Budućnost transporta evidentno je električna, no to ne znači da će sva vozila koristiti bateriju za skladištenje energije. Korejski proizvođači Hyundai i KIA uvjereni su kako na tržištu ima sve više mjesta i za tehnologiju gorivih ćelija
Gorive ćelije koriste oksidaciju vodika kako bi, uz vodu kao nusprodukt, napajale motor električnom energijom.
Problem šire adaptacije ove tehnologije leži u skupoj infrastrukturi, te zasad ekonomski neisplativoj proizvodnji vodika.
Oba problema trebala bi biti riješena u budućnosti, pa su Hyundai i KIA odlučili pokrenuti strategiju ‘FCEV Vision 2030’ kojom bi do 2030 trebali proizvoditi 700.000 gorivih ćelija godišnje, od čega će pola milijuna ćelija biti namijenjeno vozilima, a preostalih dvjesto tisuća - dronovima, viličarima i plovilima.
Hyundai i KIA očekuju rast potražnje za ovom tehnologijom na 2 milijuna jedinica godišnje do 2030, te će u skladu s očekivanim trendom uložiti gotovo 6 milijardi eura u istraživanje, razvoj i proširenje postojećih pogona za proizvodnju.
Korejci su uvjereni kako vodik u nedalekoj budućnosti neće pokretati samo vozila, već igrati ključnu ulogu u prelasku globalnog društva na čistu energiju.