Oba su modela osvježena 2023. godine, a naše testne modele pokreće isti 3-cilindrični turbo benzinski motor obujma 1,2 litre s direktnim ubrizgavanjem goriva i snage 101 KS (74 kW), opremljen sustavom Stop & Start
Prošli tjedan samo imali zanimljiv usporedni test dva modela istog proizvođača, koji su naizgled posve različiti. Ono što ih razlikuje je to što je manji model hatchback, a veći crossover/SUV. No ono što ih povezuje je to što se radi o modelima koji veličinom spadaju u B-segment automobila, malenih gradskih automobila. Osim toga, dijele zajedno istu platformu, razinu opreme te motor.
Naravno, riječ je modelima francuskog proizvođača Peugeota iz sastava Stellantis grupe, koji nose točne oznake: 208 PureTech 100 BVM6 Style i 2008 PureTech 100 BVM6 Style. Oba modela, treba reći, imaju svoje benzinske, hibridne i električne verzije pogonskih sklopova.
Nadalje, oba su modela osvježena 2023. godine i što je zanimljivo, najprije je svoje osvježenje dočekao veći model 2008, samo dva mjeseca kasnije i njegov manji hatchback brat 208. Recimo i to kako je 2008 u svojoj drugoj generaciji (prva je nastala 2013.), dok je 208 također u svojoj drugoj generaciji (prva je nastala 2012.). Naravno, manji model 208 je nasljednik devet generacija gradskih automobila 'lavlje' marke.
Model 208 uživa neprekinuti uspjeh od lansiranja krajem 2019. U nešto više od tri godine, proizvedeno je gotovo 1 milijun primjeraka do facelifta 2023. Peugeot 208 je 2021. i 2022. bio najprodavaniji automobil u Europi (i u Francuskoj), u svim segmentima zajedno.
Za ovaj uspjeh u velikoj mjeri zaslužan je uspjeh e-208, koji je godine 2022. postao najprodavaniji električni automobil u Europi u B-segmentu. U Francuskoj je te iste godine bio čak i najprodavaniji električni automobil u svim segmentima.
S druge strane, druga generacija 2008 je do facelifta 2023. bila proizvedena u gotovo 700.000 primjeraka, a taj je model uvijek bio na postolju kada je riječ o prodaji SUV vozila u B-segmentu u Europi. Zanimljivo, čak je bio i na vrhu te liste 2021. godine.
Kao i kod 208, treba reći kako je za uspjeh većeg modela posebno zaslužan potpuno električni e-2008, koji je bio pionir elektrifikacije u svom segmentu od 2019. godine, s više od 75.000 proizvedenih primjeraka do facelifta 2023. Zauzimao je 17,4 posto prodaje verzija u 2022., što ga je svrstalo na postolje europske prodaje električnih SUV vozila u B-segmentu.
Peugeot 2008 se za europsko tržište proizvodi u tvornici Vigo u Španjolskoj, a manji 208 u tvornici Trnava u Slovačkoj.
Usporedba vanjskog dizajna, strukture i dimenzija
Na samom početku ovog dijela recimo kako model 208 i 2008 generalno dolaze u tri razine opreme: Style, Allure i GT. No to ne znači da sve verzije pogonskih sklopova imaju sve tri razine opreme. Tako, na primjer, niti 208 niti 2008 u benzinskoj verziji nemaju GT opremu. S druge strane, čisto za primjer, 2008 Hybrid 136 e-DCS6 nema Style razinu opreme, i slično. No to ionako nije bitno za našu usporedbu današnja dva modela, koji su rekli smo razina opreme Style s PureTech 100 S6S BVM6 motorom.
Kad je riječ o vanjskom izgledu krenuti ćemo od, uvjetno rečeno' starijeg modela 2008. Nakon novog 508 limuzine i 508 SW, 2008 je drugi model koji je usvojio nova svjetla s potpisom Peugeota. Karakteriziraju ga tri okomite svjetleće kandže koje su integrirane u sjajno crne umetke na braniku.
Kombinacija naglašava snažnu osobnost modela 2008 i njegov robusni SUV dizajn. Sve verzije imaju ovaj novi svjetlosni potpis. U GT verzijama, upečatljiv učinak tri kandže proširen je po prvi put u osvjetljenju potpunih LED prednjih svjetala upotrebom triju svjetlosnih modula. To razlikuje GT verzije od ostatka linije modela dajući im ekskluzivan prednji potpis.
