test automobila

Vozili smo Renault Austral mild hybrid 160: I blago hibridna verzija je odličan obiteljski SUV C-segmenta

30.08.2023 u 08:32

Bionic
Reading

Blago hibridna verzija se temelji na 1,3-litrenom četverocilindričnom benzinskom turbomotoru s izravnim ubrizgavanjem snage '160' ili preciznije 158 KS (116 kW), a u radu mu pomažu elektropokretač i 12 V litij-ionska baterija

Nakon što smo u travnju ove godine imali na svom testu najjaču i najopremljeniju verziju Renault Australa, kompaktnog SUV-a C segmenta, ovaj puta smo vozili i njegovu nešto malo manje jaku verziju. Da razjasnimo u startu, vozilo s početka ove godine je bilo točne oznake Renault Austral iconic esprit Alpine 200 E-Tech full hybrid, dok je sad riječ o verziji oznake Austral techno mild hybrid 160 auto.

U slučaju ovotjednog testnog Australa nije samo riječ o slabijoj verziji, već o potpuno drugačijoj tehnologiji pogona. Naime, 200 E-Tech full hybrid ima potpuno hibridni, dok je sada riječ o modelu s blagom hibridnom tehnologijom. Ugrubo, E-Tech hybrid motor je opremljen s 1,2-litrenim trocilindričnim turbo benzinskim motorom snage 130 KS (96 kW), koji je kombiniran s dva elektromotora za dodatnu isporuku snage od 50 kW (68 KS) i okretnog momenta (glavni električni motor i visokonaponski elektropokretač-generator koji služi za pokretanje termičkog motora, pomoć pri promjenama stupnjeva prijenosa i punjenje baterije), litij-ionskom baterijom većeg kapaciteta (2 kWh / 400 V) i mjenjačem s dva stupnja prijenosa za električni motor i četiri stupnja za benzinski motor).

Renault Austral techno mild hybrid 160 auto Izvor: tportal.hr / Autor: Z.M.

S druge strane, blago hibridna verzija se temelji na 1,3-litrenom četverocilindričnom benzinskom turbomotoru s izravnim ubrizgavanjem snage '160' ili preciznije 158 KS (116 kW), a u radu mu pomažu elektropokretač i 12 V litij-ionska baterija. O ovom pogonu reći ćemo nešto kasnije u ovom osvrtu. Osim toga, razlika je i u razini opreme oba modela.

Vanjski dizajn, struktura i dimenzije

Što se vanjskog dizajna Australa tiče, gledajući izvana, odmah je vidljivo da je riječ o prilično impresivnom SUV-u izbočenih mišića, snažnih linija, skladno isklesanih oblika, snažnog prednjeg dijela te strukturiranih tehničkih značajki. Ekskluzivna izvedba Esprit Alpine nudi nešto sportskiji izgled, s dinamičnim značajkama dizajna. U odnosu na ovaj model, naš Austral techno mild hybrid 160 auto ima nešto jednostavniji, manje izraženiji sportski izgled prednjeg kraja. Prije svega riječ je o jednostavnijim usisnicima zraka sa strane, samom materijalu izvedbe Renaultovog loga, donjem dijelu branika s donjom usisnom rešetkom motora.

Izbočene linije koje se protežu duž vrha lukova kotača daju novi oblik vozilu. Izdvajajući se od glatke, senzualne, tekuće površine, unose energiju i preciznost u profil automobila. Pregib okrenut prema naprijed na donjim bokovima dodatno poboljšava dinamičnu siluetu modela. Svi ovi strukturni elementi potkrijepljeni su niskim štitnicima i kućištima kotača u Diamond Black crnoj boji koja odražavaju boju korištenu na anteni s 'perajom morskog psa' i bočnim retrovizorima.

Obrubi od poliranog nehrđajućeg čelika protežu se duž gornjeg dijela bočnih prozora kako bi se istaknula uronjena linija krova i dinamična krivulja stakla dok se proteže do stražnjih vrata. Za razliku od E-Tech verzije, techno mild hybrid 160 straga ima drugačiji izgled Renault loga, ali i natpis modela AUSTRAL, umjesto AUSTRALE gdje dodatno slovo 'E' sugerira da je riječ o E-Tech pogonu.

