Njemački proizvođač s logom četiri prstena dugo je pripremao svoj prvi električni automobil za mase. E-tron SUV je sad napokon tu i čini se da se čekanje isplatilo
Automobil je predstavljen u SAD-u no uz sitne izmjene prodavat će se i u Europi. S one strane Atlantika e-tron će koštati 74.800 dolara s osnovnom opremom, što je poprilično niže od glavnog konkurenta - Teslinog Modela X koji starta s cijenom od 83.000 dolara.
Za ovaj novac kupci će dobiti 4,9 m dugačak automobil koji sjeda petero u komfornu i tehnološki nakrcanu unutrašnjost. Audi se odlučio za klasičan pristup dizajnu, te njihov prvi električni SUV izgleda kao konvencionalan automobil iznutra i izvana što je smjer koji nam se daleko više sviđa od onog kojim idu pojedini proizvođači.
Nijemci zasad ne otkrivaju sve detalje o pogono, no e-tron koristi dva elektromotora uparena s baterijom kapaciteta 95 kWh što je dovoljno za sprint s mjesta do 100 km/h za 5,5 sekundi, te maksimalnu brzinu od 200 km/h.
Tu je integralni pogon i vektoriranje okretnog momenta pa bi Audijev električni prvijenac (ako zanemarimo R8 e-tron) mogao biti i zabavan u vožnji.
Prema WLTP standardu e-tron SUV može prevaliti 400 km s jednim punjenjem. U Audiju kažu da punjenje pri 150 kW rezultira 80 postotnim kapacitetom baterije za pola sata.
Sve u svemu - e-tron SUV trebao bi biti popriličan tržišni uspjeh s one strane Velike bare. Nadajmo se da će tako biti i na Starom kontinentu.