GRAĐEVINARSTVO SLABIJE ZA 13 POSTO

Holcim povećao udio na tržištu, no muči ih naplata

20.02.2013 u 17:21

Bionic
Reading

Holcim u Hrvatskoj je u segmentu cementa u 2012. uspio povećati tržišni udio za oko 0,5 posto u odnosu na prethodnu godinu, iako je ukupna potrošnja cementa u Hrvatskoj u tom razdoblju pala za 14 posto. U segmentu betona prodane količine bile su za šest posto veće nego prethodne godine, a u segmentu agregata ostvaren je pozitivan financijski rezultat, odnosno dobit, priopćili su iz tvrtke

'Negativni trendovi koji su zavladali sektorom građevinarstva u protekle četiri godine te problemi s naplatom zbog općeg lošeg stanja likvidnosti u državi, snažno su utjecali i na prošlogodišnje poslovanje Holcima u Hrvatskoj koji je ove godine sveukupno ostvario operativni gubitak od oko 18,8 milijuna kuna', rekao je predsjednik Uprave Holcima u Hrvatskoj Mario Grassl.

Napomenuo je kako je građevinska aktivnost u Hrvatskoj slabija za 13 posto u odnosu na proteklu godinu pa Holcim i u ovoj godini očekuju veliki izazovi i napori u zadržavanju tržišnih pozicija. 'Naplata potraživanja će i u ovoj godini ostati jedan od najvažnijih prioriteta na koji ćemo biti usmjereni i kroz mjere Zakona o predstečajnoj nagodbi. Iako okruženje ne izgleda nimalo optimistično, u godini koja je pred nama ipak se nadamo pozitivnim pomacima u građevinskoj industriji. Radimo na pronalaženju novih kupaca i pratimo razvoj novih građevinskih projekata', zaključio je Grassl.

Kako vele u ovoj tvrtci, upravo sa željom da što bolje odgovore na specifične zahtjeve tržišta, od 1. ožujka služba prodaje za sva tri segmenta - cementa, betona i agregata, bit će ujedinjena pod vodstvom komercijalnog direktora Nenada Juretića.