Nova LED stražnja svjetla na svim verzijama novog 2008 redizajniraju simbolične tri kandže koje karakteriziraju stražnji dio. Ovdje se sastoje od tri vodoravne dvostruke letvice postavljene jedna na drugu, fine i elegantne, koje doprinose vizualnom širenju stava automobila. Svjetla za vožnju unatrag i indikatori također su LED.
Naš testni Style model 2008 ima standardne vanjske detalje: sjajnocrne vanjske retrovizore, ručke na vratima u boji karoserije, mat crnu prednju masku, crni plastični obrub karoserije, stražnji krovni spojler i ukrasnu letvicu praga prtljažnika u Meteor sivoj boji.
Novi 2008 ima novi prednji dio, koji ima novi Peugeot amblem. Širi je i uključuje specifičan bočni uzorak koji se povezuje s prednjim svjetlima i pojačava okomitost i snažan stav vozila. Na verziji Active, prednji dio je ukrašen vodoravnim uzorkom u sjajnoj crnoj boji.
Na verzijama Allure i GT, prednji kraj ima okomiti uzorak u istoj boji kao i karoserija, koji se proteže do suptilnih tamnih umetaka kako bi se pojačala vertikalnost prednjeg kraja. Boja karoserije uzorka također omogućuje da rešetka bude bolje integrirana u branik za robusniji izgled.
Moderna Selenium Grey siva je odabrana kao boja za lansiranje i također je boja ponuđena u dostupnoj paleti. Nova Okenite White bijela, bogata plavkasto-sivim detaljima, naglasit će sofisticiranost novog modela 2008. GT verzija standardno dolazi s crnim dvobojnim krovom. Svi novi modeli iz 2008. imaju crne retrovizore, bez obzira na odabranu boju karoserije. Novi 2008 dostupan je u šest boja karoserije: Selenium Grey siva, Artense Grey siva metalik (kao na našem testnom modelu), Okenite White bijela, Black Perla Nera crna, Elixir Red crvenai Vertigo Blue plava.
Osvježena 208-ica, odnosno sve njezine verzije imaju novi prednji svjetlosni potpis. Na GT verzijama ova značajka svjetla ide još dalje: upečatljiv učinak triju svjetlećih kandži proširen je na funkciju osvjetljenja potpuno LED prednjih svjetala pomoću tri neovisna optička modula. Ovo smo mogli prvi puta vidjeti na Peugeotovim najnovijim modelima 9X8 Hypercar, 508 i 508 SW te 2008.
Svi novi modeli 208 imaju potpuno novi prednji kraj, gurajući ovaj maleni gradski automobil u novu eru Peugeot dizajna, s novim logom marke u središtu. Rešetka ima evoluirajući uzorak u boji karoserije koji se stapa s branikom. Ovaj dizajn odražava elektrifikaciju asortimana i daje novom 208 veću ravnotežu. Rešetka hladnjaka i karoserija više nisu podijeljeni, već čine cjelinu, povećavajući vizualnu robusnost, učinkovitost i modernost.
Tri dugačke okomite svjetleće kandže prepoznatljiv su element ovog potpisa na prednjem kraju automobila i integrirane su u sjajne crne umetke na braniku. Pomaknuti su prema vanjskom rubu automobila i pomažu da se 208 dobije čvršći, vizualno širi stav. Mi smo imali prednja svjetla Peugeot LED Technology.
Osvježeni 208 krasi novi dizajn stražnjih svjetala, koji se sada sastoji od tri vodoravne crvene kandže, umjesto nakošeno okomitih. Sastoje se od tri elegantne linije LED dioda koje produžuju crnu traku oko poklopca prtljažnika i daju automobilu upečatljiviji pogled straga te doprinose percepciji veće širine. Na GT verziji, svjetla za vožnju unatrag i žmigavci su također s LED diodama.
Naš testni Style model 208 ima standardne vanjske detalje: sjajnocrne vanjske retrovizore, ručke na vratima u boji karoserije, mat crnu prednju masku i sjanocrni stražnji krovni spojler.
Prednje, bočne i stražnje pločice s imenom na novom 208 imaju nova slova i novu bazaltno sivu boju. Na stražnjoj strani, oznaka PEUGEOT sada stoji sama preko cijele širine poklopca prtljažnika.
Novi 208 je dostupan u sedam boja karoserije: Agueda Yellow žuta (nova i na našem testnom modelu), Selenium Grey siva (nova), Artense Grey siva, Perla Black crna, Banquise White bijela, Elixir Red crvena i Vertigo Blue plava. Svi novi modeli 208 imaju sjajno crne retrovizore, bez obzira na odabranu boju, a naša GT verzija standardno dolazi sa sjajno crnim lukovima kotača (i, kao opcija, crnim krovom).
