PRVO POLUGODIŠTE

Ericsson NT: Prihodi porasli više od 7 posto, neto dobit stagnirala

26.07.2016 u 09:58

Bionic
Reading

Kompanija Ericsson Nikola Tesla ostvarila je u prvih šest mjesci 51 milijun kuna neto dobiti, što je na razini istog razdoblja lani, dok su prihodi od prodaje porasli 7,5 posto, pokazuje u utorak objavljeno financijsko izvješće te kompanije

Prihodi od prodaje u tom su razdoblju dosegnuli 730,3 milijuna kuna, dok su godinu dana prije iznosili 679,4 milijuna kuna. Pritom je operativna dobit kompanije je smanjena za 2,4 posto te iznosi 51 milijun kuna.

Kompanija je na domaćem tržištu ostvarila 131,9 milijuna kuna prihoda od prodaje, što je 14 posto manje nego u istom razdoblju lani. Istodobno su prihodi od prodaje na izvoznim tržištima (bez Ericssonova tržišta) porasli 15 posto, na 159,8 milijuna kuna. Na Ericssonovom tržištu je ostvareno 438,6 milijuna kuna prihoda od prodaje, ili 13 posto više.

Udio domaćeg tržišta u ukupnim prihodima od prodaje čini 18,1 posto, usluge za Ericsson 60 posto od čega je 12,5 posto realizirano od upravljanja usluga u Hrvatskoj, dok ostala izvozna tržišta sudjeluju s 21,9 posto.

Na tržištima Jugoistočne Europe (Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Kosovo) prihodi od prodaje su manji za 30,5 posto u odnosu na isto razdoblje lani te iznose 66,4 milijuna kuna.

Istodobno su na tržištu Zajednice Neovisnih Država prihodi od prodaje porasli 117,6 posto, na 93,4 milijuna kuna.

'Poslovni rezultati u prvom polugodištu pokazuju nastavak stabilnog poslovanja', kazala je predsjednica Ericsson Nikole Tesle Gordana Kovačević

Kovačević navodi kako Ericssonovo tržište bilježi kontinuirani rast zahvaljujući širenju poslovanja i novim odgovornostima kako u segmentu istaživanja i razvoja tako i u segmentu upravljanih usluga. Shodno tome nastavili su zapošljavati pa su tijekom prvog polugodišta zaposlili 119 stručnjaka

Na domaćem tržištu i tržištima Jugoistočne Europe kompanija bilježi pad prihoda od prodaje uslijed negativnih ekonomskih i političkih kretanja, poručila je Kovačević, te dodala kako je dodatni izazov jaka konkurencija te konsolidacija i centralizacija nabavnih procesa od strane globalnih kupaca/operatora.

'U skladu s našim strateškim planom, nastavljamo jačati poziciju i prodaju u temeljnom poslovanju i ciljanim područjima za telekom operatore i kupce u segmentu industrije i društva. Nastavljamo ulagati u razvoj novih proizvoda i rješenja. Također smo strateški fokusirani na dobivanje novih odgovornosti, novih projekata i jačanje konkurentnosti na globalnom Ericssonovom tržištu', istaknula je Kovačević.

Kovačević očekuje da će ekonomska neizvjesnost i trenutni trendovi u prodaji obilježiti i drugu polovinu godine, pa će stoga stalna prilagodba tržišnim uvjetima uz odgovorno upravljanje rizicima i troškovnu učinkovitost biti u središtu pozornosti kompanije.