U nastojanju da onemoguće urbanu vožnju, te 12,5 milijuna građana potaknu na hodanje i korištenje alternativnih metoda transporta, lokalne vlasti u Moskvi srezale su broj slobodnih parkirališta, te povisile cijenu njihova korištenje.
Ovo ipak nije značajno smanjilo gustoću prometa jer je istovremeno korištenje usluga dijeljenja prijevoza - eksplodiralo.
Reuters piše kako su Moskovljani u razdoblju od siječnja do rujna ove godine čak 9,1 milijuna puta koristili usluge dijeljenje prijevoza. To je prosječno čak 30.000 vožnji po danu, a prema analizi J.P. Morgana - koncem godine ova brojka premašila je iznos od 60.000, što znači da je dijeljene vožnje u usponu.
Usporedbe radi prije dvije godine u Moskvi je zabilježeno 45.000 vožnji korištenjem usluga dijeljenja prijevoza. I to tijekom cijele godine!
Brojni vlasnici automobila u Moskvi uviđaju kako im se posjedovanje vozila ne isplati, pa tako službeni podaci pokazuju da je broj registriranih vozila u samo godinu dana pao s jednog vozila na 500 stanovnika, na jedno vozilo na 1.082 stanovnika.
Ovako snažni trendovi, ipak, navodno ne bi trebali previše zabrinuti proizvođače automobila. Goldman Sachsovo istraživanje, naime, pokazuje da prodaja novih automobila ne bi trebala patiti jer vozila korištena u uslugama dijeljenja prijevoza imaju čak 3,5 puta kraći vijek trajanja od privatnih automobila.