Potraga za poboljšanjem aerodinamike kroz učinkovit dizajn također je imala veliki utjecaj na konačni stil. Već spomenuti središnji i bočni otvori za zrak smješteni na prednjem braniku, niska linija krova produžena zakrivljenim stražnjim spojlerom i linearni dijelovi integrirani u skulpturalne bokove ne samo da služe za poboljšanje aerodinamičke učinkovitosti, već su i vizualni markeri aerodinamičnih performansi automobila. Uzdužni krovni nosači su svijetle boje metala, ali kao doplatna opcija.

Potpuna LED prednja i stražnja svjetla na Australu fino su izrezana u izrazito modernom dizajnu. Sprijeda se nalaze Renaultova prepoznatljiva svjetla u obliku slova C. Ovdje u svom ažuriranom obliku svjetla s potpisom daju vozilu tehnološki izgled koji dodaje karakter i prestiž. Kompaktna svjetla uključuju do 7 visokotehnoloških modula snopa koji se mogu prilagoditi načinu na koji se svjetlost distribuira. Da podsjetimo, višenamjenska rasvjeta dostupna je u tri verzije: Pure LED Vision, Adaptive LED Vision (kao na našem ovotjednom testnom modelu) i Matrix LED Vision s dinamičkim pokazivačima smjera (Austral iconic esprit Alpine 200 E-Tech full hybrid verzija).

Stražnja svjetla također imaju C-Shape potpis i povezuju se s Renaultovim logotipom prelazeći s jedne strane prtljažnika na drugu, dodatno podupirući prestižni stas vozila. Karakteristično za mikrooptičku tehnologiju prvi put viđenu na potpuno novom Megane E-Tech Electric, moiré efekt i osjećaj dubine koji se vidi na visokim verzijama omogućeni su zahvaljujući mnoštvu laserski izrezanih gravura. Formirajući dvije jasno izrezane trake, stvaraju živopisan efekt 3D holograma koji oživljava stražnji dio automobila danju i noću. Elegantni, dinamični indikatori zaokružuju set završnim dodirom.

Austral je prvo vozilo Renault dizajnirano na 3. generaciji CMF-CD platforme koja je zajednički razvijena unutar Alijanse te sadrži najnoviju snažniju i učinkovitiju verziju 'Full Hybrid' E-Tech sustava, i dva benzinska 48V ili 12V 'Mild Hybrid' motora. Treba reći i da Austral neće dobiti svoju 100-postotnu električnu verziju, kao niti pogon na sva četiri kotača.

Potpuno nova CMF-CD platforma najavljuje potpunu reviziju Alijansine linije brandova za kompaktne i high-end segmente. Austral je prvi Renaultov model koji ju koristi i ima potpuno novu arhitekturu, redizajnirano podvozje i najnoviju ugrađenu tehnologiju za model koji će ostale na tržištu natjerati na dodatni trud. Sa posebno dizajniranim podvozjem i sustavom upravljanja, Austral je pravi užitak za vožnju. Slijedi novi Espace, koji ima 212 mm dužu karoseriju, uz 71 mm duži međuosovinski razmak.

Potpuno novi Australov ovjes podrazumijeva prednji pseudo MacPherson/neovisno dijeljiva osovina. Stražnji ovjes dolazi u dvije verzije: fleksibilna torzijska greda za modele s upravljanjem s dva kotača (kao u našem slučaju) i stražnja multi-link osovina s 4CONTROL Advanced za upravljanje na četiri kotača (koji je dostupan kao doplatna verzija samo kod modela iconic esprit Alpine).

Model s upravljanjem na dva kotača ima krug okretanja od rubnika do rubnika od 11,5 metara. To pada na samo 10,1 metar na modelu upravljanja na četiri kotača, što ga čini lakim za manevriranje kao gradski automobil na gradskim cestama. To se razlikuje od bilo kojeg drugog vozila u segmentu. Sadašnja iteracija treće generacije, sustav 4CONTROL neprestano se poboljšavao i nikad nije bio isti otkako je stvoren prije 15 godina.

