Kia je uključila sportske, GT-line specifikacije po prvi put u modelu XCeed u kombinaciji s benzinskim i dizelskim motorima. Naša je verzija 1.5 T-GDi sa 160 KS, koja naravno i nije najjača u GT-Line liniji. Napomenimo samo da je to ona verzija s benzinskim motorom snage 204 KS
U srpnju 2022., korejski je proizvođač osvježio svoju prvu generaciju XCeeda, a mi smo ga imali prvi puta isprobati krajem veljače ove godine. U međuvremenu smo na testu imali XCeed Ex Way ISG 1.5 T-GDi 160 KS s ručnim mjenjačem, a sada smo vozili i njegovu sportsku inačicu točne oznake XCeed 1.5 T-GDi 160 KS GT-Line ISG 7DCT, s automatskim 7-brzinskim mjenjačem s dvostrukom spojkom.
Za one koji možda ciljaju kupovinu rabljenog modela Xceeda prve generacije, neće biti na odmet baciti pogled na još dvije verzije koje smo vozili prije skoro pune četiri godine: XCeed 1.0 T-GDI WAY M/T sa 120 KS te XCeed 1,4 T-GDi HP ISG EX STREAM M/T sa 140 KS, obje s ručnim mjenjačem.
Ponoviti ćemo još jednom, riječ je o dojmljivom predstavniku popularnog C-Crossover segmenta (CUV-C), osvježenom modelu na sredini života prve generacije, koji naoko i nema nekih velikih promjena u vanjskom dizajnu. No zato je unaprijeđena njegova unutrašnjost te je dodana nova GT-line oprema.
Iako je Kia uključila sportske, GT-line specifikacije po prvi put u modelu XCeed u kombinaciji s benzinskim i dizelskim motorima, treba reći da smo sada na testu imali 1.5 T-GDi verziju sa 160 KS, koja naravno i nije najjača verzija u GT-Line liniji. Napomenimo samo da je to ona verzija s benzinskim motorom snage 204 KS, koja nudi iznimno uzbudljivo i dinamično iskustvo vožnje.
Bez obzira na minorne vanjske zahvate, osvježeni XCeed i dalje izgleda atraktivno i svježe. Što se pogona tiče, osvježeni XCeed raspolaže s naprednim benzinskim, dizelskim, MHEV i PHEV pogonskim sklopovima, a očekuje se uskoro i potpuno električna verzija.
Kao i sve ostale izvedbe obitelji Ceed i novi XCeed se proizvodi u proizvodnom pogonu u Žilini (Slovačka), a Kia nudi sedmogodišnje jamstvo za čitavo vozilo odnosno do 150.000 km (prve tri godine bez ograničenja prijeđenih kilometara).
Vanjski dizajn i dimenzije
Uvođenjem GT-line, Kia donosi sportsku privlačnost XCeedu, izazivajući evokativan vizualni doživljaj i iskustvo vožnje podižući ovaj popularni model na potpuno novu razinu. Obraća se izravno onim kupcima koji balansiraju srce i glavu; odabir praktičnog, prostranog, sigurnog obiteljskog vozila s privlačnim dizajnom i izvrsnim performansama.
GT-linija je uvedena u Kijinu ponudu tijekom posljednjih godina kako bi poboljšala performanse i emocionalnu povezanost s kretanjem koja je svojstvena Kijinom DNK. Dodatak GT-line XCeedu je uzbudljiv novi razvoj za jednu od najpopularnijih obitelji modela marke.
Nova GT-line specifikacija ima niz sportskih detalja koji ga razlikuju od osnovnog modela. Oštri dizajn tigrastog nosa uokviruje novu prednju rešetku, dok sportski donji usisnik zraka i bočna obloga odbojnika dodaju agresivniji izgled prednjem kraju. Zračne zavjese obrađene tamnim kromom pomažu u dovodu zraka kroz prednji dio automobila kako bi se smanjio otpor i povećala aerodinamička učinkovitost. Straga, upečatljiva nova LED stražnja svjetla šesterokutnog oblika i sportski donji difuzor u boji karoserije upotpunjuju obnovljeni model i odvajaju XCeed GT-line od ostalih verzija ovog dojmljivog crossovera.