I dok je prva generacija modela 2008, kodnog naziva A94, bila izgrađena na platformi PF1, druga generacija 2008 (kodne oznake P24) izgrađena je na mnogo modernijoj, novoj zajedničkoj modularnoj platformi (CMP) s dugim međuosovinskim razmakom rtadašnje PSA Grupe (danas u sklopu Stellantisa). Namijenjena segmentima B i C, ova nova osnova za vozila upotpunjuje platformu EMP2 (Efficient Modular Platform).
Sukladno svom nazivu, platforma CMP može se prilagoditi u pogledu više dimenzija vozila, ali i motorizacija. Obuhvaća sve vrste pogona te kupcima omogućuje odabir njihova preferiranog tipa pogonskog sklopa, bez obzira na to žele li termički (benzinski ili dizelski) ili električni motor. Tako model 2008 dijeli platformu s DS3 Crossbackom i Citroënom C3 Aircrossom, ali i nekim drugim modelima Stellantis Grupe poput Peugeota 208 ili Opela Corse, no oba ova malena gradska automobila B segmenta imaju nešto kraći razmak od 2008-ice (prvi 2540 i drugi 2538 mm). Treba reći kako od druge generacije model 2008 više nema opciju s pogonom na sva četiri kotača, nego samo na prednja dva.
Usporediti ćemo i vanjske dimenzije ova dva modela, s time da će 208 biti referentni model: duljina 4055 m (2008: 4304 mm ili +249 mm), širina 1765 m širine, a s otvorenim retrovizorima 1960 mm ((2008: 1770 mm (+5mm), 1987 mm (+27mm) s otvorenim retrovizorima)), međuosovinski razmak 2540 mm ((2008: 2605 mm (+65 mm)).
Prtljažni prostor (do krova) našeg modela 208 s benzinskim motorom je 352 l ((2008: 434 l (+82 l) ispod police, a maksimalan volumen do stropa s preklopljenim naslonima stražnjih sjedala 1163 l (2008: 1467 l (+304 l)).
Što se težine našeg 208 tiče s motorom PureTech 100 S&S BVM6 teži 1165 kg (uključujući vozača od 75 kg), a naš testni testni model 2008 teži (s vozačem od 75 kg) 1263 kg.
Treba reći i kako naš model 208 može potegnuti kočenu prikolicu težine od 1200 kg ili nekočenu od 580 kg. S druge strane, veći 2008 kočenu prikolicu težine od 1200 kg ili nekočenu od 630 kg (+70 kg).
Naš testni model 208 je imao za Style razinu opreme 16-colne 'Monti' čelične naplatke sa stiliziranim poklopcima, s gumama dimenzija 195/55R16. Umjesto rezervnog kotača smo imali set s kompresorom za popravak oštećene gume.
Testni 2008 je imao odgovarajuće za Style razinu 16-colne 'Silom' čelične naplatke sa stiliziranim poklopcima, s gumama dimenzija 215/65R16. Umjesto rezervnog kotača smo isto tako imali set s kompresorom za popravak oštećene gume.
Unutrašnjost
Interijer novog 208 je osvježen novim tkaninama za sjedala, ilustriranim novim crnim presvlakama od alcantare s Adamite Green šavovima (dostupno kao opcija na GT verziji). Naš testni 208 je imao za Style opremu standardne presvlake s TEP/Renzo bolster tkaninom.
Obloge prednjih vrata testnog modela su s Carbon dekorom i sjajnocrnim elementom s Calcite Green uzorkom. Imali smo i standardna grijana prednja sjedala, kao i električno podesive i grijane vanjske retrovizore.
Peugeot je na prvoj generaciji 208 predstavio svoj amblematski i-Cockpit®. Sada, na novom 208 je još tehnološkiji, povezaniji i ergonomičniji.
Instrumentna ploča idealno je smještena u razini vozačevih očiju, a kod Style razine smo imali analognu instrument ploču sa 3,5" zaslonom u boji. Ista je ukrašena Carbon dekorom i sjajnocrnim elementom s kromiranim obrubom. Treba reći kako 208 digitalni zaslon na verzijama Allure i GT. Veliki 10-inčni digitalni zaslon ima novi dizajn i, na GT verziji, 3D zaslon kao standard. Vozači mogu prilagoditi boju zaslona, kao i izgled i prezentaciju informacija, prema svojim željama.