Što se vanjskih dimenzija Australa tiče, dužina mu je 4510 mm, visina 1618 mm, širina 1825 mm (2083 mm s otvorenim retrovizorima) te međuosovinski razmak 2667 mm. Za potpuno novi Austral, Renaultovi dizajneri su iskoristili temeljne omjere koji SUV-ove čine tako poželjnima, kao što su prevjes (925 mm sprijeda i 917 mm straga) i velike dimenzije kotača do 20 cola. Austral također ima tradicionalna obilježja SUV-a: prednje i stražnje zaštitne ploče, kontrastne bokove i pragove, visoki razmak od tla (170 mm) i visoku pojasnu liniju za zaštitu putnika.

Zahvaljujući produženom međuosovinskom razmaku na novoj platformi CMF-CD i kliznoj stražnjoj klupi, unutrašnjost Australa optimizirana je bez kompromisa u pogledu kapaciteta prtljažnika. U verzijama Mild Hybrid ili Mild Hybrid Advanced, s fiksnom stražnjom klupom, u stražnji prtljažni prostor može stati 500 l (430 l na E-Tech Hybrid). Uz kliznu klupu (dostupna kao doplatna samo na modelu techno esprit Alpine), kapacitet prtljažnika može doseći do 575 l (555 l na E-Tech Hybrid). S preklopljenim stražnjim sjedalom, raspoloživi kapacitet doseže 1525 l (1455 l na E-Tech Hybrid).

Austral je opremljen motoriziranim prtljažnim vratima kao dodatnom opremom na techno izvedbi (kao u našem slučaju) i kao standardnim dijelom kod Iconic razine opreme. Pritiskom na gumb, vozač može jednostavno otvoriti i zatvoriti prtljažnik s prednjeg sjedala. Izvana, prtljažnik se može otvoriti ili zatvoriti pomoću električnog gumba koji se nalazi na stražnjim vratima, hands-free ključ karticom ili jednostavnim pomicanjem noge ispod senzora postavljenog na stražnjem braniku. Senzori pokreta nove generacije pomogli su poboljšati način rada sustava.

Masa našeg testnog mild hybrid 160 auto praznog vozila (s vozačem 68 kg, prtljagom 7 kg i 90 posto punim spremnikom goriva, određena prema trenutnoj verziji Direktive 92/21/EEC) je 1464 kg (E-Tech 200 verzija 1517 kg), no ovdje treba dodati posebnu opremu i dodatke. Što se vuče tiče, naš ovotjedni testni model može vuči kočenu prikolicu od 1800 kg (uspon 12 posto), kao i nekočenu prikolicu od 750 kg. Verzija E-Tech 200 može vuči kočenu prikolicu od 1500 kg (uspon 12 posto), kao i nekočenu prikolicu od 750 kg.

Naš je testni model mild hybrid 160 auto imao dojmljive 19-colne alu naplatke 'Komah', s ljetnim gumama Michelin e.Primacy dimenzija 205/55R19. Doplatni rezervni kotač je smanjenih dimenzija - T155/90R17.

Boja našeg testnog modela je doplatna RQH – modra Iron metalik boja, a treba reći i da je krov u istoj boji.

Unutrašnjost

Renault Austral ima potpuno novi dizajn interijera. Elegantan, visokotehnološki interijer može se pohvaliti razinom udobnosti dostojnom obiteljskih modela koji su obilježili Renaultovu povijest. Vozačevo sjedalo visoke tehnologije i putnički prostor dobrodošlice u potpunosti utjelovljuju pojmove kvalitete, praktičnosti i prostranosti.

Ergonomski dizajnirana prednja sjedala su izuzetno udobna (150 cm širine laktova i 137 cm širine kukova) s više prostora oko središnje konzole i ispod instrument ploče. Povišen položaj za vožnju i odsutnost komandi obično ugrađenih u središnju konzolu čine prostraniju i udobniju vožnju.

Sjedala u našoj testnoj verziji imaju presvlake u kombinaciji tamno siva tkanina/imitacija kože 'aneto'. Sjedalo vozača i suvozača ručno su podesiva u 6 smjerova.