Međuosovinski razmak od 2650 mm ostaje jednak kao kod drugih modela Ceed, dok su prednji i stražnji prevjesi XCeeda produljeni sprijeda u odnosu na hatchback za 25 mm (na 905 mm) i 60 mm straga (na 840 mm). Podignuta i isklesana karoserija donosi robustan, jako privlačan izgled. Udaljenost XCeeda od tla je 172 mm na 16-colnim naplatcima i 184 mm na 18-colnim naplatcima, što je do 44 mm više od hatchbacka. Blatobrani i obloge bočnih pragova zajedno s kromiranim krovnim nosačima daju automobilu moćan izgled.
Vanjske dimenzije osvježenog XCeeda su ostale nepromijenjene u odnosu na prošli model: dužina 4395 mm (85 mm dulji od peterovratnog Ceeda i 120 mm kraći od Sportagea), visina 1483 mm (16-colni kotači) i 1495 mm (18-colni kotači) (čime je 48 mm viši od Ceeda i 155 mm niži od Sportagea), širina 1826 mm. Težina testnog vozila je 1430 kg.
Zapremina prtljažnika našeg testnog XCeeda iznosi 426 litara (VDA), dok s polegnutim stražnjim sjedalima zapremina naraste na 1378 litara. Svestranost je zajamčena zbog djeljivih stražnjih sjedala u omjeru 40:20:40, pametnih električnih prtljažnih vrata s mogućnošću podešavanja visine, kao i dvostrukog dna prtljažnika koje je moguće pomicati gore-dolje kako bi dobili više prostora ili zbog upotrebe skrivenog pretinca u dnu prtljažnika. Podignuto dno prtljažnika nudi i bolju ergonomiju tijekom utovara i istovara prtljage.
Padajuća linija krova XCeeda koja vodi do strmo zaobljenih prtljažnih vrata, u fastback stilu, poboljšava dinamični kupeovski izgled. Usporedbe radi, XCeed PHEV ima zapreminu prtljažnika od 291 l, XCeed s MHEV motorom s unutarnjim izgaranjem 380 l, XCeed s klasičnim motorom 426 l, Kia Niro PHEV 348 j, a Sportage PHEV 540 l.
Novi model koristi elegantne, strojno dorađene 18-colne aluminijske naplatke koji mu daju atletsku privlačnost, dok pragovi u boji karoserije s plastičnim bočnim oblogama u crnoj boji, sjajno crni krovni nosači i retrovizori dodatno naglašavaju njegov aktivan i dinamičan izgled.
Naš je testni model GT-Line imao 18-colne (7.5Jx18 ET45) naplatke, s Bridgestone Blizzak LM005 gumama dimenzija 235/45R18. Ne treba niti reći koliko ova dimenzija guma pozitivno doprinosi sportskom držanju samog crossovera.
Unutrašnjost
Kao i kod prethodno voženog modela Xceeda, treba reći da je unutrašnjost kabine oblikovana tako da je središnja konzola novog Kia XCeeda blago okrenuta prema vozaču. S nadmoćnim položajem sjedala i povišenim razmakom od tla u usporedbi s konvencionalnim hatchbackom, Kia XCeed vozačima pruža sportskiji položaj za vožnju, a istovremeno omogućuje bolji pogled na cestu ispred.
Tako i naš testni GT-line model, ima niz poboljšanja koja odgovaraju sportskom dojmu vanjštine, uključujući upravljač inspiriran motorsportom 'D-cut', crnu oblogu stropa, ručku mjenjača omotanu perforiranom kožom i poseban GT -linijski dizajn sjedala.
Infotainment sustav s 'plutajućim' zaslonom osjetljivim na dodir stoji odvojeno od armaturne ploče, dok donji dio ploče s instrumentima nudi set tipki osjetljivih na dodir, kotačića i prekidača za kontrolu glasnoće zvuka, grijanja i ventilacije. Izuzetno ergonomski u rasporedu i funkcionalnosti, ove kontrole su redizajnirane kako bi poboljšale interakciju i omogućile vozačima brze promjene okruženja u kabini bez skretanja pogleda s ceste.
Unutrašnjost je u cijelosti obrađena sofisticiranim materijalima mekanim na dodir, sa satenskim kromiranim obrubom ploče s instrumentima koji stvaraju profinjeni, vrhunski ugođaj. Naš je testni model imao preslake od antilopa i kože s dojmljivim logotipom GT-Line. U ovoj razini opreme su standardna grijana i prednja i stražnja sjedala.
