Addiko banka je postala prva banka u Hrvatskoj kojoj je dodijeljen međunarodni certifikat 'Customers Friend', koji organizacija ICERTIAS dodjeljuje isključivo onim organizacijama koje zadovolje visoke kvalitativne standarde poslovanja i odnosa sa svojim klijentima i zaposlenicima
S ukupnom ocjenom od 4,22, od mogućih 5, Addiko banka zaslužila je priznanje ICERTIAS - Customers' Friend na temelju provedenog kvalitativnog sekundarnog istraživanja te analize aktivnosti banke tijekom proteklih godinu dana, od predstavljanja novog Addiko brenda.
U fokusu istraživanja u prvom redu bili su stav i odnos banke u proteklih 12 mjeseci prema klijentima, kvaliteta korisničke podrške, kvaliteta odnosa prema zaposlenicima i poslovnim partnerima, ocjena inovativnosti u poslovanju, financijska stabilnost, konkurentnost, kvaliteta odnosa s medijima, kvaliteta komunikacije s klijentima i javnosti, dostupnost, intuitivnost, kompetencije, ali i brojni drugi faktori koji utječu na ukupnu kvalitetu usluge.
Posebno dobre ocijene Banka je dobila u kategorijama Odnos s poslovnim partnerima (4,6), Jednostavnost (4,6), Opća ocjena odnosa sa klijentima (4,5) i Inovativnost (4,5).
'Mi jesmo u poslu pružanja financijskih usluga, ali prije svega u poslu ispunjavanja očekivanja i odgovaranja na potrebe i zahtjeve naših klijenata, te nikad ne smijemo izgubiti iz vida da je 'kako', tj. kvaliteta važnije od 'što' radimo. Prošle godine smo svojim klijentima dali obećanje jasnog, jednostavnog i izravnog bankarstvo i ponosna sam što smo kvalitetu naše usluge podigli na znatno viši nivo te kao prva banka u Hrvatskoj zaslužili ovaj certifikat. Međutim, najvažnije što to na svojem primjeru osjete naši klijenti', izjavila je Maja Čulig, direktorica marketinga Addiko Grupe.