Što se tiče prostora za putnike straga, razina udobnosti i ergonomska izvedba položaja sjedala poboljšani su u odnosu na standardne SUV modele, s prostranošću u drugom redu među najboljima u kategoriji. S prostorom za koljena veličine 27,4 cm i više od 90 cm visine glave. Inteligentni kut stražnje klupe omogućuje putnicima da drže pete ravne na podu bez podizanja koljena, zajamčena udobnost na dugim putovanjima.

Naša testna verzija techno ima stražnja sjedala koje se mogu preklopiti u omjeru 2/3–1/3. Svaki dio može kliziti naprijed-natrag preko 16 cm odvojeno jedan od drugog. Sjedala za klupe klize duž tračnica kada se aktiviraju jednostavnim povlačenjem ručke koja se nalazi ispod sjedala. Jednostavan i brz manevar za promjenu unutrašnjeg volumena automobila kako bi se povećao kapacitet prtljažnika ili dalo više prostora za noge putnicima na stražnjim sjedalima. Kut naslona stražnjih sjedala također se može podesiti (25°, 27° i 29°) za dodatnu udobnost i bolje pristajanje svakom putniku. Ručke sa svake strane prtljažnika služe za ravno polaganje naslona.

Austral ima optimalnu dostupnost s nekim od najširih prednjih i stražnjih bočnih otvora za ovu kategoriju (67,6 cm sprijeda i 57,7 cm straga). Iako naš testni techno model nije imao, treba reći kako panoramska staklena krovna ploča (dostupna kao dodatna oprema u sklopu techno opreme) povećava osjećaj prostranosti u vozilu. Zatamnjeni krov opremljen je električnim štitnikom od sunca za bolju kontrolu temperature ljeti.

Austral ima i dovoljno prostora za pohranu za cijelu obitelj. Premještanjem mjenjača i drugih komandi na kolo upravljača i Open R zaslon, ostavio je veliko područje između dva prednja sjedala koje se može koristiti za nove pretince za odlaganje. To uključuje pladanj za 'rezervni kusur' s dva držača za čaše, držač za pametni telefon s ugrađenim induktivnim punjenjem (doplatna opcija u našem slučaju), 2-litreni prostor za pohranu skriven ispod kliznog naslona za ruke i 3,6-litreni zatvoreni pretinac za pohranu iza središnje konzole. Zatvoreni pretinac se lako otvara jednostavnim pritiskom na preklop krilnog poklopca. Radi praktičnosti, u gornju konzolu ugrađen je pretinac za sunčane naočale. Pretinac za rukavice ima kapacitet od 6,4 litre, a u džepove na vratima stane 4,3 litre sprijeda i 2,1 litara straga.

Glavna značajka kokpita na Australu je uporaba sofisticiranih i senzualnih materijala koji odjekuju 'senzualno-tehnološki' dizajn eksterijera. Vrhunski materijali koji u unutrašnjost automobila unose osjećaj topline i prestiža.

Kada se vozač popne u Austral, sjeda u tehnološki i intuitivni kokpit. Veliki OpenR zaslon se uključuje sa zaslonom dobrodošlice. Ambijentalno osvjetljenje naglašava vozačevu instrumentnu ploču, dok unutarnji zvučnici reproduciraju prepoznatljivi Renaultov zvuk dobrodošlice. Tehnološko i osjetilno iskustvo od trenutka kada se popnete u kabinu.

Prvi put viđen na potpuno novom Meganeu E-Tech Electric, OpenR zaslon prikazuje i ploču s instrumentima i navigacijske i multimedijske sustave, dok uključuje najbolje Googleove usluge i aplikacije. Dva velika zaslona od 12 inča (30,5 cm) plus head-up zaslon od 9,3 inča čine ukupni prostor zaslona od gotovo 1000 cm² za intuitivno, impresivno i povezano iskustvo vožnje. Naš je model imao Akramys Auditorium ozvučenje, navigaciju i uslugu Google.