Kolo volana je izrazito sportsko u obliku okrenutog slova D s logom GT-Line, tu su naravno i sportske pedale u aluminiju. Tu je i crna stropna obloga, kao i perforirana koža na vrhu ručice automatskog mjenjača. Naravno, tu je i elektronička parkirna kočnica s Auto Hold funkcijom.
Infotainment i povezivost visoke tehnologije
Napredni paket infotainmenta, povezivosti i sigurnosnih tehnologija novog Kia XCeeda osigurava da će ostati jedan od najopsežnije opremljenih automobila u svojoj klasi. Njegove značajke osmišljene su kako bi vožnju učinile sigurnijom i manje stresnom, a istovremeno pružala potpunu jednostavnost upravljanja.
Novi Kia XCeed dolazi s zanimljivim novim grafičkim temama za 12,3-inčnu digitalnu ploču instrumenata Supervision, čiji se dizajni mogu povezati s načinima vožnje u vozilu, dok sjajno crna ploča prijenosa i novi retrovizor s tankim okvirom poboljšati oblik i funkciju. Ona sadrži niz novih grafičkih tema koje se mijenjaju u skladu s odabranim načinom vožnje; 'Eco', 'Normal' ili 'Sport'.
S digitalnim zaslonom visoke razlučivosti 1920x720, brojčanici brzine vozila i motora prikazani su vrlo jasno, dok višenamjenski zaslon prenosi upute za navigaciju skretanje po skretanje, audio informacije, detaljne informacije o putovanju, upozorenja o dijagnostici vozila i skočne obavijesti povezane s različitim tehnologijama aktivne sigurnosti i pomoći vozaču u automobilu.
Navigacijski sustav s dodirnim zaslonom od 10,25 inča novog XCeeda standardno ima Bluetooth višestruku vezu, omogućujući putnicima da povežu dva mobilna uređaja odjednom, dok su Android Auto i Apple CarPlay funkcionalnost također standardne. Ovisno o specifikaciji vozila, korisnici XCeeda također mogu birati između 5,0-inčnog DAB-radio sustava ili 8,0-inčnog audio zaslona osjetljivog na dodir sustava s bežičnim Android Auto i Apple CarPlay.
Novi XCeed također ima koristi od najnovije verzije Kia Connecta, sustava koji povezuje vozače sa svijetom oko njih pružanjem neprocjenjivih informacija putem zaslona osjetljivog na dodir u automobilu ili putem aplikacije Kia Connect. Uz usluge Kia Live i kojima se pristupa putem infotainment sustava vozila, Kia Connect koristi svoju vlastitu eSIM karticu za preuzimanje i ažuriranje podataka uživo tijekom vožnje. To uključuje prometne informacije uživo, vremensku prognozu, zanimljiva mjesta i pojedinosti o potencijalnom parkiranju na ulici i izvan nje (uključujući cijenu, lokaciju i dostupnost parkinga). Vozači mogu koristiti Kia Connect za planiranje putovanja unaprijed slanjem navigacijskih podataka putem pametnog telefona u vozilo prije putovanja, dok korisnici također mogu pristupiti aplikaciji kako bi locirali svoje vozilo, idealno za velika parkirališta ili u nepoznatom okruženju.
Najnovija varijanta Kia Connecta dodaje funkciju personaliziranog korisničkog profila koja korisniku omogućuje stvaranje dva prilagođena korisnička profila. Ova značajka omogućuje korisnicima sigurnosnu kopiju svojih postavki Kia Connect u vozilu putem oblaka i prijenos postavki s jednog vozila na drugo. Ovo je dizajnirano za kupce koji često mijenjaju različite automobile opremljene Kia Connectom, kao što su vozači voznih parkova koji koriste automobile za bazen ili obitelji s više od jednog vozila opremljenog Kia Connectom u svom kućanstvu.
