Tvrtka koja se inspirira tehnološkom naprednošću nastoji biti inovativna i u komuniciranju. Uoči Dana komunikacija, saznajemo kako to postiže Audi Hrvatska
Na Dane komunikacija kao partner događanja, stiže i Audi Hrvatska. Od voditeljice marketinga i PR-a Petre Kovačević odlučili smo saznati u kojoj se mjeri Audijeva krilatica 'napredak kroz tehniku' primjenjuje i na komunikaciju.
Za kompaniju koja proizvodi tehnološki napredne automobile, za očekivati je pomicanje granica u komuniciranju. Kako Audi napreduje u komunikaciji?
Vodimo se idejom da napredne tehnologije ne staju na automobilima. Tako nastaju inovativni, posebno osmišljeni lokalni projekti: razvijanje aplikacije proširene stvarnosti ili personalizirano iskustvo virtualne stvarnosti. Primjer je i lokalizacija globalnih projekata, poput inovativne kampanje za Audi Q2, a nije nam stran niti iskorak u lifestyle vode kod nedavnog predstavljanja Audi A1 Sportbacka, u kojima influenceri otkrivaju Audijev spoj tehnologije i dizajna.
Na sajmovima su najveće zvijezde novi modeli, no pažnja se privlači i dodatnim sadržajem. Kako se tu uklapa razvijanje sajamskih aplikacija?
Uvijek nam je cilj u izložbeni prostor implementirati i digitalne tehnologije. Poput osmišljavanja AR aplikacije Moj Audi za Zagreb Auto Show, uz pomoć koje su posjetitelji dijelili fotografije s personaliziranim Audi tablicama – a osvojila je i nagradu na Danima komunikacija. Od inovativnih rješenja za ovakve prilike izdvojila bih i iskustvo virtualne stvarnosti Audi Sandbox na prošlogodišnjem Zagreb Auto Showu – vožnju u VR-u po stazi u pješčaniku napravljenoj vlastitim rukama. Na istom smo se sajmu predstavili i kroz virtualnu 360° interaktivnu šetnju snimanu dronom.
Koja je poveznica Audija i Dana komunikacija, osim već osvojene nagrade?
Audi je orijentiran na napredne tehnološke mogućnosti, a festival koji pokriva teme novih tehnologija, inovacija i trendova pravo je okruženje za nas. Dani komunikacija ne mogu bez kreativnosti, pa ćemo u Rovinju malo drukčije predstaviti novi Audi A1 Sportback i dati posjetiteljima priliku da ga upoznaju izbliza – crtajući po njemu. Bit će to dio projekta Doooodle - Najmanji Audi za najveće poruke.
Kad smo kod prenošenja poruka, koliko je u kampanjama važno pratiti trendove?
Kad postavljate standarde u automobilskoj industriji, želite isto pružiti i u komunikaciji. Povezivanje lokalnih trendova s globalnim smjernicama je izazov i prilika koju nismo propustili kad smo hrvatskoj javnosti predstavljali 'neoznačivi' Q2. Poigrali smo se idejom traženja riječi koja savršeno opisuje njegov karakter, a inspiraciju pronašli na hrvatskim društvenim mrežama. Rezultat, istraživanje o najkorištenijim hashtagovima, postalo je temeljem kampanje i videospota posebno lokaliziranog za hrvatsko tržište. U njemu su se našli tada najpopularniji hashtagovi: #nedamise, #onokad i #samojako, sada dio standardnog online žargona.
Kad bi jedna riječ morala opisati fokus komunikacija marke Audi ove godine, koja bi to bila?
e-tron ili prvi Audi na električni pogon. Trenutno na sajmu automobila u Ženevi Audi predstavlja samo električna vozila i time poručuje da nastavlja ofenzivu s električnim automobilima. A neposredno nakon Dana komunikacija, Audi e-tron stiže i na hrvatsko tržište.