Švedski proizvođač automobila spreman je za veliki zaokret u poslovanju. Umjesto direktne prodaje vozila, Volvo želi da budući korisnici koriste uslugu pretplate
Program Care by Volvo pokrenut je u Njemačkoj s reklamnom kampanjom koja kupcima kaže: ‘Nemojte kupiti ovaj automobil. Pretplatite se na njega’.
Tako je primjerice Volvo XC40 Nijemcima dostupan po fiksnoj mjesečnoj cijeni od 498 eura. U ovu cijenu uključen je novi registrirani automobil, osiguranje, kao i usluge poput pomoći na cesti ili pak odlaganja zimskih guma.
U ponudi je i veći SUV XC90 po cijeni od 929 eura mjesečno.
Volvo je s programom Care by Volvo inicijalno krenuo u SAD-u gdje Šveđani uspješno privlače mlađu kategoriju korisnika premda istraživanja pokazuju da je svega 15 posto ispitanika zainteresirano za ovu uslugu.
U Njemačkoj bi se tržište moglo pokazati zahtjevnijim zbog relativno visoke cijene pretplate koja je 40-ak posto viša od usluge leasinga.