Ostale značajke osmišljene za povećanje udobnosti i užitka svakog putovanja u našem testnom GT-Line modelu uključuju JBL premium audio sustav s Clari-Fi tehnologijom, dvozonski klima uređaj, grijane električne sklopive retrovizore, grijani upravljač, grijano vjetrobransko staklo te grijane i ventilirane prednja sjedala i grijana stražnja sjedala. Novi XCeed donosi USB Type-C priključke za putnike sprijeda i straga, dok mogućnost brzog punjenja dodatno povećava praktičnost u pokretu.
Vožnja i rukovanje
Karakteristike vožnje i rukovanja novog XCeeda razvili su Kijini europski inženjerski timovi za vrhunsku udobnost i angažman u svim uvjetima. Unatoč svojoj povišenoj visini, novi XCeed je dizajniran da bude privlačan za vožnju zahvaljujući prilagođenom podešavanju ovjesa, kompaktnim vanjskim dimenzijama, nižem težištu i smanjenoj masi.
Jedinstveno u liniji modela Ceed, Kia XCeed ima prednje hidraulične povratne graničnike koji su standardno ugrađeni na prednju osovinu svih modela. Gumeni odbojnik pluta u hidrauličnoj tekućini unutar amortizera, pružajući vrlo udobnu vožnju po lošim površinama. Automobil je dizajniran da apsorbira čak i velike udare ovjesa s glatkim i progresivnim odgovorom, sprječavajući poskakivanje karoserije dok se ovjes smiruje nakon brze kompresije. Također pridonosi boljem odzivu upravljanja i poboljšanoj općoj kontroli karoserije, istovremeno smanjujući buku koju stvara ovjes preko neravnina.
Opruge XCeeda su 7 posto mekše sprijeda i 4 posto mekše straga kako bi pružile veću udobnost i stabilnost u svim uvjetima, dok dinamički prigušivač za stražnji poprečni nosač dodatno prigušuje buku s ceste i strukturalne vibracije u pokretu.
Elektronička kontrolna jedinica (ECU) koja upravlja motorom servoupravljača podešena je za brže pokretanje odgovor na ulaze upravljača. Ovo osigurava vozačima da mogu uživati u brzim reakcijama upravljanja i smanjenim razinama naginjanja karoserije. Razina pomoći koju pruža motor servo upravljača pruža suptilno lakše upravljanje kako bi se smanjio umor vozača na dužim putovanjima i pri malim brzinama.
Kijin sustav Drive Mode Select omogućuje vozačima fino podešavanje doživljaja vožnje podešavanjem težine upravljača, odziva papučice gasa i, za modele opremljene mjenjačima s dvostrukom spojkom, odziva na promjenu stupnja prijenosa. Uz izbor između načina rada 'Eco', 'Normal' i 'Sport', vozači mogu odabrati način rada Sport kako bi suptilno poboljšali vrijeme odziva pri ubrzanju i prilagodili upravljanje kako bi ponudili dodatnu težinu i odlučnije odgovore na upute vozača, dok način rada Normal omogućuje vozaču kako bi se maksimalno iskoristio potencijal za udobnost i opušteno krstarenje. Na kraju, Eco način rada osmišljen je da smanji rad motora kako bi se povećala učinkovitost goriva.
Sigurnost i mir kao standard
Novi Kia XCeed uključuje širok raspon aktivnih tehnologija za pomoć u vožnji i sigurnosnih tehnologija za pružanje vrhunske bezbrižnosti i zaštite. Pametni tempomat (SCC) nadograđen je dodatkom funkcije povezane s navigacijom. SCC (NSCC) s navigacijom koristi funkciju automatskog postavljanja koja automatski prilagođava brzinu krstarenja XCeeda prema maksimalnoj postavljenoj za tu cestu u navigacijskom sustavu podataka o cesti.
Uz funkciju Auto-set koja kontrolira maksimalnu brzinu, NSCC također dodaje funkciju 'zone' (NSCC-Z) koja smanjuje brzinu vozila u 'sigurnim zonama' identificiranim u navigacijskom sustavu. Nakon što izađe iz 'sigurne zone', sustav će vratiti vozilo na prethodnu brzinu krstarenja.
Dodatni razvoj NSCC-a viđen na XCeedu je funkcija Curve (NSCC-C) koja koristi navigacijske podatke za predviđanje nadolazećeg zavoja na cesti, smanjuje brzinu krstarenja ako je potrebno da se sigurno prođe kroz zavoj, a zatim se vraća na unaprijed postavljena brzina nakon navigacije kroz zavoj.