Završna obrada OpenR zaslona napravljena je prema istim standardima kao i high-end tableti i pametni telefoni. Zaslon je prekriven Gorilla-Glass aluminosilikatnim staklom – kaljenim staklom koje je ultra-otporno na ogrebotine, svakodnevne udarce i ponovljeno čišćenje. On je također dobio dodatne premaze protiv otisaka prstiju i odsjaja kako bi ga bio užitak dodirivati kao i vidjeti.

Odjeljak OpenR zaslona posvećen instrument ploči nudi vozaču četiri opcije prikaza, ovisno o tome što mu je potrebno u bilo kojem trenutku: Classic (brzina, broj okretaja, itd.), Navigacija (karte), Zen (minimalistički) i Road ( vizualizacija okolne ceste i prometa). Široko prilagodljiv zaslon nadzorne ploče također ima pet widgeta (štednja goriva, tlak u gumama, udaljenost, eko-monitor, glazba) i osam boja osvjetljenja.

OpenR zaslon i integrirani kompaktni kožni volan spajaju se u jednu cjelinu kroz fino podešene detalje. Blago četvrtasti oblik upravljača olakšava ulazak i izlazak iz vozila te omogućuje optimalan pogled na ploču s instrumentima. Njegova kompaktna veličina savršeno odgovara izgledu kokpita OpenR zaslona i doista je vrlo ugodan za držanje i upravljanje vozilom.

Dizajn interijera Australa ima jedinstvenu visoko postavljenu široku središnju konzolu. Elegantna i moderna, stvara suptilnu podjelu između vozača i suvozača, dajući svakoj osobi vlastitu ultramodernu zaštitnu čahuru, ali još uvijek dovoljno otvorenu da i dalje mogu uživati u međusobnom društvu.

Konzola se može pohvaliti fino izrađenom završnom obradom. Podstava koja pristaje obliku ima dvostruke šavove od Techno obruba prema gore. Elegantan dizajn je očišćen od svih tipki i prekidača, koji se sada nalaze oko upravljača i OpenR zaslona, kao što je automatski E-shifter s električnim upravljanjem.

Dodatni slobodni prostor na središnjoj konzoli sada je dom za naslon za ruke prekriven finom završnom obradom koja je ugodna na dodir i izgrađena na čvrstom Satin Chrome nosaču. Ergonomski dizajniran, može kliziti naprijed-natrag, jamčeći jednostavno korištenje multimedijskog zaslona i tipki poput klavirskih tipki smještenih odmah ispod. Također ima praktičan okomiti držač za pametni telefon.

Marko Tolja postao brand ambasador marke Renault

Marka Renault s ponosom objavljuje suradnju s hrvatskim glazbenikom Markom Toljom, kao svojim brand ambasadorom kojem je na godinu dana ustupila na korištenje novi Renault Austral iconic Esprit Alpine full hybrid 200.

Ovo partnerstvo spaja Marka kao umjetnika čija glazba donosi svježinu suvremenog zvuka s osvrtom na glazbenu prošlost i inovativni duh Renaulta koji kroz sadašnje i buduće modele oživljava svoje legendarne ikone dajući im najsuvremenija i tehnološki najnaprednija obilježja.

Marko Tolja je hrvatska glazbena senzacija, priznat po iznimnom talentu i karizmatičnoj prisutnosti na pozornici. S karijerom dugom više od 15 godina, Marko je osvojio srca raznolikih ljubitelja glazbe, a njegove pjesme odišu energijom, ritmom i emotivnim nabojem. Na isti način Renaultovi modeli, čiji senzualni dizajn, humana tehnologija u potpunosti posvećena dobrobiti i udobnosti putnika nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.

Markov jedinstven spoj suvremene pop glazbe i nostalgičnog obnavljanja ikona prošlosti savršeno odražava Renaultovu predanost spajanju modernosti s dubokim poštovanjem prema naslijeđu.

Kao brand ambasador marke Renault, Marko Tolja će aktivno promovirati Renaultove vrijednosti kroz promociju novog Australa, ističući njegove impresivne performanse, suvremeni dizajn i ekološke karakteristike, dok će kroz različite marketinške kampanje, sudjelovanje na društvenim mrežama i nastupe uživo, Marko predstaviti Renaultovu predanost održivosti i naprednoj tehnologiji.

