Turska Dogus grupa u šest je godina poslovanja u Hrvatskoj u turizam uložila 250 milijuna eura, što će se pretvaranjem zgrade zadarske tvornice Maraska u luksuzni hotel i realizacijom drugih ulaganja povećati na više od 350 milijuna eura, doznaje se iz te grupe
Dogus grupa ukupno će u pretvaranje zgrade zadarske tvornice Maraska u hotel s pet zvjezdica i 120 soba te prateći luksuzni rezidencijalni dio s 80 stanova i komercijalnu zonu s trgovinama, restoranima i cafe barovima, uložiti 80 milijuna eura. Novi hotel trebao bi biti dovršen 2018. godine, rekao je Hini regionalni direktor Dogus grupe za Hrvatsku i Crnu Goru Burak Baykan, koji otkriva i druge novosti za ovu godinu.
‘Ova godina za nas će biti vrlo dinamična. Trenutno pripremamo teren za građevinske radove na novom hotelu u Zadru, koji kreću na jesen, a tijekom ljeta planiramo otvorenje Beach Cluba u D-Marin Dalmaciji u Bibinju-Sukošanu, koja je prošle godine proglašena najboljom marinom u Hrvatskoj. Taj Beach Club imat će jedinstven koncept i njegovim otvaranjem zaokružit ćemo ulaganje od 25 milijuna eura u D-Marin Dalmaciju’, ističe Baykan.
Najavljuje i da će se nakon ovogodišnje turističke sezone u nautičkom segmentu usmjeriti na obnovu boutique marine D-Marin Borik u Zadru, kako bi razinu usluga uskladili s drugim njihovim marinama.
Osim u Bibinju-Sukošanu, marinu D-Marin Mandalina Dogus grupa ima i u Šibeniku gdje je prošlog ljeta otvorila luksuzni hotel odnosno D-Resort Šibenik, kao njihovo, kako kaže Baykan, prvo greenfield ulaganje u Hrvatskoj.
‘Iako je počeo poslovati lani u špici sezone, D-Resort Šibenik premašio je naša prvotna očekivanja te u kratkom vremenu postao prepoznatljiva destinacija za hrvatske i strane goste temeljem čijih je pozitivnih ocjena dobio brojna svjetska priznanja’, kaže Baykan napominjući da za taj resort bilježe jako dobar buking i za predsezonu i za ljetne mjesece.
‘Gosti će nam u Šibenik doći iz zemalja regije, ali i Velike Britanije i Rusije, a posebno raduje što će se dio gostiju koji su lani bili u D-Resort Šibeniku vratiti i ove godine. Očekujemo i vrlo uspješnu predsezonu i posezonu u MICE/kongresnom segmentu i već sada imamo potvrde za nekoliko ekskluzivnih događaja’, iznosi Baykan.
U Hrvatskoj i dalje traže prilike, pa i u ACI-ju
Govoreći o poslovanju u Hrvatskoj, Baykan prije svega ističe da Dogus grupa ‘voli Hrvatsku i vjeruje u njezin potencijal u segmentu pružanja usluga u visokoj kategoriji’, kao i da stalno traži nove prilike za ulaganja.
‘Dio naših planova je i dovođenje međunarodnih lanaca restorana u Hrvatsku, a i dalje smo slijedom ranijih objava kao drugi najveći dioničar zainteresirani za ACI, odnosno ponudu našeg iskustva i znanja stečenog upravljanjem lancem marina u četiri zemlje, u slučaju da nam država odluči dati veću odgovornost’, poručuje Baykan.
Njihova tvrtka Dogus Croatia u ACI-ju ima dionički udjel od 10,87 posto, što je drugi udjel nakon države koja ima 74,47 posto.
O prihodima u Hrvatskoj naznačio je tek da ‘u fazi ulaganja, pogotovo u turizmu, ako ste usmjereni na razvoj high-end usluga, nije dobro kratkoročno stavljati naglasak na prihode i dobit’.
Na pitanje kako stoji njihovo poslovanje u Turskoj i Grčkoj, i je li im izbjeglička kriza što poremetila, odgovara da od samog početka te krize Dogus grupa pomno prati situaciju i prilagođava poslovnu strategiju, pogotovo u segmentu turizma.
‘Očito je da ove godine možemo očekivati manju potražnju u te dvije zemlje, ali nastavljamo raditi na daljnjem unaprjeđenju kvalitete naših usluga i razvoju novih sadržaja. S druge strane, imamo velika očekivanja od naših hotela i marina u drugim europskim državama’, zaključuje Baykan.