Dosadašnji direktor digitalnog marketinga koncerna Agrokor Ivan Kovačević prešao je u agenciju Bruketa & Žinić OM. S njim su Agrokor napustile još dvije stručnjakinje za digitalno oglašavanje, Andrea Svilokos i Dubravka Srkulj, kao i web analitičar Robert Petković, te su također pronašli novi posao kod Davora Brukete i Nikole Žinića
Osim Agrokorovom četvorkom, digitalni tim Brukete & Žinića (B&Ž) ojačan je dolaskom Darija Drmača, osnivača i voditelja digitalnog odjela Unexa, marketinške agencije koja je radila za Agrokor. Početkom srpnja Unex je pokrenuo predstečajni postupak.
Sve njih je u B&Ž povukao Kovačević, a za tportal rekao je kako mu je izuzetno drago što su mu se pridružili.
'Sa mnom je u agenciju B&Ž došlo četvero kolega s kojima sam usko surađivao, troje iz koncerna i jedan iz agencije Unex. To je najuži tim ljudi s kojima sam radio. Oni su prepoznali ovaj projekt kao veliku priliku za daljnji rad na visokoj razini u domeni digitalnog marketinga. Tim koji je došao, kao i tim koji već djeluje unutar agencije B&Ž, ima veliko iskustvo u digitalnim projektima u gotovo svim industrijama – telekomunikacijama, bankarstvu, automobilskoj industriji, trgovini te proizvodnji hrane i pića, među ostalima', istaknuo je Kovačević.
Na pitanje kako mu je bilo raditi u Agrokoru kad je koncern došao u probleme Kovačević je odgovorio da se, bez obzira na sve, posao normalno odvijao.
'Kriza koja se dogodila nešto je na što nismo bili spremni. Bez obzira na to, čitavo smo vrijeme radili, naravno sa smanjenim kapacitetom, što se posebno odnosi na vrijeme u kojem je došlo do zastoja većine marketinških aktivnosti', rekao je Kovačević.
Odlaskom njega i kolega, dodaje, smanjio se broj ljudi u centralnom marketingu Agrokora, ali odjel kao takav i dalje postoji.
'S obzirom na trenutni proces restrukturiranja, do kraja razdoblja izvanredne uprave definirat će se hoće li i koje će funkcije ostati centralno, a koje će biti spuštene na pojedinačne kompanije', pojasnio je Kovačević.
U Agrokoru je Kovačević radio ukupno deset godina na različitim pozicijama. Počeo je 2007. u tada novoosnovanom Odjelu za razvoj i primjenu novih tehnologija. Nakon toga je kratko vrijeme proveo u Tisku, u Odjelu razvoja i marketinga, da bi 2010. prešao u centralni marketing Agrokora. Ondje je obnašao funkciju voditelja i nakon toga direktora digitalnog marketinga koncerna. U agenciji B&Ž također će biti direktor digitalnog odjela.
Njegov kolega Robert Petković na novom poslu bit će zadužen za analitiku. Riječ je o jednom od najistaknutijih hrvatskih stručnjaka za Google Analytics.
Andrea Svilokos dolazi na poziciju digital account menadžerice, a donedavno je bila voditeljica digitalnog marketinga Konzuma, pri čemu je radila i na razvoju projekta Konzum Klika.
Dubravka Srkulj specijalistica je za pay-per-click (PPC). U agenciji B&Ž zauzet će poziciju senior specijalistice za PPC.