Kao i svaka Kia prodana u Europi, novi XCeed standardno je opremljen sustavom Vehicle Stability Management. Ovo pomaže stabilnosti pri kočenju i skretanju kontroliranjem sustava elektroničke kontrole stabilnosti (ESC) automobila ako otkrije gubitak trakcije.
Kijin Blind-spot Collision-Avoidance Assist (BCA) (samo za model GT-Line s DCT mjenjačem) radi ruku pod ruku sa sustavom upozorenja na sudar u mrtvom kutu (BCW). Koristeći iste senzore koji se nalaze u stražnjem braniku, BCA dodaje preventivne mjere ako vozač počne skretati u traku kada se drugo vozilo nalazi u vozačevom mrtvom kutu. Zajedno sa zvučnim i vizualnim upozorenjima prisutnima u BCW, sustav primjenjuje kočioni pritisak na kotače na suprotnoj strani automobila, što vodi vozilo natrag u prvobitni trak. Ova revolucionarna sigurnosna značajka dobila je nagradu Autoblog 2020 za tehnologiju godine zbog svoje učinkovitosti i jednostavnog postavljanja. Kia Blind-spot Collision-Avoidance Assist (BCA) dio je Kijinog ekskluzivnog tehnološkog paketa usmjerenog na to da svakodnevnu vožnju učini sigurnijim i opuštajućim iskustvom.
Dizajniran da zaštiti sve putnike u vozilu, sustav Driver Attention Warning Plus (DAW+) prati uobičajene vozačeve navike i ponašanje kako bi saznao vozačeve uobičajene tendencije i obrasce vožnje. Kada sustav otkrije bilo kakve nepravilnosti u ponašanju u vožnji koje mogu ukazivati na umor ili rastresenost vozača, upozorava vozača vizualnim i zvučnim upozorenjima. Ikona šalice kave pojavljuje se na kontrolnoj ploči zajedno sa zvučnim upozorenjem kako bi se vozač upozorio da ili vozi nemarno ili bi trebao razmisliti o pauzi. DAW+ također emitira zvučno i vizualno upozorenje ako se automobil ispred udalji, a vozač ne reagira.
Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA) dizajniran je za olakšavanje svakodnevnih putovanja. Sustav koristi senzore u stražnjem braniku i stražnju kameru kako bi vozaču omogućio bolji pregled i razumijevanje onoga što se nalazi iza vozila kada unatrag izlazi iz parkirnog mjesta. Senzori upozoravaju vozača na nadolazeći promet s lijeve ili desne strane vozila prije nego što dođu u vidokrug. Ako sustav detektira vozilo koje se brzo približava, oglasit će se zvučni signal upozorenja i zasvijetlit će ikona na oba bočna retrovizora kako bi obavijestila vozača da bi sudar mogao biti neizbježan. Ako vozač ne reagira, sustav automatski koči kako bi izbjegao sudar. Manevri pri parkiranju također su olakšani funkcijom Smart Parking Assist koja koristi niz senzora za pomoć pri parkiranju u uskim prostorima.
Daljnje sigurnosne značajke na novom XCeedu uključuju upozorenje na čeoni sudar s detekcijom automobila i pješaka, inteligentno upozorenje na ograničenje brzine, pomoć pri održavanju trake, pomoć pri praćenju trake, pomoć pri vožnji autocestom i pomoć pri dugim svjetlima.
Motor 1.5 T-GDi 160 KS GT-Line ISG 7DCT
Novi Kia XCeed pokreće niz brzokretnih benzinskih motora s turbopunjačem, od kojih većina ima blagu hibridnu tehnologiju, dok napredni plug-in hibridni pogonski sklop omogućuje vozačima da iskoriste prednosti opsežne mobilnosti bez emisija.
Tri motora s turbopunjenim benzinskim izravnim ubrizgavanjem (T-GDi) dostupna su u osvježenoj liniji XCeed. Trocilindrični 1,0-litreni T-GDi motor isporučuje 120 KS (88 kW) i 172 Nm okretnog momenta, dok četverocilindrični 1,5-litreni T-GDi motor proizvodi 160 KS (117,5 kW) i 253 Nm okretnog momenta. Ovaj potonji je udjedno i motor naše testne GT-Line verzije XCeeda.