Veliki središnji 10-inčni zaslon osjetljiv na dodir standardan je na svim novim 208-icama, dok su prije prve dvije razine opreme dolazile sa 7-inčnim zaslonom. Ovo idealno sučelje olakšava upravljanje najnovijom generacijom Peugeot i-Connect i Peugeot i-Connect Advanced infotainment sustava. DAB radio prijamnik uključuje bežičnu Mirror Screen funkciju, (Apple CarPlay / Android Auto,
Recimo i to kako na 208 Allure i GT, središnji zaslon ima HD tehnologiju. Na svim verzijama klavirske tipke i dalje su ispod središnjeg zaslona za brzi pristup ključnim funkcijama.
Novi 208 sada standardno dolazi sa sustavom Peugeot i-Connect, a sve izvedbe mogu biti opremljene sustavom Peugeot i-Connect Advanced kao opcija.
Oba se kontroliraju putem gore spomenutog središnjeg 10-inčnog zaslona osjetljivog na dodir visoke razlučivosti, koji se lako prilagođava, ima više prozora s widgetima ili prečacima, vrlo jednostavan za korištenje i brz kao pametni telefon. Lako je prelaziti kroz različite izbornike slijeva nadesno, odozgo prema dolje za obavijesti, ili čak dodirom s 3 prsta otvoriti početnu stranicu aplikacija.
Lako se možete vratiti na glavnu stranicu u bilo kojem trenutku pritiskom na tipku klavira 'Home' na dnu ekrana. Na vrhu ekrana trajni banner prikazuje informacije o vanjskoj temperaturi i klimatizaciji, poziciji na widget stranicama, podacima o povezivanju, obavijestima i vremenu.
Sustav Peugeot i-Connect nudi potpunu povezanost zahvaljujući funkciji bežičnog zrcaljenja (Apple CarPlay/Android Auto), a iskustvo je potpuno uz Peugeot i-Connect Advanced s TomTom povezanom navigacijom visokih performansi. Karta je prikazana na cijelom ekranu od 10 inča radi lakšeg čitanja.
Ažuriranja sustava provode se 'bežično'. Na Peugeot i-Connectu Advanced, naredba za prepoznavanje glasa na prirodnom jeziku 'OK PEUGEOT' omogućuje pristup svim zahtjevima koji se odnose na infotainment funkcije. Kako bi pomogao korisnicima i odgovorio na sva pitanja koja bi mogli imati, sustav uključuje on-board dokumentaciju i upute.
Nove verzije 208 Allure i GT sada standardno dolaze s 3 USB-C utičnice (dvije sprijeda, jedna straga) i USB-A utičnicom (straga).
Novi 208 u opremi Allure se može opremiti dodatnim indukcijskim punjačem za pametne telefone od 15 W (u usporedbi s prethodnim 5 W). Ovo je standard na GT verziji. Nalazi se iza poklopca središnje konzole i znači da možete brzo napuniti svoj pametni telefon dok se koristi za bežično zrcaljenje.
Nove prednje i stražnje kamere za pomoć pri parkiranju na novom Peugeotu 208 sada nude sliku visoke razlučivosti. Ovisno o verziji, nova prednja kamera visoke razlučivosti (zajedno s nadzorom mrtvog kuta) sada je dostupna kao opcija, pružajući pogled od 360° na neposredno okruženje automobila, neprocjenjivu pomoć pri parkiranju.
U srcu Peugeot i-Cockpit®-a je kompaktni upravljač presvučen kožom koji omogućuje odličnu agilnost i preciznost. Kompaktni upravljač novog 208 uključuje novi Peugeot znak u svom središtu. Za optimalnu ergonomiju, u njemu se nalaze kontrole za multimedijski sustav (audio, telefon), kao i kontrola glasnoće i glasa.
Naš testni 208 je opremljen ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa ima novu ručicu mjenjača za poboljšanu ergonomiju.
Kad je riječ o SUV modelu, interijer 2008 je kao i kod 208 osvježen novim tkaninama za sjedala, ilustriranim novim crnim presvlakama od alcantare s Adamite Green šavovima (dostupno kao opcija na GT verziji). Naš testni 2008 je imao za Style opremu standardne presvlake s Renzo Orange reljefnom 3D tkaninom.
