Brodosplit je s grčkim izvođačem radova tvrtkom AVAX ugovorio izradu čelične konstrukcije za Stonski most i vijadukt Prapratno, objavilo je splitsko brodogradilište na Facebooku u petak, dodajući da su posebno zahvalni svom partneru što je angažirao jednu domaću tvrtku za ovaj zahtjevni posao. Most Ston, dug 485 metara, kao i vijadukt Prapratno, dug 223 metra, dio su pristupnog sustava Pelješkom mostu
Također, ugovoren je i transport do gradilišta, montaža, spajanje i antikorozivna zaštita, a radi se o ukupno 2580 tona čelične konstrukcije.
'Brodosplit se već dokazao na sličnim poslovima poput izgradnje komponenti mosta na koridoru Vc kod Osijeka, ali i izgradnji Čiovskog mosta gdje smo u nepuna tri i pol mjeseca napravili čeličnu rasponsku konstrukciju, isporučili na gradilište mosta, montirali i praktički spasili da projekt bude predan u roku', hvale se u Brodosplitu.
'Ovaj posao nam je izuzetno značajan, jer njime učvršćujemo poziciju nezaobilaznog Europskog brodogradilišta koji je osim gradnje brodove, sposobno graditi iznimno složene i zahtjevne čelične konstrukcije! Veselimo se novim izazovima!', zaključuju brodograditelji iz Splita.
Iz Brodosplita su za Večernji list naveli da će na ovom projektu raditi oko 200 radnika.
Avax će sagraditi stonsku obilaznicu odnosno poddionice Sparagovići - Prapratno i Prapratno - Doli ukupne duljine 18 kilometara, a ugovorena vrijednost posla je 511,5 milijuna kuna (bez PDV-a). Gradnja mosta Ston bit će vrlo zahtjevan građevinski pothvat jer će s obje strane tog mosta biti tuneli. Most Ston bit će dug 485 metara, s jedne njegove strane bit će tunel Polakovica dug 1242 metra, a s druge strane tunel Supava dug 1290 metara. Vijadukt Prapratno, na devetom kilometru dionice, bit će dug 223 metra. Avax je u posao gradnje dionice Sparagovići - Doli uveden početkom prosinca prošle godine, no ozbiljni radovi još nisu počeli, djelomično i zbog koronakrize.