Partnerstvom s Markom Toljom, Renault želi dodatno ojačati svoju brand poziciju u Hrvatskoj, povezujući se s talentiranim umjetnikom koji utjelovljuje isti duh inovacije i strasti, istraživanje granica i stvaranje nezaboravnih iskustava.

Sustavi sigurnosti i pomoći u vožnji

Austral se može pohvaliti suvremenim tehnologijama te nudi čak 27 sustava za pomoć u vožnji i niz značajki pasivne sigurnosti koje ga svrstavaju među najudobnije i najsigurnije automobile u klasi.

Ovih 27 sustava za pomoć u vožnji podijeljena su u tri kategorije: vožnja, parkiranje i sigurnost. Osmišljeni da pruže neusporedivu udobnost u vožnji, pomažu održati kontrolu u svim uvjetima kako bi se zajamčila sigurnost putnika u vozilu i ostalih sudionika u prometu.

Tu su, između ostalog, sljedeći sigurnosni sustavi: najnoviji 9,3-inčni head-up zaslon, poluautomatski sustav za parkiranje slobodnih ruku, 3D kamera s prikazom u 360 °, upozorenje na izlazak iz traka (LDW), upozorenje na vozilo u mrtvom kutu (BSW), sustav za održavanje vozila u prometnom traku (LKA), funkcija pomoći pri kočenju unatrag, upozorenje na nadolazeći promet straga, sustav za siguran izlazak putnika.

Uz pomoć poboljšanih značajki pasivne sigurnosti, Austral odlično štiti svoje putnike i ostale sudionike u prometu. Putnički prostor sada je dodatno osiguran u slučaju frontalnog, bočnog ili stražnjeg sudara.

U putnički prostor ugrađeno je sedam zračnih jastuka, uključujući novi zračni jastuk između prednjih putnika koji sprječava sudaranje glava u slučaju bočnog sudara. Osim toga, senzori pritiska u vratima rano prepoznaju da je došlo do bočnog sudara i tako ubrzavaju aktivaciju zračnih jastuka.

Sigurnosni pojasevi s predzatezačima i graničnicima sile zatezanja sprječavaju ozljede prsa u slučaju teškog sudara, a pričvrsne su točke dodatno optimizirane za još bolju zaštitu lumbalnog dijela. Svi nasloni za glavu dizajnirani su da spriječe nastanak trzajnih ozljeda.

Kako bi se povećala sigurnost djece, u vozilo su ugrađene tri pričvrsne točke Isofix: dvije na stražnjoj klupi i jedna na suvozačevu sjedalu.

Renault Austral techno mild hybrid 160 auto
  • Renault Austral techno mild hybrid 160 auto
  • Renault Austral techno mild hybrid 160 auto
  • Renault Austral techno mild hybrid 160 auto
  • Renault Austral techno mild hybrid 160 auto
  • Renault Austral techno mild hybrid 160 auto
    +55
Renault Austral techno mild hybrid 160 auto Izvor: tportal.hr / Autor: Z.M.

Dinamičnost i učinkovitost

Što se tiče ponašanja u vožnji, fino projektirano, kruto podvozje Australa postiže izvrsnu ravnotežu između ponašanja, udobnosti i upravljanja za istinski užitak u vožnji. Kruto tijelo i optimizirani amortizeri i ovjes pomogli su uvelike smanjenju vibracija i buke za vrhunsku udobnost.

Čvrstoća torzijskog okvira postignuta je bez dodavanja prevelike težine vozilu zahvaljujući korištenju materijala kao što je aluminij (vrata, osovine). Održavajući težinu pod kontrolom (manje od 1400 kg u osnovnoj verziji s Mild Hybrid 12V motorom), također je pomogao u smanjenju inercije vozila u vožnji, čime je poboljšao agilnost i upravljivost u zavojima.

Rad obavljen na svakom aspektu CMF-CD platforme znači da Austral može integrirati inovativnu hibridnu tehnologiju kako bi kontinuirano tražio najbolje razine performansi i učinkovitosti. To također znači da su ekonomija goriva i emisija CO2 najbolji u segmentu.

