KREATIVNA INDUSTRIJA

Najveća globalna marketinška grupacija investira u agenciju Bruketa&Žinić

17.03.2017 u 09:03

Bionic
Reading

Najveća svjetska grupacija u marketinškim komunikacijama WPP investirat će u agenciju Bruketa&Žinić OM. Ovo je prva investicija ovakve vrste u Hrvatskoj, objavili su u petak iz Brukete&Žinića

Bruketa&Žinić OM djelovat će u sklopu WPP-ove Grey Group pa će se agencija preimenovati u Bruketa&Žinić&Grey. Grey Zagreb će se pripojiti zajedničkoj kompaniji, a pod tim imenom će djelovati i ostale Grey agencije u regiji. Davor Bruketa i Nikola Žinić i dalje će voditi agenciju.

Iz Bruketa&Žinić OM pojašnjavaju kako bi se dogovor trebao realizirati najkasnije do srpnja 2017., te kako će o njegovoj realizaciji pravovremeno obavijestiti javnost. Realizacija ovog dogovora ojačat će poziciju WPP-a u regiji, a za Bruketa&Žinić OM otvorit će se nove prilike na preko 40 tržišta na kojima djeluje grupacija.

''Ulaganje i interes WPP-a dobra je vijest za kreativnu industriju s ovih prostora. Dugo smo razgovarali s našim budućim partnerima, kako kreirati novu vrijednost. Naravno, zainteresirani smo za alate i uvide koje posjeduje ova globalna mreža, ali još više od toga, vjerujemo u potencijal formalnog i neformalnog umrežavanja na globalnoj razini. Velika je to prilika za nas i naše klijente. Naš je dosadašnji rast proizašao iz partnerstva s inovativnim kompanijama i talentiranim i ambicioznim pojedinicima. Pridruživanje WPP-u pruža nam priliku za ponovno širenje vlastitih granica'', izjavio je Bruketa

Žinić je istaknuo da od kako je agencije postavila digitalni kanal u središte svog integriranog komunikacijskog procesa  ostvarila je veliki rast, samo u protekloj godini potpisali su ugovore s Addiko Bankom, Coca-Colom i VIPnetom.

'Ulazak u WPP-ovu globalnu mrežu vidimo kao jednako značajan i transformativan za naš rast i uspjeh. Njihova vjera u naše potencijale dat će nam vjerodostojnost i na tržištima na kojima nismo do sada bili prisutni'', poručio je Žinić.