vodena prepreka: 600 mm,
  • Prilazni kut: 29° ili 30° (ovisno o izvedbi),
  • Odlazni kut: 27° ili 26° (ovisno o izvedbi),
  • Kut pregiba: 25°,
  • razmak od tla: minimalno 214 mm (kotači od 16’’) ili do 235 mm (kotači od 17’’/18’’).

Za rad ili razonodu, iznimne mogućnosti

Zahvaljujući dolasku novog 2,2-litrenog Multijet Diesel motora od 200 KS, kapacitet vuče sada može doseći 3500 kg, a nosivost doseže do 1400 kg. Za ostale motore maksimalni kapacitet vuče ostaje 3000 kg.

Svi Landtrekovi zadržavaju najprostraniji stražnji utovarni prostor u segmentu, posebno sa širinom od 1,22 m između lukova kotača. Omogućuje vam utovar 2 'Euro-palete' u konfiguraciji dvostruke kabine (utovarni prostor 1,63 m x 1,60 m x 0,5 m) i 3 'Euro-palete' u konfiguraciji s jednostrukom kabinom (utovarni prostor 2,43 m x 1,60 m x 0,5 m).