Tko radi taj i griješi, kaže stara narodna uzrečica. Zato su proizvođači uveli kontrolu kvalitete i višestruke provjere kako bi se broj pogrešaka sveo na minimum
Da čak i uz rigorozan nadzor mnogi problemi prođu neopaženo dokazuju brojni primjeri servisnih akcija, najčešće zbog dijelova koji s vremenom pokažu manjkavosti.
Međutim, neki propusti očitiji su od drugih, kao kad primjerice u potpuno novi automobil ugradite tri panela vrata u jednoj boji, a četvrti u drugoj.
Upravo se ovakva nezgodna situacija dogodila Tesli, koja je kupcu nedavno dostavila novi primjerak Modela 3 po cijeni od 78.000 američkih dolara s kompletno bijelom unutrašnjošću… i jednim smeđim vratima.
Iako je riječ o lako rješivom problemu, ovakvi propusti se u automobilskoj industriji ne događaju često, te samo služe kao pokazatelj pretjerane užurbanosti kojom u Tesli pokušavaju podići proizvodnju kako bi u što kraćem roku zadovoljili potražnju.