Obloge prednjih vrata testnog modela, kao i na 208, su s Carbon dekorom i sjajnocrnim elementom s Calcite Green uzorkom. Imali smo i standardna grijana prednja sjedala, kao i električno podesive i grijane vanjske retrovizore. Naš je model imao i automatski klima uređaj.
Ključni element kabine, Peugeot i-Cockpit®. S više od 10 milijuna prodanih vozila u posljednjem desetljeću, poboljšan je i moderniziran s novom 2008. kako bi se optimizirala njegova ergonomija i užitak u vožnji.
Idealno smještena u razini očiju, odmah iznad upravljača, nova instrument ploča za 2008. u verziji Style, kao i kod 208, je još uvijek analogna. U verzijama Allure i GT je digitalna, pa 10-inčni digitalni zaslon ima novi dizajn i, na GT verzijama, 3D zaslon. Boja zaslona, hijerarhija i raspored informacija mogu se u potpunosti prilagoditi željama vozača.
Svi 2008 modeli sada dolaze s 10-inčnim središnjim zaslonom osjetljivim na dodir kao standardom (prethodno 7 inča na prve dvije razine opreme). Može se koristiti za upravljanje funkcijama radija i telefona (naša Style verzija) ili najnovijom generacijom Peugeot i-Connect® i Peugeot T i-Connect® Advanced infotainment sustava. Na verzijama Allure i GT središnji ekran je HD tehnologije. Ispod središnjeg ekrana zadržale su se tipke klavira za brzi pristup funkcijama tipki. Kompaktni upravljač je isti kao i u 208 i ima iste funkcije.
Novi 2008 modeli s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa imaju novu ručicu mjenjača za poboljšanu ergonomiju.
Novi 2008 sada standardno dolazi sa sustavom Peugeot i-Connect®, a sve izvedbe mogu biti opremljene sustavom Peugeot i-Connect® Advanced kao opcijom.
Objema se upravlja putem središnjeg 10-inčnog zaslona osjetljivog na dodir visoke razlučivosti, koji je lako prilagodljiv, ima više prozora s widgetima ili prečacima, vrlo je jednostavan za korištenje i brz kao pametni telefon. Lako je prijeći kroz izbornike slijeva nadesno, gore i dolje za obavijesti ili dodirom s tri prsta otvoriti zid aplikacije.
Lako se možete vratiti na glavnu stranicu u bilo kojem trenutku pritiskom na klavirsku tipku 'Home' ispod ekrana. Na vrhu zaslona trajni banner prikazuje vanjsku temperaturu i informacije o vremenu, položaj na stranicama widgeta, podatke o povezivanju, obavijesti i vrijeme.
Sustav Peugeot i-Connect® nudi potpunu povezanost putem bežičnog zrcaljenja (Apple CarPlay/Android Auto). Tehnološko iskustvo potpuno je uz PEUGEOT i-Connect® Advanced, opremljen TomTom povezanim navigacijskim sustavom visokih performansi. Karta je prikazana na cijelom 10-inčnom ekranu radi lakšeg čitanja. Sustav se ažurira 'preko zraka'.
Naredba 'OK PEUGEOT' na Peugeot i-Connectu Advanced, koja koristi prepoznavanje glasa prirodnog jezika, omogućuje pristup svim zahtjevima koji se odnose na infotainment funkcije. Kako bi pomogao korisnicima i odgovorio na njihova pitanja, sustav integrira on-board dokumentaciju i upute.
Nove 2008 Allure i GT verzije sada standardno imaju tri USB-C utičnice (dvije sprijeda, jednu straga) i jednu USB-A utičnicu (straga). U našoj verziji Style, 2008 i dalje ima USB-C utičnicu sprijeda. Novi modeli 2008 Allure mogu se opremiti dodatnim punjačem za pametne telefone od 15 W (prije 5 W). Ova je oprema standardna za GT opremu. I dalje se nalazi iza preklopa središnje konzole i brzo puni pametni telefon kada se koristi za bežično zrcaljenje.
Sustavi sigurnosti i pomoći vozaču
Novi 20028 i 2008 imaju moderne sigurnosne i sustave pomoći vozaču, a u ovisnosti o opremi oni se mogu i bitnije razlikovati.
