ČETIRI IGRAČA

Horvat otkrio tko je osim Ukrajinaca zainteresiran za Uljanik

16.10.2018 u 22:20

Bionic
Reading

Ministar gospodarstva Darko Horvat izjavio je u utorak navečer kako za Uljanik postoje četiri potencijalna investitora - Smart Holding iz Ukrajine, Fincantieri iz Italije, Damin iz Nizozemske i Royal IHC

Horvat je to izjavio u Dnevniku TV Nova, komentirajući današnju redovitu glavnu Skupštinu dioničara Uljanika d.d.

Dioničari su, nakon devet sati sjednice izabrali samo jednog člana novog Nadzornog odbora Nenada Kapuralina pa će Trgovački sud u Pazinu morati imenovati još dva člana kako bi NO mogao funkcionirati. Naime, NO Uljanika ima pet članova, a da bi mogao funkcionirati mora imati minimalo tri člana.

Također dioničari Uljanika ranije danas nisu prihvatili izvješća Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru u 2017. godini kao ni izvješće Uprave i njenog predsjednika Giannija Rossande o stanju i poslovanju društva za 2017. godinu te im nisu dali razrješnice.

Ministar gospodarstva Horvat, u intervjuu večerašnjem Dnevniku Nove TV na upit koliko je aktualna Uprava u minusu u posljednje tri godine rekao je: "Ono što je u ožujku ove godine evidentirano na poslovnom računu brodogradilišta Uljanik, iznosi 757 milijuna eura".

Nepovjerenje Upravi Uljanika u utorak je iskazalo oko 77 posto nazočnih dioničara na Skupštini. Na novinarsko pitanje znači li to da se njih 'praktički može tužiti za naknadu štete', ministar je odgovario kako ne bi prejudicirao takve stvari.

"Ali ono što jest činjenica jest da vlasnici brodogradilišta, uključujući i radnike, ne vjeruju ovoj Upravi i ono što se događalo danas na Skupštini, proteklo je bez nekakve pomoći, ali i odmaganja", rekao je Horvat.

Brodogradilište Uljanik
  • Brodogradilište Uljanik
  • Brodogradilište Uljanik
  • Brodogradilište Uljanik
  • Brodogradilište Uljanik
  • Brodogradilište Uljanik
    +8
Brodogradilište Uljanik Izvor: Pixsell / Autor: Dusko Marusic/PIXSELL

Također je naglasio kako ne želi prejudicirati na koji je način Uprava brodogradilišta ugovarala izgradnju brodova.

"Ne bih prejudicirao na koji način su brodovi ugovarani. Ali ono što je činjenica, knjiga narudžbi koja je brojala prije 10-tak ili 15-tak dana 17 brodova, ugovorena je na način da su avansi i velik dio onoga što u ovom trenutku nije ni na navozu, a kamo li na obali, za opremanje potrošeno, a da se u ovom trenutku ne zna na što", istaknuo je ministar Horvat.

Na upit je li pročitao program restrukturiranja brodogradilišta, odgovorio je potvrdno.

"Ne samo da smo ga pročitali, nego smo ga i analizirali, pomno analizirali, na njega davali određene primjedbe. Te su se iste primjedbe pojavile u trenutku kada ga je Europska komisija pročitala i verificirala", podsjetio je. Horvat je dodao kako ni Ministarstvo gospodarstva, ni Ministarstvo financija nisu napravili ništa krivo, niti su bili kontradiktorni onom što je Komisija rekla o tom planu.