U završnici preuzimanja Droge Kolinska slovenski i srbijanski mediji oštro su napali Emila Tedeschija, optužujući ga da će trošak preuzimanja prebaciti na slovensku tvrtku i na taj način opteretiti njezino poslovanje. Međutim, iz financijske konstrukcije potpuno je jasno da Atlantic kupnju većim dijelom financira vlastitim kapitalom te da o uspješnosti poslovanja Droge ovisi i sudbina same Atlantic grupe
Premda je Emil Tedeschi dosada nekoliko puta opovrgnuo teze da će teret kupnje prebaciti na slovensku tvrtku, srbijanski i slovenski mediji i dalje špekuliraju o teoriji zavjere po kojoj je Droga drugi put žrtva beskrupuloznih tajkuna.
Medijski napisi pokazuju potpuno nepoznavanje funkcioniranja modernog biznisa u kojem je uobičajeno da kompanija koja ima povjerenje financijskih investitora uzima kredit i preuzima onu koja je to povjerenje izgubila. U slučaju Atlantica i Droge trebalo bi biti još manje nedoumica, budući da Atlantic kupnju Droge samo manjim dijelom financira klasičnim bankarskim kreditima.
Slobodno se može reći da je sa stajališta korporativnih financija preuzimanje Droge Kolinska školski primjer kvalitetnog načina preuzimanja. Kupnju Droge Kolinska 45 posto Atlantic financira vlastitim kapitalom, 10 posto je tzv. mezanin financiranje od strane EBRD-a (kredit zamjenjiv u dionice), a 45 posto su dugoročni krediti Raiffeisen banke i UniCredita.
Model preuzimanja ukazuje da su financijeri ukazali povjerenje Tedeschijevoj tvrtki zato što očekuju pozitivne sinergijske efekte spajanja Atlantica i Droge Kolinska. Drugim riječima, financijski investitori procijenili su da će Atlantic zajedno s Drogom, zahvaljujući umješnosti Tedeschija i njegovog menadžmenta, ostvarivati dobre rezultate i na taj način lakše podmirivati financijske obveze obje kompanije.
Dakle, potpuno je nebitno tko će formalno preuzeti obvezu otplate kredita, budući da će o uspješnosti poslovanja ujedinjene kompanije ovisiti sudbine i Atlantica i Droge.
Ukoliko se pokaže da Tedeschi i njegova ekipa nisu u mogućnosti ostvariti zacrtane ciljeve, tada će Atlantic Grupa zajedno s Drogom vjerojatno postati meta preuzimanja nekog većeg igrača. To je nešto sasvim prirodno u okruženju u kojem funkcionira tržište kapitala i u kojem su i same tvrtke na tržištu, a njihove dionice roba kojom se trguje.
I konačno, ne treba zaboraviti činjenicu da je Atlantic osvojio Drogu u borbi s eminentnim svjetskim investitorima. Time su i slovenske banke koje su prodavale Drogu jasno dale do znanja da je Atlanticova ponuda sa stajališta ponuđene cijene i modela financiranja najprihvatljivija.