Sa svojim čistim dizajnom prednjeg i stražnjeg dijela, novi Transporter jasno je prepoznatljiv kao dio modela Volkswagen gospodarskih vozila. U Njemačkoj se od sutra već može i naručiti
Volkswagen gospodarska vozila će lansirati nasljednike trenutnih modela Transporter 6.1 i Caravelle 6.1 godine 2025. Ova nova generacija linije proizvoda značajno je poboljšana u svim područjima. Kako bi se omogućilo dugoročno planiranje vozila za sve korporativne i privatne kupce, Volkswagen gospodarska vozila već sutra, 14. prosinca, počinju pretprodaju novog Transportera u Njemačkoj. Ova sljedeća generacija nudi značajno proširenu standardnu opremu u usporedbi sa svojim prethodnicima – uključujući digitalni kokpit, središnji zaslon i najnovije pomoćne sustave – kao i potpuno redizajniran raspon visoko učinkovitih pogonskih sustava. S novim modelima, Volkswagen gospodarska vozila su po prvi put razvili liniju proizvoda koja će biti dostupna s turbodizelskim, plug-in hibridnim i električnim pogonskim sklopovima.
Prepoznatljivi Volkswagenov DNK
Sa svojim čistim dizajnom prednjeg i stražnjeg dijela, novi Transporter jasno je prepoznatljiv kao dio modela Volkswagen gospodarskih vozila. LED prednja svjetla standardno su opremljena sprijeda i definiraju elemente visoko aerodinamičnog dizajna za gospodarska vozila ove veličine. LED stražnja svjetla također se standardno koriste straga. Kao i njegovi prethodnici, novi modeli Transportera mogu se konfigurirati s poklopcem prtljažnika ili krilnim vratima koja se široko otvaraju.
Proširena standardna oprema
Osim novih LED prednjih svjetala i LED stražnjih svjetala, novi Transporter će standardno dolaziti sa značajkama kao što su elektronička parkirna kočnica plus funkcija Auto Hold, 12-inčna digitalna instrument ploča (Digital Cockpit), infotainment sustav (uključujući DAB+, Apple CarPlay, Android Auto, online usluge i 13-inčni zaslon osjetljiv na dodir), višenamjenski upravljač, senzor za kišu, sustav za držanje voznog traka Lane Assist, Autonomous Emergency Braking Front Assist i Dynamic Road Sign Display s upozorenjem na krivi smjer.
Širok raspon karoserija
Volkswagen gospodarska vozila nudit će novi Transporter kao dostavno vozilo (bez stražnjih prozora), dostavno vozilo Plus (s drugim redom sjedala), dostavno vozilo s L-pregradom, Kombi (sa prozorima na straga) i dugo vozilo s bočnim bokom (s dvostrukom kabinom), kao i Caravelle (unutarnja oprema) kasnije. Modeli Kombi i Panel Van također će biti dostupni po izboru s visokim krovom i produljenim međuosovinskim razmakom. Visoki krov sada se također može kombinirati s kraćim međuosovinskim razmakom.
Dodatna duljina i širina
Novi Transporter dugačak je 5050 mm – to predstavlja povećanje od 146 mm u usporedbi s prethodnikom. Međuosovinski razmak je produžen za 97 mm na 3100 mm, a u ponudi će biti i 400 mm dulji međuosovinski razmak (ukupna duljina: 5450 mm). S 2032 mm, njegova vanjska širina veća je za 128 mm od prethodnika (bez vanjskih retrovizora).
Veće vanjske dimenzije u potpunosti pogoduju unutrašnjosti, omogućujući još više tereta ili još udobniji prijevoz putnika.
Veći kapacitet nosivosti, korisna nosivost i najveća težina prikolice
Zahvaljujući povećanoj vanjskoj duljini, širini i međuosovinskom razmaku, Volkswagen gospodarska vozila uspjela su značajno povećati nosivost nove generacije modela. Vrijednosti za maksimalnu nosivost i najveću težinu prikolice također su dodatno poboljšane. Najveći volumen transportera sa standardnim međuosovinskim razmakom i standardnim krovom narastao je na 5,8 m³. Maksimalna širina između kućišta kotača značajno je povećana za 148 mm na 1392 mm. Nosivost Transportera sa standardnim međuosovinskim razmakom i TDI pogonom porasla je s 1,2 na 1,3 tone. Volkswagen gospodarska vozila povećala su najveću težinu prikolice (kočena s 12 posto nagibom) ove verzije s 2,5 na 2,8 tona za dizelsko dostavno vozilo s izlaznom snagom od 110 kW i 125 kW. Posljednje, ali ne manje važno, maksimalno dinamičko opterećenje krova naraslo je sa 150 kg na 170 kg.
Odvajanjem gospodarskih vozila od isključivo privatno korištenih vozila i rekreacijskih vozila, Volkswagen gospodarska vozila uspjela su u potpunosti optimizirati svojstva vozila za različite primjene. S novim Transporterom, sada nudi vozilo u B-segmentu koje više nalikuje gospodarskom vozilu nego ikad prije.
Inovativni asortiman pogonskih sklopova
Po prvi put, Volkswagen gospodarska vozila također će lansirati novi Transporter s plug-in hibridnim pogonom (eHybrid) i potpuno električnim pogonima (eTransporter) kao alternativu turbodizelskim motorima (TDI) nešto kasnije. Pretprodaja počinje s turbodizelskim motorima za vozila s homologacijom tipa N1 – drugim riječima, furgon, furgon Plus, furgon s L-pregradom i dvostrukom kabinom.
Novi TDI motori dostupni su u tri izlazne varijante: 81 kW (110 KS), 110 kW (150 KS) i 125 kW (170 KS). Slijedit će plug-in hibridni pogon snage sustava od 171 kW (233 KS) te četiri električna pogona od 85 kW (116 KS), 100 kW (136 KS), 160 kW (218 KS) i 210 kW (286 KS). Baterije električnih modela imat će energetski sadržaj (bruto) od 83 kWh. Osnovna izvedba s elektromotorom od 85 kW nudit će se s baterijom od 54 kWh (bruto). Modeli TDI i eHybrid dolaze s pogonom na prednje kotače. Sustav pogona na sve kotače 4MOTION dostupan je kao opcija za TDI verzije od 110 kW. Potpuno električni modeli imaju pogon na stražnje kotače; verzija s pogonom na sve kotače također je planirana za kasniji datum.
Jedno je sigurno, a to je da će Volkswagen gospodarska vozila ponuditi širu i inovativniju ponudu pogona za novi Transporter nego ikad prije.
Atraktivne cijene za one koji se rano odluče
Sa svojom značajno proširenom standardnom opremom i početnim TDI motorom od 81 kW (110 KS), novi Transporter može se konfigurirati po cijenama počevši od 36.780 eura (neto) ako se naruči rano u prvih nekoliko mjeseci. Naravno, ove cijene i standardna oprema vrijede za ponudu modela u Njemačkoj.
Tportal je i na WhatsAppu
Želite li dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati'