OAZA RIJETKIH SRETNICA

DM: 101 radnica na porodiljnom, plaća 8.209 kn

18.10.2012 u 21:29

Bionic
Reading

'S ukupnim prometom od 1,94 milijarde kuna, što je 4,4 posto više nego lani, DM-drogerie markt Hrvatska u poslovnoj je godini 2011./2012, završenoj 30. rujna, potvrdio poziciju lidera na hrvatskom drogerijskom tržištu', kazao je u četvrtak predsjednik DM-a Mirko Mrakužić. Uz 75 milijuna kuna dobiti, drogerijski lanac zaposlio je 58 radnika i otvorio 13 novih trgovina

Ulaganje u zajednicu i stalna briga o kupcima te prodajna strategija koja podrazumijeva kriterije visoke kvalitete i dobre cjenovne politike, DM-u su, tvrdi, i u razdoblju krize osigurali više od 78.000 kupaca svakoga dana, ali i rast na ukupnom tržištu drogerijskog asortimana na 26,53 posto. Očekivana dobit nakon oporezivanja bit će na prošlogodišnjoj razini, oko 75 milijuna kuna, dok je najveći dio ulaganja od 48 milijuna kuna utrošen na otvaranje 13 novih prodavaonica kojih je danas 145 u 59 gradova.

Zaposleno je 58 novih djelatnika, čime je broj zaposlenih povećan na 1181, od čega su 85 posto žene. Neto prosječna plaća prodavača, ne računajući menadžment, iznosi 8.209,68 kuna (s time da radnici u DM-u godišnje dobivaju 14 plaća), dok je prema izračunu Fine prosječna plaća u prvom polugodištu 2012. u sektoru trgovine u Hrvatskoj bila 4.267 kuna. Ne čudi što DM u prosjeku stiže 50 molbi za posao dnevno, čak 17.884 u prošloj poslovnoj godini.

A kako poslodavac prvog izbora već treću godinu za redom, osim o zajednici, brine i o svojim radnicima, trenutačno je 10 posto zaposlenih žena, odnosno njih 101 na rodiljnom dopustu, kažu u DM-u. U ovoj poslovnoj godini planiraju pak otvaranje desetak novih prodavaonica i zapošljavanje pedesetak radnika te ulaganja na razini 55 milijuna kuna, najavio je Mrakužić.

Na marketinške aktivnosti u poslovnoj 2011./2012. potrošeno je 38,5 mil. kuna. Kroz program ušteda Svijet prednosti, koji broji više od 800.000 članova, kupcima je osigurano ukupno 105,9 milijuna kuna ušteda, a zajednici donirano više od 1,7 milijun kuna.

Čak 800 tisuća plastičnih vrećica manje prodano je u DM-u u 2011./2012. zahvaljujući ekološkoj kampanji 'Green City Project’, što je 80 posto manje nego ranije.