Prvi dan festivala impresionirao je posjetitelje festivala
Odlična predavanja, izvrsni kreativni radovi i izvanredna atmosfera, obilježili su prvi dan 24. Golden Drum festivala. Međunarodni festival kreativnosti u Ljubljani ponuditi će zanimljiv program do petka navečer.
'Kreativci i kreativni direktori moraju napustiti svoju zonu komfora' rekla je Ioana Filip, izvršna kreativna direktorica, MRM // McCann Rumunjska na uvodnom govoru i dodala: 'Brendovi imaju moć i novac da promijene svijet'.
Potrebu da se razumiju i saslušaju milenijalsi naglasili su Daniel Bukumirović i Maša Milutinović iz VICE Srbija. Osim toga, apeliraju na njih da vjeruju u sebe, da budu hrabri i glasno izgovaraju čak i ako se plaše. Objasnili su da milenijalsi nisu sebični, oni samo pokušavaju da se izbore sa njihovom situacijom. Oni sve ispituju i žele da rade pametno, a ne naporno.
Osnivač i izvršni direktor Space10 Denmark, Carla Cammilla Hjort, živi u svojoj profesionalnoj bajci i savjetuje sve da svoje radove usredotoče na stvari u kojima osećaju strast i radost. Fabian Roser, DDB, Njemačka, veruje da žene kradu budućnost kreativne industrije.
'Svaka agencija ima svoje pleme, a svi u plemenima grade kulturu. Svaka agencija ima kolebanje, kako da pokaže šta kultura znači za njih. Pitanje je kako da pokaže kako stvari funkcioniraju. To je način stvaranja stvari. To je biblija agencije. To znači imati stav', zaključio je prvi dan festivala Alemsah Ozturk, direktor / Chief Happiness Officer, 4129Grey i glavni direktor za digitalne tehnologije, Grey EMEA, Turska.
Današnja festivalska pozornica bit će domaćin istaknutih stručnjaka, među kojima su Marco Cremona, Google, Velika Britnija i Christian Floden, Spotifi, Švedska.
Više o festivalu Golden Drum na adresi www.goldendrum.com.