Uz nove kamere visoke razlučivosti za pomoć pri parkiranju, novi 208 nudi svoje korisničke značajke koje vožnju čine sigurnijom i lakšom, kao što su na primjer: Adaptivni tempomat s funkcijom Stop and Go i podesivom postavkom udaljenosti između vozila; Automatsko kočenje u nuždi s upozorenjem na sudar: detektira pješake i bicikliste, danju ili noću, od 7 do 140 km/h; Prošireno prepoznavanje prometnih znakova i prikaz na digitalnoj ploči s instrumentima: znakovi stop, jednosmjerni, zabranjeno pretjecanje, kraj zabranjenog pretjecanja, uz uobičajena upozorenja o brzini; Aktivno upozorenje o napuštanju trake s korekcijom trake; Upozorenje na pozornost vozača, koje detektira pad pozornosti tijekom dugih razdoblja vožnje i pri brzinama većim od 65 km/h, analizirajući mikro-pokrete upravljača; Praćenje mrtvog kuta.
Naš je Style model imao standardni Paket Sigurnost, koji uključuje automatsko kočenje u slučaju opasnosti. Tu su standardno 2ISOFIX sidrišta, Grafička i zvučna pomoć pri parkiranju straga, Zračni jastuci vozača i suvozača te Pomoć na uzbrdici.
Kad je riječ o većem modelu 2008, nove prednje i stražnje kamere za pomoć pri parkiranju sada nude sliku visoke razlučivosti. Ovisno o razini opreme, nova prednja kamera visoke razlučivosti (zajedno s nadzorom mrtvog kuta) sada je dostupna kao opcija, pružajući sliku od 360° neposredne okoline automobila, dragocjenu pomoć pri parkiranju.
Model 2008 ima osim novih kamera za pomoć pri parkiranju visoke razlučivosti, nudi niz uređaja koji vožnju čine sigurnijom i lakšom, kao što su: Prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop and Go; Automatsko kočenje u nuždi s upozorenjem na sudar; Prošireno prepoznavanje i prikaz prometnih znakova na digitalnoj instrumentnoj ploči; Aktivno upozorenje o napuštanju trake s korekcijom trake; Upozorenje na pozornost vozača; Nadzor mrtvog kuta.
Novi 2008 dolazi s Grip Control-om koji omogućuje pristup trima načinima vožnje: pijesak, blato i snijeg. Ovisno o zemlji, ova ponuda kontrole prianjanja kombinira se s cjelogodišnjim gumama '3PMSF'.
Naš je Style model 2008 imao standardni Paket Sigurnost (AEB3 kamera) automatsko kočenje u slučaju opasnosti, sustav za pomoć pri zadržavanju unutar vozne trake, prošireno prepoznavanje prometnih znakova te ultrazvučnu pomoć pri parkiranju straga.
Benzinski PureTech 100 motor sa 101 KS i 6-brzinskim ručnim mjenjačem
Oba modela koja smo usporedili su imala benzinski PureTech 100 S&S BVM6 3-cilindrični turbo benzinski motor obujma 1,2 litre (1199 cm³) s direktnim ubrizgavanjem goriva i snage 101 KS (74 kW), opremljen sustavom Stop & Start.
Zadovoljava norme EURO 6e. Najveći okretni moment je 205 Nm pri 1750 okr./min., a uparen je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem za pogon na prednje kotače.
Naravno, manji i lakši model ima nešto bolje karakteristike. Njegovo ubrzanje od 0 do 100 km/h je 10,1 s (2008: 11,0 s), a krajnja brzina 194 km/h (2008: 183 km/h). Isto je i s potrošnjom goriva i emisijama CO2. Tako 208 troši u kombiniranim uvjetima vožnje 5,0-5,2 l/100 km (2008: 5,4-5,5 l/100 km) te 113-117 g/km CO2 (2008: 123-124 g/km), sve po WLTP ciklusu.
Provjereni pogonski sklop djeluje vrlo uvjerljivo, čak i kad je više odraslih osoba u kabini ne osjeća se manjak snage
Kad je riječ o kočnicama, 208 ima prednje disk kočnice 283x26 mm, a straga 8“ bubnjeve. Veći 2008 ima isto prednje disk kočnice 283x26 mm, a straga veće 9“ bubnjeve. Oba modela imaju prednji McPherson ovjes, a straga polukrutu osovinu.
Za kraj, naš testni model 208 PureTech 100 S&S BVM6 Style stoji s opcijama 19.775,66 eura. U tijeku je akcijska cijena, pa naš testni 208 stoji 18.990 eura (PDV i PPMV uključeni).
Veći 2008 SUV PureTech 100 S&S BVM6 Style s opcijama (metalik boja 520 eura) stoji 24.458,16 eura. U tijeku je akcijska cijena, pa naš testni 2008 stoji 22.990 eura (PDV i PPMV uključeni).