U Dogus grupi zasad su primarno usmjereni na ulaganje u preuređenje bivše zadarske tvornice Maraska u luksuzni hotel, ali razmatraju i druge prilike za razvoj poslovanja, a segment koji ih zanima su i brodogradilišta, istaknuo je regionalni direktor te turske grupe za Hrvatsku i Crnu Goru, Burak Baykan
Baykan je neke od planova i očekivanja Dogus grupe od poslovanja u Hrvatskoj iznio ovoga tjedna u Zadru, kada je s hotelskim lancem Hyatt predstavljen projekt pretvaranja tvornice Maraske u prvi Hyattov hotel u Hrvatskoj s pratećim rezidencijalnim i komercijalnim sadržajima, koje se planira otvoriti u proljeće 2019., i u što se ulažu oko 100 milijuna eura.
Na pitanje je li Dogus u procesu due diligencea u kompanijama NCP grupe, koja upravlja društvima u sklopu Nautičkog Centra Prgin u Šibeniku, i kakvi su im planovi uz brodogradilišta, Baykan je kazao da je u ovom trenutku prerano za davanje bilo kakvih komentara.
'Razmatramo različite prilike za razvoj poslovanja i unaprjeđenje kvalitete usluga koje nudimo, a brodogradilišta su jedan od segmenata koji nas zanimaju. Stoga bismo bili vrlo zadovoljni kada bismo u Hrvatsku u budućnosti doveli MB92, tvrtku-lidera u remontu megajahti iz Barcelona, u kojoj Dogus grupa ima 70 posto udjela', kaže Baykan.
Osim za segment brodogradilišta, napominje i da u sklopu razmatranja novih mogućnosti za širenje poslovanja razmišljaju i o prikladnim lokacijama za dovođenje nekih od njihovih brendova restorana u Hrvatsku, no zasad još nemaju konkretne planove.
Na pitanje zašto su za Zadar i novi luksuzni hotel koji grade u tom gradu odabrali lanac Hyatt, Baykan ističe da je to jedan od najuglednijih hotelskih lanaca na svijetu, koji nudi smještaj i uslugu najviše razine kvalitete, što je i njihov cilj.
'Dogus grupa uspješno surađuje s Hyattom već niz godina. Hotel u Zadru bit će prvi Hyattov hotel u vlasništvu Dogus grupe u Hrvatskoj i četvrti ukupno, jer već imamo Grand Hyatt Istanbul i Park Hyatt Istanbul, a trenutno radimo još i na razvoju projekta Hyatt House Istanbul Gebze. Vjerujemo da je Hyatt iznimno vrijedan brend za Hrvatsku i njezin turizam te smo ponosni što smo ih uvjerili da dođu", naglašava Baykan.