Blagi hibrid snage 160 KS

Rekli smo na početku teksta da je Austral dostupan s inovativnim hibridnim pogonom E-Tech s baterijom kapaciteta 1,7 kWh (400 V) i maksimalnom snagom do 200 KS te 12 V blagim hibridom snage 140 ili 160 KS kojima Renault želi ubrzati prelazak na električnu mobilnost.

Tako je naš ovotjedni testni model imao blagi hibridni motor, koji se temelji na 1,3-litrenom (1332 cm³) četverocilindričnom benzinskom turbomotoru s izravnim ubrizgavanjem koji je već dostupan u nizu Renaultovih vozila. Razvijen je u suradnji s Daimlerom, a u radu mu pomažu elektropokretač i 12 V litij-ionska baterija. Dostupan je sa 140 KS ili 160 KS s prerađenim CVT mjenjačem X-TRONIC (kao u našem slučaju) ili sa 140 KS u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.

12 V blagi hibrid novog Australa koristi poboljšanu funkciju Stop & Start i funkciju gašenja u praznom hodu u inačicama s automatskim mjenjačem. Konkretno, omogućuje prikupljanje energije oslobođene prilikom kočenja te gasi termički motor prilikom usporavanja. Ova poboljšanja pomažu smanjiti potrošnju goriva i ograničiti emisije zagađivača te jamče uglađeno kretanje s mjesta i veću udobnost svakodnevne vožnje.

12 V blagi hibrid testnog tech modela sa 158 KS (116 kW) razvija maksimalni okretni moment od 270 Nm pri 1800 do 3750 okr./min. (260 Nm od 1750 do 3500 okr./min. u izvedbi sa 140 KS (103 kW)), a odlikuje se i niskom potrošnjom goriva (od 6,1 do 6,8 l/100 km) i vrijednostima emisija CO2 od 141-147 g/km u mješovitom ciklusu vožnje (6,1 l/100 km i 139 g/km u izvedbi sa 140 KS).

Što se ubrzanja od 0 do 100 km/h testnog '160' modela tiče, ono iznosi 9,7 s, a krajnja brzina mu je ograničena na 175 km/h (kao i modeli s ostalim inačicama motora). Zanimljivo, sve verzije motora imaju identičan volumen spremnika za gorivo: 55 litara bez rezerve (3l rezerve).

Isto tako, treba reći da naš testni blagi hibrid snage 160 KS ima praktičnu ručicu mjenjača (kao i E-Tech 200 verzija) – iza kola volana. Osim toga, iako smo se 'razmazili' s prethodno testiranom verzijom E-Tech full hybrid 200, niti ova verzija blago hibridnog pogona snage manje za 40 KS nije uopće loša. Dapače, Austral u ovoj verziji izvrsno funkcionira i u gradu, kao i na otvorenoj autocesti. Ipak, osjetna je razlika u potrošnji i goriva i emisije CO2 od 5,3 l/100 km i 123 g/km u slučaju E-Tech 200 verzije.

Što se cijena tiče, Austral kreće (od 1. kolovoza) s modelom evolution mild hybrid 140 od 30.490 eura, slijedi techno mild hybrid 140 od 32.790 eura, techno mild hybrid 160 auto od 35.190 eura, techno E-Tech full hybrid 200 od 38.790 eura, techno esprit Alpine E-Tech full hybrid 200 od 40.490 eura, iconic esprit Alpine E-Tech full hybrid 200 od 43.790 eura.

Naša testna verzija techno mild hybrid 160 auto sa svim uključenim opcijama stoji 38.920 eura.

Treba napomenuti kako Austral ima doplatno produljeno jamstvo od 5 godina ili 100.000 km, 8 godina ili 150.000 km (dodatno na 5 godina produljenog jamstva) ili 10 godina ili 200.000 km (dodatno na 5+3 godina produljenog jamstva). Tu su i doplatne verzije ugovora o održavanju: 3 godine / 60.000 km, 4 godine / 80.000 km ili 5 godina / 100.000 km.