Hrvatski lanac talijanskih korijena koji je od kolovoza prisutan i na našem tržištu, ovoga je tjedna otvorio svoju petu poslovnicu. Od četvrtka 29. listopada Eurospin dočekuje kupce na prvoj lokaciji u Zagrebu. Trgovina se smjestila u ulici I. Štefanovečki zavoj 12, nadomak Branimirove ulice u zagrebačkoj Dubravi
Ono što Eurospin izdvaja od drugih trgovačkih lanaca su vlastite robne marke, jedinstvene na tržištu. Uz njih, svaka trgovina sadrži i posebne odjele kao što su Mesnica, Delikatesa, Pekarnica te Voće i povrće, sa svježim proizvodima u svakodnevnoj ponudi.
Cijeli Eurospinov asortiman dio je modela Pametne kupnje koji kupcima nudi kvalitetu po najpovoljnijim cijenama na tržištu. Kako bi omogućio raznoliku ponudu domaćih i tradicionalnih okusa, Eurospin je ostvario suradnju s brojnim hrvatskim dobavljačima.
Do kraja godine najavljena su još dva otvorenja, u Križevcima i Poreču. Čitavu ponudu i sve informacije o trgovinama, aktualnim katalozima i robnim markama, saznajte na službenoj web stranici Eurospin Hrvatska te društvenim mrežama Facebooku i Instagramu.
Kako smo pisali, talijanski diskonter specifičan je po tome što se u njihovim trgovinama ne mogu naći poznati brendovi, već gotovo isključivo njihovi vlastiti proizvodi. Na taj način smanjuju troškove poslovanja u svim segmentima što im, kako tvrde, omogućava da budu vrlo konkurentni cijenama.
Umjesto poznatih robnih marki, Eurospin nudi živopisne brendove koje proizvodi u suradnji s različitim proizvođačima. Trgovačke marke za Erospin rade i neki od poznatih velikih talijanskih proizvođača poput Baulija, San Benedetta i Italsilve.
Cjelokupni asortiman broji oko 2.500 artikala, a sastoji se od pedesetak robnih marki. Između ostalog, u ponudi je linija biljnih, zdravih i prirodnih proizvoda 'Fior di Natura', mliječni proizvodi pod brendom 'Land', kruh, tjestenina i gotovi obroci 'Tre mulini', naresci 'La Bottega del Gusto' i brojne druge marke.
Eurospin nastoji u svoj asortiman što više uključiti lokalne proizvođače pa je tako u Hrvatskoj ponudio suradnju voćarima i povrćarima. Asortiman se za pojedina regionalna tržišta prilagođava ukusu i tradiciji potrošača te u lokalnim prodavaonicama broji oko tisuću odabranih marki što je primjereno diskontnom profilu trgovina.
U Eurospinu ističu da njihov integrirani model proizvodnje i distribucije jamči kupcima iznimno velike uštede. Svoju tvrdnju potkrepljuju izračunom najveće talijanske udruge potrošača (Altroconsumo), prema kojem prosječna obitelj može uštedjeti više od 4.000 eura godišnje kupnjom u Eurospinu u usporedbi s klasičnim supermarketom.