Jedina stalna značajka transformirajućeg tržišta digitalnog marketinga jest činjenica da je moderni marketing postao nezamisliv bez influencera, koji su posljednjih godina postali suvremeni čuvari pažnje potrošača
S društvenim medijima kao sve važnijim bojištima za angažman i pažnju potrošača, posebice mladih potrošača, razumijevanje dinamike suradnje s influencerima, ali i njihove odgovornosti prema društvu i novim generacijama, nikada nije bilo važnije. Upravo to će biti tema velike konferencije 'INFLU-FEED 2024', 4. lipnja 2024. u zagrebačkom Z centru, u organizaciji Motus Medije i Uredom Europskog parlamenta u Hrvatskoj, Hrvatskom turističkom zajednicom, Veleučilištem Bernays i Logobox.agency kao partnerima.
Hrvatsko tržište online media oglašavanja prema istraživanju IAB Online Media AdEx kontinuirano raste, u skladu s globalnim trendovima. Za 2023. godini njegova je vrijednost procjenjena na više od 133 milijuna eura, što je rast od 21% u odnosu na 2022. godinu, a za 2024. očekuje se rast od 13%. U tu je vrijednost uključen i iznos influencer marketinga koji iz godine u godinu također kontinuirano – i značajno - raste.
S druge, nešto mračnije strane, postoje brojni izazovi influencerskih suradnji: od upitnog mjerenja stvarnog utjecaja poruka nad kojim brendovi imaju ograničenu kontrolu, lažnih followera, uljepšanih prikaza proizvoda ili čak širenja dezinformacija što može dovesti do štetnih posljedica za one koji slijede njihove savjete bez kritičkog razmišljanja. Pitanje je je prepoznaje li publika, posebice ona mlađa, sponzorirani sadržaj i pristupa li mu kritički s obzirom na povjerenje u autetičnost osoba koje slijede.
Upravo će se o tim temama raspravljati na konferenciji 'INFLU-FEED 2024', 4. lipnja 2024. u zagrebačkom Z centru, u organizaciji Motus Medije i i Uredom Europskog parlamenta u Hrvatskoj, HTZ-om, Veleučilištem Bernays i Logobox.agency kao partnerima.
Konferencija će ugostiti velik broj inluencera: Ellu Dvornik, Andreu Andrassy, Niku Ilčić, Luciju Lugomer, Anu Radišić, Lorenu Farkač, Luciana Plazibata, Niku Čuturića – Ko je Niko, Maju Jalšovec, Tomislava Pancirova i brojne druge, koji će, uz moderiranje Nevene Rendeli, Antonie Ćosić, i Marka Kovačića na programskim panelima raspravljati o aktualnim trendovima i inovacijama na tržištu te izazovima i očekivanjima za nadolazeće razdoblje.
Panel GEN Z – TKO STE ZAPRAVO VI? pod moderiranjem Marka Kovačića, prodekana za znanost i međunarodnu suradnju Bernays, pokušat će dati viđenje svijeta generacije Z: panel istražuje kako pripadnici 'gen Z' percipiraju svijet oko sebe a to uključuje njihove stavove o društvenim pitanjima, politici, kulturi itd.
Panel pod nazivom DIGITALNI ZATVOR vs OFFLINE STVARNOST organiziran je u partnerstvu s Uredom Europskog parlamenta u Hrvatskoj, a uz moderiranje voditeljice Antonie Ćosić, gosti će se osvrnuti na to kako građani, a osobito oni mlađi, prilikom konzumiranja sadržaja na društvenim mrežama nisu uvijek svjesni da mišljenja i stavovi koje formuliraju bazirano na tom sadržaju zapravo ne uzimaju u obzir cijelu sliku već samo ono što im algoritam nudi u njihov „feed“. Pričamo o tome kako algoritam oblikuje naše stavove, koliko je lako upasti u tunel informacija koje ne govore cijelu priču o onome što gledamo, slušamo i čitamo jer ono što klikamo postaje stvarnost koju živimo.
Nevena Rendeli Vejzović moderira panel pod nazivom INFLU FEED – SVIJET KOJI IMA MOĆ na kojem će influenceri raspraviti kako mogu koristiti svoj utjecaj u društvo na odgovoran način i kako se nositi s odgovornošću koja dolazi s velikim brojem pratitelja. Koji je utjecaj influencera na stavove, ponašanja i percepciju publike?
Konferencija će biti praćena bogatim zabavnim sadržajem za posjetitelje, uz corner za druženje i fotografiranje publike s influencerima.
Pristustvovanje konferenciji je besplatno za sve zainteresirane uz obaveznu prijavu unaprijed.
Program je dostupan ovdje.