Osim brojnih mogućnosti za poslovna poznanstva, pregovore i sve u svemu dobar provod, NEM je odlično mjesto za još jednu važnu stvar – učenje
New Europe Market je konferencija orijentirana prema medijima, a ove godine će se diskutirati o različitim temama koje su uglavnom vezane uz promjenjive trendove u televizijskoj industriji. Iako turisti najčešće dolaze u Dubrovnik zbog njegovih zidina i povijesne jezgre, ovaj grad se u lipnju pretvara u poslovno žarište. Ako ste na bilo koji način povezani s ubrzanim svijetom medija, ovo je mjesto na kojem morate biti od 12. – 15. lipnja.
Donosimo šest tema o kojima će se raspravljati ove godine na NEM-u – ne propustite!
Pričajmo o free-to-air kanalima i njihovom preživljavanju
Panel: Preživite sve nedaće: čemu vas FTA kanali mogu poučiti?, 13.6., 10:30 – 11:15
Govornici: Pete Smith, Matthias Settele, Petr Dvorak, Ivana Miković i Kazimir Bačić
Od odličnih govornika poput Petea Smitha i Petra Dvoraka saznat ćemo jesu li free-to-air kanali i dalje popularni među TV populacijom kao što su nekad bili. S obzirom na to da su njihovi glavni konkurenti PayTV kanali i SVOD, kriju li FTA kanali neku tajnu preživljavanja za koju ne znamo, iako se njihova publika značajno fragmentirala? Na ovom dinamičnom panelu saznat ćemo brinu li FTA kanale današnja vremena i kako se nose s iznimno velikom konkurencijom unutar industrije.
Postaje li eSports prijetnja tradicionalnim sportovima?
Panel: eSports: sljedeća velika stvar, 13.6., 11:45 – 12:30
Govornici: Michiel Bakker, Johannes Neuschmid, Marcus Meyer, Tom Henderson, Mihajlo Jovanović-Džaril, Sam Gale
Televizijska industrija mijenja se brzo, a eSports su samo jedan od noviteta koji se pojavljuju. Zahvaljujući tehnologiji, eSports napreduje brzo, ali i zarađuje brzo. Na panelu o eSportu, govornici će razgovarati o novim izazovima koje eSport stavlja pred tradicionalne televizijske medije.
Treba li telekomunikacijskim kompanijama zabraniti posjedovanje TV kanala?
Panel:Regulativne nepravilnosti: Operateri vs zakoni, 13.6., 15:45 – 16:30
Govornici: Nikola Francetić, Simon Slonjšak, Laima Zivatkauskaite, Mario Weber, Nataša Rapaić
U trajnoj borbi za profit, telekomunikacijske kompanije nedavno su počele nuditi televizijske usluge te su počele predstavljati prijetnju tradicionalnim distributerima TV sadržaja. Zašto neke zemlje i njihovi zakoni zabranjuju telekomunikacijskim kompanijama vlasništvo nad TV kanalima? Koja su iskustva telekomunikacijskih kompanija koje posjeduju svoje kanale? Ako su korisnici zadovoljni s novom generacijom „tele TV-a“, je li to ultimativno loša stvar?
Što uistinu znači staviti korisnike na prvo mjesto?
Panel: Korisnici na prvome mjestu, 14.6., 11:30 – 12:15
Govornici: Boris Trupčević, Guy Bisson, Carmen Alzner
Zahtjevi korisnika se povećavaju te postoji stalan pritisak da se bude ukorak s novim zahtjevima. Otkad su tvrtke krenule stavljati prioritete korisnika ispred svega drugoga, postoji stalna potreba za novim i inovativnim idejama. Zbog mogućnosti koje su im dostupne, jesu li korisnici postali razmaženi? Ili su tvrtke okrenute korisnicima produkt modernoga vremena, kada uspostavljanje iskrene komunikacije znači zdraviju vezu na relaciji kompanija – korisnik?
Kako se mijenja proces donošenja odluka?
Panel: Dopustite da odaberem umjesto vas, 14.6., 15:15 – 16:00
Govornici: Sebastian Wernicke, Tony Gunnarsson, Nick Zhao, Richard John Brešković, Meelis Lukka
Kompanije danas imaju na raspolaganju velike količine podataka, koji ultimativno dovode do donošenja kompleksnijih odluka. Čelnici kompanija traže najbolji način za donošenje velikih odluka, a nove tehnolgije su omogućile nove uvide. U ovom trenutku analitički utemeljeni sustavi za preporučivanje mogu biti od pomoći po pitanju brzine, proaktivnosti i razmatranja rizika. No svejedno, može li oslanjanje na veliku količinu podataka ponekad biti štetno?
Pazite se: stižu novi TV kanali
Panel: Ne možete me zaustaviti: moć TV kanala
Date: 15.6., 11:00 – 11:45
Govornici: Karin Heijink, Mike Moriarty, Bartosz Witak, Salim Mukaddam, John Rossiter
Na panelu posvećenom TV kanalima, govornici će se uključiti u raspravu o pojavi novih TV kanala. Ljudi mogu birati između nevjerojatno velikog broja TV kanala i svaka osoba može pronaći nešto za sebe. U ponudi je mnogo TV kanala, no ima li prostora za nove? Mogu li novi kanali biti konkurentni i dovoljno inovativni da zamijene postojeće?
Sve novosti vezane uz ovogodišnji New Europe Market možete pratiti na službenim stranicama konferencije, kao i na društvenim mrežama: Facebooku, Twitteru, Instagramu i LinkedInu.