Treba samo naponeuti i onaj najsnažniji 1,6-litreni T-GDi motor, isti agregat koji se nalazi u modelima Ceed i ProCeed GT, također je dostupan za najsnažniju varijantu XCeeda. S izlaznom snagom od 204 KS (150 kW) i okretnim momentom od 265 Nm u širokom rasponu brzina motora, mišićavi 1,6-litreni T-GDi motor savršeno odgovara sposobnosti automobila da napreduje u različitim situacijama u vožnji. Može ubrzati od 0 do 100 km/h za 7,5 sekundi kada je opremljen sedmerostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom.
Idealan za one koji redovito prelaze velike udaljenosti, novi XCeed također je dostupan sa štedljivim pogonskim sklopom dizelskog blagog hibridnog električnog vozila (MHEV). Ovaj 1,6-litreni dizelski motor može biti uparen sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem za isporuku 136 KS (100 kW) i 280 Nm okretnog momenta, ili 320 Nm sa sedmero-brzinskom verzijom s dvostrukom spojkom.
Sustav MHEV nadopunjuje izlazni okretni moment motora snagom iz kompaktne litij-ionske polimerne baterije od 48 volti koja je sada dostupna u cijeloj obitelji modela. Uvođenje nove tehnologije blagog hibridnog pogona u ažuriranoj ponudi XCeeda smanjuje emisije CO2 do 10 posto (NEDC 2.0, kombinirani ciklus), ovisno o stilu karoserije, izboru prijenosa, izlaznoj snazi motora i specifikaciji vozila. Važno je da, iako usvajanje MHEV tehnologije poboljšava učinkovitost goriva, performanse motora ostaju iste kao prije.
Opcija visokoučinkovitog plug-in hibridnog (PHEV) pogona ponovno je dostupna u novom XCeedu, kombinirajući litij-polimersku bateriju od 8,9 kWh, električni motor od 44,5 kW i učinkoviti 1,6-litreni 'Kappa' četverocilindrični GDI motor. Uparen sa šesterostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (6DCT), PHEV prenosi do 141 KS i 265 Nm na prednje kotače, dok će vozači također imati koristi od potpuno električnog dometa od 48 km, što je jednako 60 km gradske vožnje. To će omogućiti vozačima da većinu dnevnih vožnji i kratkih putovanja na posao obave isključivo na električnu energiju.
Ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa dostupan je na benzinskim varijantama od 1,0 i 1,5 litara zajedno s 1,6-litrenim dizelskim modelima, dok je sedmostupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom izbor za 1,5-litreni T-GDi, 1,6-litreni T-GDi i 1,6-litrene dizel verzije. XCeed plug-in hibridni 1,6-litreni model dostupan je samo sa šesterostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom.
Dakle, naš testni model XCeed 1.5 T-GDi 160 KS GT-Line ISG 7DCT je imao izvrsni automatski 7-brzinski mjenjač. Proizvođač navodi sljedeće podatke: ubrzanje od 0 do 100 km/h je 9,2 s (9,0 za ručni mjenjač), krajnja brzina 208 km/h, emisija CO2 je 139 g/km (136 s ručnim mjenjačem), potrošnja 6,2 l/100 km (6,0 l/100 km s ručnim mjenjačem).
Što se ovjesa tiče, XCeed ima sprijeda McPhersaonov ovjes s plinskim amortizerima i stabilizatorom, a straga multi-link ovjes s plinskim amortizerima i stabilizatorom. Upravljenje je riješeno elektronički upravljanim MDPS električnim servo volanom sa zupčastom letvom.
Za kraj, osvježeni XCeed kreće od modela LX Joy 1.0 T-GDi 120 KS od 23.999 eura, LX Joy 1.5 T-GDi 160 KS od 24.899 eura, EX Way 1.6 T-GDi 204 KS od 30.399 eura, a dizelski model LX Joy 1.6 CRDi 136 KS od 27.499 eura. Trenutno najskuplji model je GT-line 1.6 CRDi 136 KS od 36.399 eura, a PHEV model još nema cijenu. Naš testni model XCeed 1.5 T-GDi 160 KS GT-Line ISG 7DCT je u trenutku testiranja stajao 33.599 eura minus 800 eura popusta.