Na natječaj za izgradnju mosta Čiovo dugog više od 500 metara javilo se osam ponuditelja, a najveći je interes pobudila pojava Brodosplita u vlasništvu Tomislava Debeljaka. Naime, splitska tvrtka dosad se nije samostalno natjecala za slične poslove
Projekt mosta koji bi trebao spasiti stanovnike Trogira i Čiova od ljetnih prometnih gužvi još je 2008. izradio Institut građevinarstva Hrvatske. Most će biti dugačak 523 metra s kolnikom od 7,5 metara i pješačkim i biciklističkim stazama. Podizat će po sredini kako bi se omogućio prolazak brodova.
Spojna cesta s dalmatinskom magistralom bit će duga 750 metara, a spojna cesta na čiovskoj strani mosta 1,65 kilometara.
Budući da je natječaj u tijeku, u upravi Brodosplita ne žele ništa komentirati.
Iz izvora bliskih splitskoj kompaniji može se čuti kako bi 'bilo glupo da se Brodosplit nije javio na natječaj, jer svojim velikim iskustvom u izgradnji raznih čeličnih konstrukcija itekako ima dobre reference i za izgradnju mosta koji će biti od čelika'. Osim toga, posao se nudi, zemljopisno gledano, u njegovu dvorištu.
Podsjećaju kako je Brodosplit nedavno dobio posao u Italiji u vrijednosti od 26,5 milijuna eura gdje će raditi čelična vrata za venecijanski sustav obrane od poplava. U usporedbi s tim projektom, konstrukcija mosta Čiovo je relativno jednostavna.
Građevinski dio odnosno izgradnju prilaznih cesta i rotora odradit će Konstruktor kojeg će Brodosplit, prema našim informacijama, angažirati kao podizvođača.
Od ukupne vrijednosti projekta koju su u Brodosplitu procijenili na 155,4 milijuna kuna – radi se o cjenovno najpovoljnijoj ponudi na natječaju – oko 70 posto odnosi se na sam čelični most, a ostatak je cijena građevinskih radova.
Gradnja mosta predviđena je u tri faze, uključujući i pristupne ceste, a radovi bi trebali biti gotovi u dvije godine.
U Hrvatskim cestama očekuju da bi ugovor s izvođačem radova mogao biti potpisan do kraja godine.